Met jouw vriendin zou ik me dat ook wensen!!!quote:
En nu een nieuwe wensquote:Op maandag 20 juli 2015 20:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met jouw vriendin zou ik me dat ook wensen!!!
Ik heb niks te wensenquote:
Het is een Fiat Multiplaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is alleen Whisky
Ik wens een nieuwe auto
ONZ / Boehahahahahaquote:Op maandag 20 juli 2015 23:04 schreef Moralitas het volgende:
[..]
Het is een Fiat Multipla
Ik wens minder slechte topics
De topics zijn allemaal fantastisch door het nieuwe beleid.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ONZ / Boehahahahaha
Ik wens meer slechte topics.
De a57 wordt in zijn geheel afgesloten.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De topics zijn allemaal fantastisch door het nieuwe beleid.
ik wens een lange file morgen op de a57
iedereen vindt je een fantastisch grote kloothommel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:35 schreef Telefoonvork het volgende:
Jij krijgt het niet alleen morgen, maar voor de rest van je leven. Waar je ook bent. Natuurlijk heb alleen jij er last van.
Ik wens dat iedereen mij fantastisch vindt, wat ik ook doe.
Je baas ontslaat al je collega's (werkdruk neemt toe).quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
iedereen vindt je een fantastisch grote kloothommel.
Ik wens wat meer drukte op het werk
Het gaat regenen dit weekendquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je baas ontslaat al je collega's (werkdruk neemt toe).
Ik wens mooi weer dit weekend.
Alle sneeuw is op miraculeuze wijze geel gekleurd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat regenen dit weekend
Ik wil sneeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |