het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat momentquote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.
Weet niet. Als ik de potentie zie in iemand die dat nog zelf niet inziet om wat voor reden dan ook, ben ik best bereid om te wachten. Zolang diegene mij maar de kans geeft om haar beter te leren kennen en zij mij. Sowieso gooi je al je principes en zelfrespect overboord als je verliefd bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef Rucola het volgende:
[..]
het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat moment
Dat lijkt me echt zo verdrietig
Ben je dan bang dat je niemand anders kan krijgen of vind je jezelf niet leuk genoeg. Ben daar benieuwd naar. Wie wacht er nou een halfjaar op iemand die geen volle gevoelens heeft. Ik zou dat halfgebakken gedoe niet willen
Oh, ik heb pas één keer wederzijdse verliefdheid meegemaakt. Maar dat duurde ook maar een week of drie.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweestdenk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
Ja? Jij wordt altijd exact op hetzelfde moment verliefd op elkaar?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweestdenk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
Mijn ex-vriendin ging ook op zo'n manier met me om, maar ineens was daar abrupt het einde. Onbegrijpelijk voor mij tot op de dag van vandaag. Better be carefull.quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef Manisha het volgende:
Ik heb zeker niet het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word. Hij is echt niet met andere dames bezig, juist alleen met mij. Dat geeft mij meer dan genoeg zekerheid om deze situatie aan te kijken en het een kans te geven.
Gister zijn we samen geweest. Dat was ook weer gewoon fijn. Hij zei zelfs dat hij op dat moment vlinders had en op een wolkje zweefde. Hij lag me de hele tijd aan te kijken met een halve glimlach om z'n mond. Ik geloof niet dat hij dat faket.
Ik denk bijna zeker dat hij me wel leuk vindt, maar het nog niet durft toe te geven aan zichzelf. Ook gister weer bleek hoe onzeker hij is. Ik vind het zonde voor hem, het is een jongen met veel potentie. Hij heeft geen reden om onzeker te zijn. Maar ja, maak iemand dat maar eens wijsIk doe mijn best.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |