Volgens de wet wel, maar je bent echt nog niet volledig volwassen op je 18e.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een onzinop je 18e ben je volwassen, wrm zou je dan geen hoer mogen worden
Sorry, mijn hoofd is geen database van alle artikelen die ik ooit gelezen heb en alle nieuwsstukken die ik ooit gezien heb. Blijkbaar heeft u interesse in dit onderwerp, gaarne verwijs ik u door naar zoekmachines op het web. Succes.quote:
anaal?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
Net housesoftheholy schaamteloos vernederd.
Je mag stemmen, het leger in, uitgezonden worden, mensen vermoorden, maar je mag je lichaam niet verkopen.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens de wet wel, maar je bent echt nog niet volledig volwassen op je 18e.
mario kart?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
Is wel discutabelquote:
Dit mag op je 18e volgens mij net zo hard niet als op je 2e of 85e...quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
het leger in, uitgezonden worden, mensen vermoorden,
Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit mag op je 18e volgens mij net zo hard niet als op je 2e of 85e...
Is toch zo? Dat het voor Nederlandse militairen niet zo vaak voor zal komen is een ander verhaal.quote:
Gast ik heb je al een jaar niet gezien, stop.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:08 schreef TARDIS. het volgende:
Ook dat zou van mij naar 21 moetenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je mag stemmen, het leger in, uitgezonden worden, mensen vermoorden, maar je mag je lichaam niet verkopen.
Ik vind dat raar.
Ja oké, daar valt wat voor te zeggen, maar nu is het wel een beetje krom.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook dat zou van mij naar 21 moeten
Oke terug naar de kelder.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gast ik heb je al een jaar niet gezien, stop.
Zou de prostitutie ingaan als jij je ziekenhuisrekening niet zou kunnen betalenquote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef eend112 het volgende:
Het gaat er vooral om dat het in 99 van de 100 gevallen niet vrijwillig is
Dan moet dat aangepakt worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef eend112 het volgende:
Het gaat er vooral om dat het in 99 van de 100 gevallen niet vrijwillig is
Ik denk dat je bij zulke ingrijpende dingen op 18-jarige leeftijd de consequenties niet goed kunt inzien (in beide gevallen dus)quote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, daar valt wat voor te zeggen, maar nu is het wel een beetje krom.
Heb je ook gelijk in, maar dan zou zoals je zelf al zegt ook voor een hoop andere dingen de minimumleeftijd verhoogd moeten worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij zulke ingrijpende dingen op 18-jarige leeftijd de consequenties niet goed kunt inzien (in beide gevallen dus)
Ook op 21 nog niet echt, maar meer dan op je 18e iig.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou de prostitutie ingaan als jij je ziekenhuisrekening niet zou kunnen betalen
Stiekem wel. Maar de maatschappij is natuurlijk wat hypocrieter als t op seks aankomtquote:Op maandag 20 juli 2015 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in, maar dan zou zoals je zelf al zegt ook voor een hoop andere dingen de minimumleeftijd verhoogd moeten worden.
sws, plezier is toch maar overrated. Beter gwn 24/7 werken en belasting betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |