Ik ga het zo even doen. Morgen is de pan weer nodig enz en anders meer afwas. Doe ik nog eens wat nuttigs 's nachtsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nou ok, vandaag dan. Gelukkig duurt die nog 23 uur en 50 minuten.
Tiet zat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:10 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen. Wil morgen rond 12 uur in Amersfoort zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Half 11 op locatie zijn in Eindhoven, dus 10 uur vertrekken zie ik hier. 9 uur opstaan.
kwart voor tien opstaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Half 11 op locatie zijn in Eindhoven, dus 10 uur vertrekken zie ik hier. 9 uur opstaan.
Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Amoeba het volgende:
Klopt mijn buurman op de deur, of hij mij kan verblijden met een koud pilsje.Gast
Je moet eens aan DrNick vragen hoe ik over die gozer denkquote:
is het je fuckbuddy?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet eens aan DrNick vragen hoe ik over die gozer denk
Tevens is het kwart over 12.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Amoeba het volgende:
Klopt mijn buurman op de deur, of hij mij kan verblijden met een koud pilsje.Gast
Een draadloze oplader?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:19 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou echt m'n lul verkopen voor dit ding.
Echt houd je bekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen wij samen waren ging het behoorlijk snel hoor, Moebs
Staat op de verpakking en ik vind ze warm ook iets lekkerder. Even tussen de grillquote:
ohquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat op de verpakking en ik vind ze warm ook iets lekkerder. Even tussen de grill
Klinkt wel lekker jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat op de verpakking en ik vind ze warm ook iets lekkerder. Even tussen de grill
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)fes-insa#.rbajlrRxjG
Ik weet niet waarom, maar ik herinner me ineens dat er een videoband is van mijn geboorte.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo maar een film over mijn leven kijken.
plzquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik herinner me ineens dat er een videoband is van mijn geboorte.
OMYFUCKING GODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:24 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)fes-insa#.rbajlrRxjG
neen, hoe kan zo'n monster geboren worden uit zo'n mooie vagijnquote:
De vagijn van mutti is mooi? Dat weet jij hoe?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
neen, hoe kan zo'n monster geboren worden uit zo'n mooie vagijn
Is er bij zo'n ding eigenlijk sprake van 'mijn placenta' of 'mijn moeders placenta'? Ik heb biologie in de tweede laten vallen, dus ik vind dit serieus een lastige maar interessante vraag om half tweequote:
dit weet iedereen in de ONZ-SCquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
De vagijn van mutti is mooi? Dat weet jij hoe?
Ik twijfelde er ook al overquote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is er bij zo'n ding eigenlijk sprake van 'mijn placenta' of 'mijn moeders placenta'? Ik heb biologie in de tweede laten vallen, dus ik vind dit serieus een lastige maar interessante vraag om half twee.
Alsof wij nog nooit Zeeuwse mossels hebben gezien.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
De vagijn van mutti is mooi? Dat weet jij hoe?
shittt DeZwabber is op een killstreak.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof wij nog nooit Zeeuwse mossels hebben gezien.
Eckte eckte Prins & Dingemanse.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof wij nog nooit Zeeuwse mossels hebben gezien.
ik uiteraard ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb de ticketsga met 2 matties, ff meeten de 16e?
Hoop dat ze wat van haar eerste album doet, zoals I am not a robot en Mowgli's Road, denk het niet thoquote:
omfg omfgquote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoop dat ze wat van haar eerste album doet, zoals I am not a robot en Mowgli's Road, denk het niet tho
Hoop sowieso sex yeah, bubblegum bitch en starring role. Nieuwe album better than that en savages pls
Aaah bluequote:Op dinsdag 21 juli 2015 02:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
omfg omfg![]()
vorige concert deed ze die allemaal muv btt & savages.
starring role weet ik niet zeker.
en ik hoop op blue
Uurtje hierquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |