SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt te lang hoor.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
okquote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef Viro het volgende:
Ik ga jou (fokker) niet vertellen welk stok het was. Ze was goed nat en warm
Onder of boven?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:26 schreef Viro het volgende:
Ik ga jou (fokker) niet vertellen welk stok het was. Ze was goed nat en warm
Boven of onder?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
Het was een drumstick en alles is aangebleven.
You wishquote:
Let the bass rock your worldquote:Op maandag 20 juli 2015 21:28 schreef Uccie het volgende:
Het was een drumstick en alles is aangebleven.
Ik kan me nog een ander vrouwspersoon herinneren die dankzij jouw drumstick dacht dat jij haar heeeeeel erg leuk vondquote:
XBquote:Op maandag 20 juli 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me nog een ander vrouwspersoon herinneren die dankzij jouw drumstick dacht dat jij haar heeeeeel erg leuk vond
Er zijn grenzen ucc, je hoeft niet gelijk te gaan beledigenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me nog een ander vrouwspersoon herinneren die dankzij jouw drumstick dacht dat jij haar heeeeeel erg leuk vond
Was ze niet zo lekker?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn grenzen ucc, je hoeft niet gelijk te gaan beledigen
Ik dacht dat je nu toch wel voldoende therapie had gehad om erover te kunnen pratenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn grenzen ucc, je hoeft niet gelijk te gaan beledigen
Als je van strijkplanken houdt wel.quote:
Foto?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zou liever patty brard doen dan diegene
Waarom denk je dat ik ieder weekend helemaal naar de klote benquote:Op maandag 20 juli 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu toch wel voldoende therapie had gehad om erover te kunnen praten
Wat is het toch ook een busongeluk.quote:
Wat een harteloze zak ben je ook he.quote:
Ghahahhahaha, scheert LTVKD zich daar niet? :pquote:Op maandag 20 juli 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben een stukje vinger kwijt door 1 van die haarballen.
Shit, je was me voorquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ghahahhahaha, scheert LTVKD zich daar niet? :p
Laten we het even niet over Fylax hebben als hij hier niet is.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Beter een harteloze zak dan zakloze maagd
Dat kan niet meerquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven, Uccie is alleen ordinair wanneer ze haar vuilnis buiten zet.
Je buren vast niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan niet meermoet voortaan weer altijd helemaal lopen.
En om nou de hele flat door te gaan in mijn ondergoed, gaat me net iets te ver.
If you only knew about our relationshipquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil het niet geloven, Uccie is alleen ordinair wanneer ze haar vuilnis buiten zet.
Het is een plek om scheermesjes te bewaren, echt fijn lijkt het me nietquote:Op maandag 20 juli 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ghahahhahaha, scheert LTVKD zich daar niet? :p
Ja nee, er hangen camera's in het afvalhok.quote:
Sorry, my badquote:Op maandag 20 juli 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laten we het even niet over Fylax hebben als hij hier niet is.
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, er hangen camera's in het afvalhok.
Is ook het fietsenhok, vandaar.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Dat kan (moet) ook alleen in Den Haag
Say what?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:44 schreef Viro het volgende:
Hey ucc sinds wanneer speel je in een marvel film?
Jij hebt wel een obsessie met ballen he? Zorgelijk dit ...quote:
Dat jij van een spreekwoord weer iets seksueels maakt is jouw probleem, niet van mij.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt wel een obsessie met ballen he? Zorgelijk dit ...
Dat gaat over mijn broer.quote:
Staat toch Ant-Man....als je beter had opgelet had je gezien dat ik weinig man ben.quote:
Jij ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:50 schreef anonymoussie het volgende:
Ok. Mobiel uit een gesloten topic quoten is echt kut.
Dan dien je alsnog de Silmarillion voor de Hobbit te lezen.quote:Viro: Ben je dom ofzo?! Hobbit speelt zich af voordat lotr plaats vind
Spuit 11quote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan dien je alsnog de Silmarillion voor de Hobbit te lezen.
Sorry, ik was met mijn gedachten bij jouw drumstelquote:Op maandag 20 juli 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Staat toch Ant-Man....als je beter had opgelet had je gezien dat ik weinig man ben.
Ik wist niet dat er nog een verhaal was vdat zich afspeelde voor the hobbit. My badquote:Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan dien je alsnog de Silmarillion voor de Hobbit te lezen.
Ohja goed dat je het zegt, ik loop ook n og achter.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:55 schreef Specularium het volgende:
Niet genoeg water gedronken, last van mijn harses.
Dan denk je dat de zon niet schijnt, is het nog teringweer.
Ik ben niet zo goed met cijfertjes.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
In de topictitel moet #9 staan, niet #10. Dat is hierna pas.
Bedankt Hansquote:Op maandag 20 juli 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dan is TT toch goed joh.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Het is 10 omdat hij zijn ballen is verloren.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Je kan niet verliezen, wat je nooit hebt gehad.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is 10 omdat hij zijn ballen is verloren.
Nou, hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veeg-me...nee, daar is ie zelfs te slecht voor.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan niet verliezen, wat je nooit hebt gehad.
Ik vind hem helemaal niet zo grappig.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Jandino_live_in_Ahoy/programma/18833785/
Jouw kut bloed dan ook, met je chagrijnige bek.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet zo grappig.
Dat is toch die irritante negert die net voor de voorstelling een paar sleutels speed opsnuift?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/Jandino_live_in_Ahoy/programma/18833785/
Na die tijd heeft weinig zin he?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch die irritante negert die net voor de voorstelling een paar sleutels speed opsnuift?
Moest echt gewoon 2 keer lezen wat hier nou stond.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jouw kut bloed dan ook, met je chagrijnige bek.
Zeker omdat het een antiliaan is?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet zo grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jouw kut bloed dan ook, met je chagrijnige bek.
Das dan mooi dom.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Moest echt gewoon 2 keer lezen wat hier nou stond.
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch die irritante negert die net voor de voorstelling een paar sleutels speed opsnuift?
En toen kreeg je een TomTom op recept?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
Dat zei ik dus ook gewoon tegen mijn SPV'er die vandaag belde om te vragen hoe het ging; "Ik ben helemaal de weg kwijt"
Zei je ook dat diegene een kop als een bak met wurmen heeft?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
Dat zei ik dus ook gewoon tegen mijn SPV'er die vandaag belde om te vragen hoe het ging; "Ik ben helemaal de weg kwijt"
Zelfs met een zwart-wit tv zie je dat hij een kleurtje heeft.quote:
Blijkbaar is het een mooi compliment.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zei je ook dat diegene een kop als een bak met wurmen heeft?
Neuh, dan denken ze dat ik écht de weg kwijt ben.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zei je ook dat diegene een kop als een bak met wurmen heeft?
Mee eens, ik herken soms mijzelf in hem.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een ontzettende eindbaas is dit.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een ontzettende eindbaas is dit.
Quinsy Gario en Prem Radhakishun wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Zijn Jandino, Raymann en Sjek eigenlijk een schande voor zwarte mensen?
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn nest in, was een vermoeiende dag.
Geen idee, ik heb niets met mensen met een kleurtjequote:Op maandag 20 juli 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:
Zijn Jandino, Raymann en Sjek eigenlijk een schande voor zwarte mensen?
Ohja, die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Quinsy Gario en Prem Radhakishun wel.
Wat?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zoals Harry ook wel eens wil fietsen?
Maar ik over een halfuur ofzo wel.quote:
Heb je weer jointjes zitten roken?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zoals Harry ook wel eens wil fietsen?
Vandaag speelt mijn Alzheimer een beetje op.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Als ik neger zou zijn zou ik als Humberto gaan.
Of in 3 minuten.quote:
Weer?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je weer jointjes zitten roken?
Laat het Uccie maar niet horen.quote:
Denk niet dat ik dat zou moeten.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Heb je deze topfilm al gezien Specularium?
[ afbeelding ]
Het moet lekker fietsen, met je vreemde vragen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
Fiets jij graag op een oude of een nieuwe fiets, Harry?
Zelfs na 10 bier is die film niet grappig.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
ik wil Ted2 kijken, maar dat wil ik eigenlijk niet nuchter doen. Alleen ik blow niet (meer).
Toch hoort een dikke joint wel bij zo'n film.
Bier is ook wat anders dan wiet.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs na 10 bier is die film niet grappig.
Straks gaat ze je weer moederlijk toespreken over je slechte gewoontes.quote:
Moet hij weten, ik hoef er niet naast te zitten.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks gaat ze je weer moederlijk toespreken over je slechte gewoontes.
Ok ik heb nog nooit drugs gebruikt, misschien raak je dan tijdelijk 40 IQ punten kwijt zodat het wel grappig wordt, ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bier is ook wat anders dan wiet.
Mani
Nee, dat is al een tijdje. Ik heb eens een gratis film gekregen bij 2 bussen Pringles.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Is het trouwens nieuw op youtube dat je volledige films kan kijken, maar dan wel even moet betalen
Ja. Weleens...wel eens.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het moet lekker fietsen, met je vreemde vragen.
Door de rook, of ben je pertinent anti drugs?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik hoef er niet naast te zitten.
Ik ben alleen anti drugs in mijn eigen omgeving, wat iemand in zijn/haar omgeving doet moet ie lekker zelf weten. Ik ga er alleen niet bij zitten.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Door de rook, of ben je pertinent anti drugs?
Het is er al een tijdjequote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Is het trouwens nieuw op youtube dat je volledige films kan kijken, maar dan wel even moet betalen
Misschien is jouw humor (als je dat al hebt) anders, ik denk dat ik er nuchter nog wel om kan lachen.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok ik heb nog nooit drugs gebruikt, misschien raak je dan tijdelijk 40 IQ punten kwijt zodat het wel grappig wordt, ofzo.
Fijn. Dit is dan opgelost.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik hoef er niet naast te zitten.
quote:
Nog niet eerder opgevallen, kreeg het ineens na een ander filmpje.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat is al een tijdje. Ik heb eens een gratis film gekregen bij 2 bussen Pringles.
Ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien is jouw humor (als je dat al hebt) anders, ik denk dat ik er nuchter nog wel om kan lachen.
Leukquote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in de buurt ben van mensen die roken ga ik altijd heel overdreven kuchen.
Dan schiet ik ineens uit met mijn arm.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Als ik in de buurt ben van mensen die roken ga ik altijd heel overdreven kuchen.
Like, share en tag een vriend die aan de drugs zit!quote:
Ik geef je mijn sigaret, ben je zo af van je kuchjequote:Op maandag 20 juli 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Of met een hele tafel.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan schiet ik ineens uit met mijn arm.
Dat is dus echt bagger.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Deze geweldige film moet ik ook nog kijken.
[ afbeelding ]
Deze vond ik matig, had er meer van verwacht.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is dus echt bagger.
Verschrikkelijke film.
Alleen gekeken voor de tetten.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Je spreekt jezelf tegen maniquote:Op maandag 20 juli 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Seth overschat zichzelf ook een beetje dat hij zichzelf de hoofdrol geeft.
Ow.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:57 schreef Fokker89 het volgende:
Viel ook erg tegen, niet echt een boeiende verhaallijn.
De tetten waren best ok, maar de originele Engelse(?) versie was beter.quote:
Misschien was ik wel een klein beetje sarcastisch.quote:
Jouw levenquote:Op maandag 20 juli 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst uitgebreid heb moeten lachen om een film, al die verwaterde Hollywood meuk is echt anti-humor ten top.
Doe eens leuke suggesties, ik zal ze niet afkraken.
Sextape kijken.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst uitgebreid heb moeten lachen om een film, al die verwaterde Hollywood meuk is echt anti-humor ten top.
Doe eens leuke suggesties, ik zal ze niet afkraken.
Misschien wel, Kees was ook om te lachen, uiteindelijk.quote:
Ik ga geen Wayans Brothers films kijken hoor, ik snap niet wat hij daar zo leuk aan vindt.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
LTKDV heeft altijd van die fantastische filmtips.
Ik denk niet dat wij de doelgroep zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, wat is die Jandino toch een berg aids.
Titanic zeker.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:00 schreef Specularium het volgende:
LTKDV heeft altijd van die fantastische filmtips.
GTST is uit Ferry Doedels.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
Sowieso films.Ik kijk eigenlijk alleen maar series.
Series zijn veel beter de laatste jaren ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
Broke back mountain, 50 shades of grey, magic mike, magic mike xxl kan je ook verwachten van hem als filmtipquote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Broke back mountain, 50 shades of grey, magic mike, magic mike xxl kan je ook verwachten van hem als filmtip
Je favoriete FOK!ster.quote:
Homeland, Prison Breakquote:Op maandag 20 juli 2015 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Series zijn veel beter de laatste jaren ja.
Dat is Uccie al.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je favoriete FOK!ster.
[..]
Homeland, Prison Break
Welk kijk/volg je?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Kauai het volgende:
Homelandquote:
Doe je ook wel eens wat anders?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Homeland
How To Get Away With Murder
Orange is the new black
Prison Break
Sherlock
Suits
White Collar
Dexter en Breaking Bad mee begonnen
En dan nog een lijst met guilty pleasures.Jij?
Ik ben 12, wat is deze?quote:
ja, ik heb hoofdpijn, kun je daar iets aan doen?quote:
Natuurlijk, kleed je maar uit.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, ik heb hoofdpijn, kun je daar iets aan doen?
Alweer, ben net weer aangekleed.quote:
Niet dat dat niet zo is.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
Voordat mensen denken dat ik in 1 of andere psychose zit.
Dat bedoel ik, iedereen weet dat het reptieldingen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo
alle mensen zijn gewoon een soort robots die bestuurt worden door maanmannetjes.
Ben op het moment bezig met:quote:Op maandag 20 juli 2015 23:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Homeland
How To Get Away With Murder
Orange is the new black
Prison Break
Sherlock
Suits
White Collar
Dexter en Breaking Bad mee begonnen
En dan nog een lijst met guilty pleasures.Jij?
True storyquote:Op maandag 20 juli 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoezo
alle mensen zijn gewoon een soort robots die bestuurt worden door maanmannetjes.
Idd, je bent een vliegtuig!!!quote:
En als je het niet gelooft stap je maar uit..quote:Op maandag 20 juli 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, je bent een vliegtuig..
Hahaha, snap je hem?
Dag Ucciepucciequote:Op maandag 20 juli 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Idd, je bent een vliegtuig!!!
Ok Uccie-bedtijd, slaap lekker
Trusten, we SMS-en.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah nice, ik moet ook met heel veel nog beginnen. Prison Break raad ik ook iedereen aan, heb het eerste seizoen in vier dagen gezien.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben op het moment bezig met:
Orphan black
Misfits
Blacklist
The americans
Marco polo
Dare devil
Once upon a time
Grimm
Elementary
Modern family
Better call saul
Houdini
Game of thrones
Ncis
Moet nog beginnen aan:
Fargo
Suits
Mad men
Sherlock holmes
Arrow
Forever
Warehouse 13
Homeland
The walking dead
Trustenquote:Op maandag 20 juli 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat LKDTVquote:Op maandag 20 juli 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
Nummer in de TT klopt niet als je dat bedoeltWaarom 9
Vooral Fylax, die heeft er 400 ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vertrouw die fuckboys niet. Altijd hebben ze sidechicks.
Ah joh ik ben toch te oud voor hem.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Flowmeisjes?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral Fylax, die heeft er 400 ofzo.
Weet alleen niet meer hoe die dat nou noemde.
Fylax ... Hoe dan. Hij is net 16. Pedofielsters allemaal op fok. fylaxians.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral Fylax, die heeft er 400 ofzo.
Weet alleen niet meer hoe die dat nou noemde.
Ik niet, ik heb geen eens een kat.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dat je niet verder de friendzone in kan. Maar ik kan me vergissen.quote:
Jij ging slapen.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dat je niet verder de friendzone in kan. Maar ik kan me vergissen.
ja, ga ik ook, ik was jou nog even in de gaten aan het houden.quote:
Ja, dat is een beetje jammer.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, ga ik ook, ik was jou nog even in de gaten aan het houden.
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
idd erg opvallend dat ltkdv niet post en newbs zijn vollop aan het postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb allemaal kloons.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
idd erg opvallend dat ltkdv niet post en newbs zijn vollop aan het posten
Je kan hem makkelijk hebben hoorquote:
Waarom ben ik nou weer engquote:
Dat is gewoon een filmquotequote:Op maandag 20 juli 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
'No one is ever safe' komt wat dreigend over.
Gambino gelukkig nietquote:Op maandag 20 juli 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
'No one is ever safe' komt wat dreigend over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |