Ik zie al voor me, al die FOK!kers naar zijn huis.. whehehequote:Op maandag 20 juli 2015 19:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Drebin zei ooit dat wij als kinderen voor hem waren dus wellicht mag je bij hem op zolder logeren.
En maar klagen he, kutzolder, kuthuis... kutetenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie al voor me, al die FOK!kers naar zijn huis.. whehehe
Als je van old school snes games houdt raad ik je dat aanquote:Op maandag 20 juli 2015 19:22 schreef Aberella het volgende:
Ben Rollercoaster ook alweer zat. Iemand enig idee wat ik nog kan spelen op iMac?
Bazentip. Emulator downloaden, berg roms erbij en je vermaakt je wel een avond.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als je van old school snes games houdt raad ik je dat aan
Arme man dan.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En maar klagen he, kutzolder, kuthuis... kuteten
ga schoonmaakmiddelen verkopen ofzoquote:Op maandag 20 juli 2015 19:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niets vergeleken bij jou begreep ik
Zijn vrouw helemaal clueless waar al die jongeren vandaan komenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zie al voor me, al die FOK!kers naar zijn huis.. whehehe
Whehequote:
Pokémon is voor jongensquote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef Willoow het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit. Dit is een pokébal van zeep met een pokémon erin
Die oude bok lust wel een groen blaadjequote:Op maandag 20 juli 2015 19:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zijn vrouw helemaal clueless waar al die jongeren vandaan komen
Sinds wanneer?quote:
Gaat zijn vrouw goed vinden.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die oude bok lust wel een groen blaadje
Ik ben niet zo close met Frank dus ik heb geen idee. Hoorde dat jij wel close wasquote:
Ohja, de man-vrouw ratio hier is toch 5:1quote:Op maandag 20 juli 2015 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als er ook voldoende aanbod voor haar is misschien wel joh, wie weet
Van wie?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo close met Frank dus ik heb geen idee. Hoorde dat jij wel close was
spannendquote:Op maandag 20 juli 2015 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann heeft zijn schijf gedeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |