Vindt ze ander water ook eng, rivieren, meren, etc?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tof danic!!
Hier is het echt blinde paniek als we op minder dan 5m van de branding komen. Ze vindt de zee echt doodeng jammer genoeg.
Aan een meer is ze nog nooit geweest en ik graaf even diep voor een rivier.. Nooit zo dichtbij als bij de zee geloof ik. Maar ze vindt veel eng. Ze heeft echt hoogtevrees en kleine ruimtes zijn ook ernstig ontof. Laatst een hut geprobeerd te maken, maar ze was er met geen stok in te krijgen. Vliegende beestjes, ook eng.. En ze kan ook van sommige dingen in filmpjes echt in paniek raken. Zoals een aflevering van de konijntjes in het zandkasteel aan zee, waarin ze slap hangende bloemetjes water geven. Ik weet niet wat het is, maar elke keer is het echt echt echt paniek als ze die zietquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Vindt ze ander water ook eng, rivieren, meren, etc?
Oh, dat lijkt me best heel naarquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aan een meer is ze nog nooit geweest en ik graaf even diep voor een rivier.. Nooit zo dichtbij als bij de zee geloof ik. Maar ze vindt veel eng. Ze heeft echt hoogtevrees en kleine ruimtes zijn ook ernstig ontof. Laatst een hut geprobeerd te maken, maar ze was er met geen stok in te krijgen. Vliegende beestjes, ook eng.. En ze kan ook van sommige dingen in filmpjes echt in paniek raken. Zoals een aflevering van de konijntjes in het zandkasteel aan zee, waarin ze slap hangende bloemetjes water geven. Ik weet niet wat het is, maar elke keer is het echt echt echt paniek als ze die ziet.
ach gossiequote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef danic het volgende:
Ik kom even midden in het gesprek een foto laten zien die heel mooi weergeeft dat we een hele toffe dag hebben gehad op het strand![]()
[ afbeelding ]
Voor het eerst haar slaapje overgeslagen. Was niet echt een succes want 's avonds was ze zo moe dat er geen hap meer in ging. Gelukkig ging de kleffe boterham die ik voor de lunch in een boterham zakje mee naar het strand had genomen, er wel in![]()
Maar het strand was the bomb. En als een aangespoelde walvis in de branding liggen was nog toffer
Ja, ik heb echt geen idee. Ik probeer rustig te blijven en uit te leggen dat het niet eng is. Ze kan nog niet uitleggen wat er dan eng aan is helaas. Bij de zee probeerde ik dat de golven juist lief zijn, omdat ze van die mooie schelpjes naar ons toe brengen. Dat leek te ze wel te accepteren, maar zodra we ook maar een stap richting de zee zetten, was het weer heel hard huilen. Ik probeer haar aan alles maar zo af en toe weer bloot te stellen, in de hoop dat dat wat helpt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:47 schreef Skoap het volgende:
Ach wat sneu voor haar XM.... Moeilijk ook zoiets als je echt geen idee hebt waar het eigenlijk vandaan komt / wat je er aan zou kunnen doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:15 schreef L-E het volgende:
Hij was 1,79 dus we kunnen dan beter een nieuwe kopen
Volgend weekend komen ze hier logeren/oppassen (wij gaan een weekendje weg omdat 5 jaar Liefde) en dan nemen ze m mee
Ben je er al vaak geweest? Veel gaan, en rustig gaan zitten, dan komt het vanzelf een keer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee. Ik probeer rustig te blijven en uit te leggen dat het niet eng is. Ze kan nog niet uitleggen wat er dan eng aan is helaas. Bij de zee probeerde ik dat de golven juist lief zijn, omdat ze van die mooie schelpjes naar ons toe brengen. Dat leek te ze wel te accepteren, maar zodra we ook maar een stap richting de zee zetten, was het weer heel hard huilen. Ik probeer haar aan alles maar zo af en toe weer bloot te stellen, in de hoop dat dat wat helpt.
Ik wil hier nog even op reageren. Het gaat wmb niet alleen om suiker, maar om ook om bewerkte zoetstoffen en bepaalde E-nummers. Daarom kies ik wel voor honing, dat een zoeter is maar géén geraffineerde suiker. En wel voor pure, verse appelsap (sporadisch) of zelgemaakt groentensap, en niet voor chocomel. Haar vet en calcium haalt ze ook uit volle melk. Ik hoor die opmerking namelijk iets te vaak en weet waarom ik waarvoor kies en met welke reden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Interessant ( op een niet -sarcastische manier) hoe iedereen ook vanuit zijn eigen idee en gevoel bepaalde dingen wel en niet geeft en niet altijd per se gebaseerd op wetschap/feiten. Want honing is gewoon suiker en in appelsap zit eigenlijk niets anders dan suiker, in chocomel zitten in ieder geval ook nog proteïnen en calcium (los van ook suiker en wat vet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |