abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154807995
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:20 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.
het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat moment

Dat lijkt me echt zo verdrietig

Ben je dan bang dat je niemand anders kan krijgen of vind je jezelf niet leuk genoeg. Ben daar benieuwd naar. Wie wacht er nou een halfjaar op iemand die geen volle gevoelens heeft. Ik zou dat halfgebakken gedoe niet willen :o
pi_154808017
Zilke relaties houden ook geen lang stand

Als je de juiste hebt dan weet je dat.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:32:07 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154808121
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:27 schreef Rucola het volgende:

[..]

het is toch best naar dat iemand niet volledig gek op je is en dat je dan gaan wachten op dat moment

Dat lijkt me echt zo verdrietig

Ben je dan bang dat je niemand anders kan krijgen of vind je jezelf niet leuk genoeg. Ben daar benieuwd naar. Wie wacht er nou een halfjaar op iemand die geen volle gevoelens heeft. Ik zou dat halfgebakken gedoe niet willen :o
Weet niet. Als ik de potentie zie in iemand die dat nog zelf niet inziet om wat voor reden dan ook, ben ik best bereid om te wachten. Zolang diegene mij maar de kans geeft om haar beter te leren kennen en zij mij. Sowieso gooi je al je principes en zelfrespect overboord als je verliefd bent. :')
pi_154808492
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweest :) denk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:49:45 #95
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_154808587
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
blijkt! Ik ben nog nooit niet wederzijds verliefd geweest :) denk dat ik t nooit ga accepteren, lijkt Me erg ellendig en weet dan dat ik leuker verdien
Oh, ik heb pas één keer wederzijdse verliefdheid meegemaakt. Maar dat duurde ook maar een week of drie. :{ Was nog niet eens zo lang geleden.
pi_154813850
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
Ja? Jij wordt altijd exact op hetzelfde moment verliefd op elkaar?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_154861341
Hebben jullie ook echt een break gehad ofzo?
Ik heb bij mij nu wel het gevoel dat het zo goed als exit is.
Morgen spreek ik d'r waarschijnlijk nog op een feest, anders bel ik d'r zondag nog even om te meeten.
[/quote]

Nee geen break maar ik was wel een tijdje op vakantie en daarna wilde ze toch wel wel echt weten hoe het zat en ik wilde haar natuurlijk ook niet kwijt dus eind goed al goed :D
pi_154861362
Hoe heeft zij jou overtuigd om te blijven daten? In zulke gevallen zou jij dan juist geen zin meer hebben om af te spreken, omdat je toch niet overtuigd bent dat het gevoel zal komen.
[/quote]

Ze hoefde mij niet te overtuigen aangezien we het gewoon leuk hadden samen. Ik was nergens naar op zoek dus daten kan dan gewoon vind ik.
pi_154861416
Het schijnt dat mannen gemiddeld genomen sneller verliefd worden dan vrouwen. Als een man het na 2 maanden nog niet is, dan is de kans groter dat het niet meer gaat gebeuren. Bij een vrouw kan het langer duren.

http://www.therulesrevisi(...)me-way-women-do.html

Niet de meest betrouwbare bron, maar geeft wel stof tot nadenken. :P Natuurlijk kunnen individuen altijd afwijken van het gemiddelde. Het zegt dus weinig over jouw specifieke geval, maar het helpt je misschien om een inschatting te maken van je kansen.

Bij mij heeft het ook wel eens heel lang geduurd. Is ook afhankelijk van timing en of je er open voor staat. Dat kan veranderen, maar ik zou het risico niet lopen om aan het lijntje te worden gehouden als de kans groot is dat het niets wordt. Dan investeer je te veel gevoelens in hem en wordt het lastiger hem te vergeten als het niet wederzijds blijkt.
pi_154861558
Zolang je zelf maar niet het gevoel hebt aan het lijntje te worden gehouden zie ik dat probleem ook niet.
En houd je ogen gewoon altijd open voor anderen ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_154864249
Ik heb zeker niet het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word. Hij is echt niet met andere dames bezig, juist alleen met mij. Dat geeft mij meer dan genoeg zekerheid om deze situatie aan te kijken en het een kans te geven.

Gister zijn we samen geweest. Dat was ook weer gewoon fijn. Hij zei zelfs dat hij op dat moment vlinders had en op een wolkje zweefde. Hij lag me de hele tijd aan te kijken met een halve glimlach om z'n mond. Ik geloof niet dat hij dat faket.

Ik denk bijna zeker dat hij me wel leuk vindt, maar het nog niet durft toe te geven aan zichzelf. Ook gister weer bleek hoe onzeker hij is. Ik vind het zonde voor hem, het is een jongen met veel potentie. Hij heeft geen reden om onzeker te zijn. Maar ja, maak iemand dat maar eens wijs ;) Ik doe mijn best.
pi_154864303
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:07 schreef Manisha het volgende:
Ik heb zeker niet het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word. Hij is echt niet met andere dames bezig, juist alleen met mij. Dat geeft mij meer dan genoeg zekerheid om deze situatie aan te kijken en het een kans te geven.

Gister zijn we samen geweest. Dat was ook weer gewoon fijn. Hij zei zelfs dat hij op dat moment vlinders had en op een wolkje zweefde. Hij lag me de hele tijd aan te kijken met een halve glimlach om z'n mond. Ik geloof niet dat hij dat faket.

Ik denk bijna zeker dat hij me wel leuk vindt, maar het nog niet durft toe te geven aan zichzelf. Ook gister weer bleek hoe onzeker hij is. Ik vind het zonde voor hem, het is een jongen met veel potentie. Hij heeft geen reden om onzeker te zijn. Maar ja, maak iemand dat maar eens wijs ;) Ik doe mijn best.
Mijn ex-vriendin ging ook op zo'n manier met me om, maar ineens was daar abrupt het einde. Onbegrijpelijk voor mij tot op de dag van vandaag. Better be carefull. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 12:12:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')