Er zijn enkele apps die ik gekocht heb. Maar niet als ik IN de app nog 's geld moet gaan uitgevenquote:Op maandag 20 juli 2015 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben sowieso niet van plan ook maar een cent uit te geven aan een app of een aankoop in een app. Als ik niet meer verder kan met iets, omdat ik dingen moet gaan kopen is de lol er voor mij af en verwijder ik die app gewoon. Ik snap echt niet dat mensen er intrappen. 2015, waarin mensen diep in de schulden zitten omdat ze Facebookspelletjes spelen.
Niet alles maar wel veel jaquote:Op maandag 20 juli 2015 16:59 schreef deadprez het volgende:
Dat doen de makers van The Witcher dan wel weer fucking goed, gwn alle dlc gratis.
Oh ik dacht dat t allemaal gratis was.quote:
Wel heel desastreus ditquote:Op maandag 20 juli 2015 16:58 schreef RockNijntje het volgende: Ik snap echt niet dat mensen er intrappen. 2015, waarin mensen diep in de schulden zitten omdat ze Facebookspelletjes spelen
.
Etto, wch en frank hebben een bejaardenuitstapje.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:02 schreef JimmyDean het volgende:
Snap trouwens nog steeds niet waar die TT op slaat.
Kwamen 2 grote DLC pakketen ofzo en die kosten wel geldquote:Op maandag 20 juli 2015 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat t allemaal gratis was.
Hm oké. Daar kan ik me ook nog wel iets bij voorstellen. Beter dan EA en shit die voor elk pistool of zo 5 euro vragen.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kwamen 2 grote DLC pakketen ofzo en die kosten wel geld
Gezelliebelliequote:Op maandag 20 juli 2015 17:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Etto, wch en frank hebben een bejaardenuitstapje.
Je gelooft het niet? Wake up, de waarheid kan soms desastreus zijn.quote:
Jaquote:Op maandag 20 juli 2015 17:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm oké. Daar kan ik me ook nog wel iets bij voorstellen. Beter dan EA en shit die voor elk pistool of zo 5 euro vragen.
Bron?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Wake up, de waarheid kan soms desastreus zijn.
Hoiquote:
Sinds een jaar ofzo.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
Prostituee beneden de 21 niet zelf strafbaar
huh wtf, sinds wanneer moeten hoeren 21 zijn?
echt he ik dacht dat het vanaf 12 legaal wasquote:Op maandag 20 juli 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
Zit je nu in de problemen?quote:Op maandag 20 juli 2015 17:07 schreef deadprez het volgende:
wat een onzinquote:
iesj viesjquote:Op maandag 20 juli 2015 17:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een onzinop je 18e ben je volwassen, wrm zou je dan geen hoer mogen worden
ja nu moet ik op zoek naar nieuwe bitchesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |