abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154553920
Ik kom even midden in het gesprek een foto laten zien die heel mooi weergeeft dat we een hele toffe dag hebben gehad op het strand :D

Voor het eerst haar slaapje overgeslagen. Was niet echt een succes want 's avonds was ze zo moe dat er geen hap meer in ging. Gelukkig ging de kleffe boterham die ik voor de lunch in een boterham zakje mee naar het strand had genomen, er wel in :P

Maar het strand was the bomb. En als een aangespoelde walvis in de branding liggen was nog toffer :D
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:49:43 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154553943
Aaahhwww Rosalie O+

Wat is ze blond!!!
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:54:37 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154554095
Aaah lief! O+

Klinkt heerlijk zo'n dagje strand!

Zou ze hier ook best graag een keer de zee laten zien, maar vind het zo'n onderneming vanuit hier.
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:56:26 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154554144
Tof danic!!

Hier is het echt blinde paniek als we op minder dan 5m van de branding komen. Ze vindt de zee echt doodeng jammer genoeg.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_154554161
R.osalie O+
pi_154554838
O+
XM, Rosalie is echt dol op dit soort uitjes. Haar oom en neefje gingen krabben vangen en ze liep er zo achteraan. En het is zo'n lekkere dromer dus waar oom en neefje rechtdoor gingen ging zij rechtsaf. Ze kijkt nergens naar en scharrelt wat rond. Maar ze rent dus ook zo de zee in.
Best gevaarlijk, maar goed, je Let altijd op natuurlijk. Ze zijn zo kwijt
pi_154555065
Oeh ik krijg nu foto's van mijn zusje geappt. Ik gooi ze ff in het kinderfototopic. Want O+
pi_154555139
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tof danic!!

Hier is het echt blinde paniek als we op minder dan 5m van de branding komen. Ze vindt de zee echt doodeng jammer genoeg.
Vindt ze ander water ook eng, rivieren, meren, etc?
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:38:18 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154555323
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Vindt ze ander water ook eng, rivieren, meren, etc?
Aan een meer is ze nog nooit geweest en ik graaf even diep voor een rivier.. Nooit zo dichtbij als bij de zee geloof ik. Maar ze vindt veel eng. Ze heeft echt hoogtevrees en kleine ruimtes zijn ook ernstig ontof. Laatst een hut geprobeerd te maken, maar ze was er met geen stok in te krijgen. Vliegende beestjes, ook eng.. En ze kan ook van sommige dingen in filmpjes echt in paniek raken. Zoals een aflevering van de konijntjes in het zandkasteel aan zee, waarin ze slap hangende bloemetjes water geven. Ik weet niet wat het is, maar elke keer is het echt echt echt paniek als ze die ziet :?.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_154555430
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Aan een meer is ze nog nooit geweest en ik graaf even diep voor een rivier.. Nooit zo dichtbij als bij de zee geloof ik. Maar ze vindt veel eng. Ze heeft echt hoogtevrees en kleine ruimtes zijn ook ernstig ontof. Laatst een hut geprobeerd te maken, maar ze was er met geen stok in te krijgen. Vliegende beestjes, ook eng.. En ze kan ook van sommige dingen in filmpjes echt in paniek raken. Zoals een aflevering van de konijntjes in het zandkasteel aan zee, waarin ze slap hangende bloemetjes water geven. Ik weet niet wat het is, maar elke keer is het echt echt echt paniek als ze die ziet :?.
Oh, dat lijkt me best heel naar ;( Ziet ze zulke angst bij een van jullie?
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:45:12 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154555488
Nee, ik kan het echt niet plaatsen. Ik ben wel gestoord, maar ik flip niet bij de zee, vliegende beestjes, hoogtes, het zandkasteel en ik kom ook niet dagelijks in kleine ruimtes..
pi_154555556
Ach wat sneu voor haar XM.... Moeilijk ook zoiets als je echt geen idee hebt waar het eigenlijk vandaan komt / wat je er aan zou kunnen doen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154555566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef danic het volgende:
Ik kom even midden in het gesprek een foto laten zien die heel mooi weergeeft dat we een hele toffe dag hebben gehad op het strand :D

[ afbeelding ]

Voor het eerst haar slaapje overgeslagen. Was niet echt een succes want 's avonds was ze zo moe dat er geen hap meer in ging. Gelukkig ging de kleffe boterham die ik voor de lunch in een boterham zakje mee naar het strand had genomen, er wel in :P

Maar het strand was the bomb. En als een aangespoelde walvis in de branding liggen was nog toffer :D
ach gossie O+ O+ O+
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:51:10 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154555646
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:47 schreef Skoap het volgende:
Ach wat sneu voor haar XM.... Moeilijk ook zoiets als je echt geen idee hebt waar het eigenlijk vandaan komt / wat je er aan zou kunnen doen.
Ja, ik heb echt geen idee. Ik probeer rustig te blijven en uit te leggen dat het niet eng is. Ze kan nog niet uitleggen wat er dan eng aan is helaas. Bij de zee probeerde ik dat de golven juist lief zijn, omdat ze van die mooie schelpjes naar ons toe brengen. Dat leek te ze wel te accepteren, maar zodra we ook maar een stap richting de zee zetten, was het weer heel hard huilen. Ik probeer haar aan alles maar zo af en toe weer bloot te stellen, in de hoop dat dat wat helpt.
pi_154555988
Die foto Danic O+

Wat lastig lijkt me dat XM. Ik denk dat je niet veel anders kan doen dan nu. Sticker is een durfal, maar mijn grote was - toen hij jonger was - ook redelijk angstig aangelegd. Veel tijd en geduld en vooral niet pushen zorgde ervoor dat hij uiteindelijk alle hobbels wel durfde te nemen.

Wij hadden Grote Paniek hier gisteravond! :o We hebben Sticker zijn graafmachine bij mijn schoonouders in Limburg laten liggen, ik herhaal: Sticker zijn graafmachine ligt nog in Limburg OMG! :o :'( :{ Oudste ging na die afgrijselijke ontdekking gisteren heel lief de inhoud van Stick zijn spaarpot tellen en toen hebben ze samen besloten om vandaag bij Zeeman een soortgelijke auto te kopen, want je lievelingsmachine missen is een hard gelag, dat begreep oudste wel. Ze hebben de hele dag in de tuin in de aarde gegraven en elkaar afgetroefd in het vieste jongetje uit Noord-Holland worden, en zo leerden wij vandaag dat je zelfs zonder graafmachine (de nieuwe machine is een wals!) redelijk gelukkig kan zijn, einde. O+
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:12:08 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154556068
Pfoei, Limburg ook.. Daar ben je ook niet zo 123 nee. Mooie oplossing zo O+. Graafmachine met aangetekende pakketpost onderweg?
pi_154556141
Hij was 1,79 dus we kunnen dan beter een nieuwe kopen :D

Volgend weekend komen ze hier logeren/oppassen (wij gaan een weekendje weg omdat 5 jaar Liefde O+ ) en dan nemen ze m mee :)
pi_154556152
L-E O+ O+ Wat lief van je oudste!
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:18:57 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_154556218
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:15 schreef L-E het volgende:
Hij was 1,79 dus we kunnen dan beter een nieuwe kopen :D

Volgend weekend komen ze hier logeren/oppassen (wij gaan een weekendje weg omdat 5 jaar Liefde O+ ) en dan nemen ze m mee :)
:') hahaha, duidelijk!

En wat een heerlijk vooruitzicht O+.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:29:26 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154556475
Wat lief LE O+
En weekend weg *;
pi_154557683
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, ik heb echt geen idee. Ik probeer rustig te blijven en uit te leggen dat het niet eng is. Ze kan nog niet uitleggen wat er dan eng aan is helaas. Bij de zee probeerde ik dat de golven juist lief zijn, omdat ze van die mooie schelpjes naar ons toe brengen. Dat leek te ze wel te accepteren, maar zodra we ook maar een stap richting de zee zetten, was het weer heel hard huilen. Ik probeer haar aan alles maar zo af en toe weer bloot te stellen, in de hoop dat dat wat helpt.
Ben je er al vaak geweest? Veel gaan, en rustig gaan zitten, dan komt het vanzelf een keer.
Het is ook overweldigend,al die golven en dat harde geluid.
pi_154558936
Ah, die foto Danic O+ en zo herkenbaar.

Vervelend van die angst XM, Ow is soms ook doodsbang voor "rare" dingen. Hier werkt het om het af en toe te benoemen/aan te wijzen of te vragen of hij het al durft. Wij dwingen hem nooit. Zo had hij een t-shirt waar hij bang voor was :') maar na een paar weken was het over. Nu is hij bang voor de leeuwen in Blijdorp. We kijken van ver en ik vraag iedere keer eenmaal of hij wilt kijken. Ooit komt het wel weer :)

Wow LE, wat onwijs tof van je oudste en geniet van je momentje samen!

Dank je away :*

Ik maak me een beetje zorgen omdat ik geen verbetering zie Kyara, het lijkt alleen maar erger te worden ik ben schuldig: overbezorgde moeder
pi_154559721
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Interessant ( op een niet -sarcastische manier :P) hoe iedereen ook vanuit zijn eigen idee en gevoel bepaalde dingen wel en niet geeft en niet altijd per se gebaseerd op wetschap/feiten. Want honing is gewoon suiker en in appelsap zit eigenlijk niets anders dan suiker, in chocomel zitten in ieder geval ook nog proteïnen en calcium (los van ook suiker en wat vet).
Ik wil hier nog even op reageren. Het gaat wmb niet alleen om suiker, maar om ook om bewerkte zoetstoffen en bepaalde E-nummers. Daarom kies ik wel voor honing, dat een zoeter is maar géén geraffineerde suiker. En wel voor pure, verse appelsap (sporadisch) of zelgemaakt groentensap, en niet voor chocomel. Haar vet en calcium haalt ze ook uit volle melk. Ik hoor die opmerking namelijk iets te vaak en weet waarom ik waarvoor kies en met welke reden.

Wbt het bedelen, ik hoop idd dat ik haar kan aanleren dat bedelen niet hoort - om wat dan ook. Mijn ouders hebben het mij ook geleerd, dus het moet toch kunnen.

Arme Js! Tja, zo is vakantie ineens heel anders. Nu ben ik wel thuiswerkmama, en het is gewoon het beste ervan maken, elke dag weer. En de ene dag is dat stukken makkelijker dan de andere. Hoe is het nu met Js?
Home is where the O+ is...
pi_154559800
Hier ben ik niet zo moeilijk met snoep. Bij de eerste meer maar toen haalde ik het gewoon niet in huis. Nu mag hij wel dingen en dan ben ik naar kyan een stuk makkelijker.

Maar het grootste verschil zit in het kind zelf. Yaro is een lastige eter en drinker. Wat hij niet kent eet hij niet. Proeven komt nu een beetje. Als ik aan yaro vraag wil je cola zegt hij nee lust ik niet terwijl hij het nog nooit geproeft heeft.

Als ik het breng dat lust je toch niet neemt hij het op voorhand al niet. Kyan trapt daar niet in :P

Hier mogen ze wat wij ook mogen. Nu drinken wij overdag zelden cola bv maar heb ik het wel zoals nu op vakantie mag hij best een slokje. En dat is dan voldoende.

Oudste kreeg in eerste instantie nooit zuivel binnen dus gaven wij hem fristi, nu drinkt hij dat nog zelden uit zichzelf.

Kortom wij zijn er niet zo moeilijk in en de kinderen staan er heel anders in hier.
pi_154559812
Oh zie nu dat er een hele andere pagina is.

Spuit elf op vakantie (of traag internet :D)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')