abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158201751
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef k_man het volgende:
Nieuw filmpje!
Leuk filmpje! Maar nog leukere flickr account ;) Mooie reizen maak jij!!
пусть всегда будет солнце
pi_159537121
Inmiddels woont ze hier ruim een half jaar en zijn er weer nieuwe belevenissen.

Zoals de jaarwisseling. Dat leek best goed te gaan. Ze was wel bang, maar niet extreem. Ik ben dus een beetje verbaasd dat ze de dagen erna wel veel schichtiger was dan normaal. Ze schrok van het minste geringste. Ze schrikt nu nog steeds soms van de tv, terwijl dat voor de jaarwisseling nooit zo was.

Ook is ze voor het eerst op vakantie geweest. In november is ze twee weken naar een pension geweest. Dat kwam mooi uit, want dan kon ik zelf ook even op vakantie. :P

Het was een beetje sneu toen ze in het pension aankwam. Ik wist niet hoe ze is met andere katten, dus we hadden afgesproken om het maar te proberen in een groepsverblijf, maar om wel goed op haar te letten. Als het niet goed ging zou ze alsnog naar een individueel kamertje gaan.

Goed, we kwamen daar aan en ze mocht uit haar reismandje. Dat is natuurlijk leuk! Eindelijk er uit! Dus ze kwam enthousiast naar buiten. En toen zag ze waar ze was... in een verblijf met twee andere katten. Oeps! Het waren twee hele grote, hele dikke, hele rustige katten die geen enkele aandacht aan haar besteedden, maar toch vond ze het maar niks: blazen en grommen dus. Vervolgens zag ze mij en kwam ze enthousiast spinnen en kopjes geven. De vreugde duurde een halve minuut en toen was het weer blazen en grommen naar de andere katten. Dat ging zo door; steeds een halve minuut blazen naar die katten, dan een halve minuut spinnen bij mij, dan weer blazen, dan weer spinnen... Het moet heel verwarrend voor haar zijn geweest.

Afijn, uiteindelijk is het helemaal goed gegaan. Ze heeft het er goed naar haar zin gehad en ze is niet naar een individueel kamertje gegaan. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 12:31:47 ]
pi_159537175
Om te vieren dat ze hier een half jaar is had ik deze week een klein blikje extra lekker voer gekocht (normaal krijgt ze alleen droge brokken). Ze kwam al direct enthousiast mauwend aan trippelen toen ze hoorde en rook dat het blikje open ging. Vervolgens zette ik het voor haar neer, snuffelde ze er één keer aan, draaide zich om en liep weg. Bekijk het maar, je denkt toch niet dat ik dát opvreet? :{w

Het staat hier nog steeds onaangeroerd. Denk dat ik het zo maar weggooi, want ze weigert ervan te eten. :D
pi_159537183
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:07 schreef MoChe het volgende:

[..]

Leuk filmpje! Maar nog leukere flickr account ;) Mooie reizen maak jij!!
Thanks!
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 14:36:35 #165
155227 crew  Guppy
dus
pi_159540986
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:33 schreef k_man het volgende:
Om te vieren dat ze hier een half jaar is had ik deze week een klein blikje extra lekker voer gekocht (normaal krijgt ze alleen droge brokken). Ze kwam al direct enthousiast mauwend aan trippelen toen ze hoorde en rook dat het blikje open ging. Vervolgens zette ik het voor haar neer, snuffelde ze er één keer aan, draaide zich om en liep weg. Bekijk het maar, je denkt toch niet dat ik dát opvreet? :{w

Het staat hier nog steeds onaangeroerd. Denk dat ik het zo maar weggooi, want ze weigert ervan te eten. :D
Katten :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_159547000
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Katten :D
de variant dat ze wel enthousiast gaan eten en dan gelijk uitkotsen is ook gezellig :D
  Moderator zondag 31 januari 2016 @ 18:00:39 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_159547743
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 17:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

de variant dat ze wel enthousiast gaan eten en dan gelijk uitkotsen is ook gezellig :D
Soms ben ik blij dat wij een konijn hebben :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_159560308
quote:

_O- _O- katten....
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_160258588
Twee nieuwe foto's en een filmpje aan het album toegevoegd. :)
pi_160273288
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 14:53 schreef k_man het volgende:
Twee nieuwe foto's en een filmpje aan het album toegevoegd. :)
Wat is het toch een lieverd O+ en dat knorren van hem.
pi_160274589
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 23:50 schreef vronie het volgende:
Wat is het toch een lieverd O+ en dat knorren van hem.
Haar... ;)
pi_160275175
aaah geweldig!
ze knort zo grappig.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 1 mei 2016 @ 21:40:04 #174
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_161857790
quote:

gewoon pakje kalkoenfilet kopen, kost even veel :')
pi_161857963
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 21:40 schreef fs180 het volgende:

[..]

gewoon pakje kalkoenfilet kopen, kost even veel :')
Lust ze hoogstwaarschijnlijk ook niet. Na een tip van een collega uiteindelijk iets gevonden dat ze wel heel graag wil: Gourmet Mon Petit. Dus dat krijgt ze nu als er wat te voeren vieren valt. w/
  zondag 1 mei 2016 @ 23:25:07 #176
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_161861290
quote:
Hier ook zoeen. Of als je langsloopt, even pootje uitsteken om je aan te raken
We have far more in common than that which devides us..
pi_162148569
Als je de kat niet loslaat buiten en een kattenren aanschaft hoef je niet bang te zijn voor ziektes en dergelijke dingen!

[ Bericht 19% gewijzigd door Guppy op 13-05-2016 18:54:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')