quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Kennelijk!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
huis-werk-klas?
Is dat iets van tegenwoordig Fylax?
'bijles'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Misschien moet ze even informeren naar de naschoolse bijlesmogelijkheden bij Grimbergen thuis
Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2015 19:17 schreef timmmmm het volgende:
'Wil jij Wesley uit de klas halen'
Dan weet Veldt natuurlijk meteen welke WEsley hij moet hebben
Dat meisje gaat zelfs zo ver dat ze haar broer vals beschuldigt van telefoondiefstal om Safa te beschermenquote:Op maandag 27 juli 2015 19:18 schreef richolio het volgende:
Damn Safa hangt weer de bitch uit volgende aflevering
Gvdquote:Op maandag 27 juli 2015 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat meisje gaat zelfs zo ver dat ze haar broer vals beschuldigt van telefoondiefstal om Safa te beschermen
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat meisje gaat zelfs zo ver dat ze haar broer vals beschuldigt van telefoondiefstal om Safa te beschermen
Ik kan het topic niet vinden, maar ben jij niet jarig vandaag?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei ik weet nu even niet wat je bedoelt
Vandaag, kloptquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kan het topic niet vinden, maar ben jij niet jarig vandaag?![]()
In ieder geval nog gefeliciteerd![]()
Of was dat gisteren al
Strijder voor gerechtigheid.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:04 schreef richolio het volgende:
Hij heeft Safa op de grond geduwdZe bloedt zelfs
Toot zou een topic openen, maar heeft hij nergens gedaan denk ikquote:
Lekker offtopic allemaal Sjaakquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toot zou een topic openen, maar heeft hij nergens gedaan denk ik![]()
Iedereen van Haxball had je een stuk ouder geschat![]()
ONZ / Paxcon is jarigquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toot zou een topic openen, maar heeft hij nergens gedaan denk ik![]()
Iedereen van Haxball had je een stuk ouder geschat![]()
Totdat ze je foto zien, dan jonger.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ONZ / Paxcon is jarig
Ik word altijd ouder geschat, heel apart is dat.
Ik vind Van Moorsel een aardige man en z'n vrouw is doodziek en dan probeert Timo hem boos te makenquote:
Zijn dit spoilers?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind Van Moorsel een aardige man en z'n vrouw is doodziek en dan probeert Timo hem boos te maken
Ik moet nog 1.5 week terugkijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh nee, ben je geen vaste kijker ofzo?
Dit programma is geniaalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:08 schreef Nelvalhil het volgende:
Snap niet dat je als adolescent of volwassene naar deze bagger zooi kijkt
Je moet in staat zijn de diepere laag van dit programma te zien, en blijkbaar zie je die niet. Het zal iets met IQ te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:09 schreef Nelvalhil het volgende:
Maar vooralsnog krijgen alle mensen die series reageren in dit topic een dikke;
[ afbeelding ]
Ja? Naar 14/15 jarige kijken die voor het 3/4e jaar slecht acteren alsof ze de brugklas dan? Kom op manquote:
Sterker nog, er zitten er veel tussen die in het echt al 18 zijn zelfs, zoals Anouk bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:10 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ja? Naar 14/15 jarige kijken die voor het 3/4e jaar slecht acteren alsof ze de brugklas dan? Kom op man
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:15 schreef Fylax het volgende:
Wowww, Mairin is heeeeel knap. Geclaimd.
helaasquote:
Paxcon zal tevreden zijn dat het is gelukt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja sorry, jullie anti-safa propaganda heeft mij overgenomen.
komt wel dichtbijquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind het ongepast dat dit programma nog wordt uitgezonden onder deze naam (brugklas) ivm met het ongeluk van vandaag.
Gelukkig ziet Fylax nu ook de waarheidquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:51 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Paxcon zal tevreden zijn dat het is gelukt.
#TEAMEMMAquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Fylax nu ook de waarheid
ja idd, smerig wereldjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij de zoon van martijn krabbe is
Idd, ik zou tenminste een toevoeging zijn aan de serie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja idd, smerig wereldje
ze hadden jou moeten vragen
Ik heb het gemist, waar ging het over?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 21:48 schreef luckass het volgende:
eerste brugklasaflevering die over seks gaat?
buiten die voorlichtingsaflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |