Dat weet ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het was ook niet serieus.
Zet je wel eens ijsberen bij de pinguins in het verblijf?
Heb ik ook laatst gedaan in een melancholische fase, valt dan vies tegen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Na al het tycoon gepraat had ik rollercoaster maar weer gedownload.
Oppakken en in zee flikkeren.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:46 schreef Aberella het volgende:
He bah bezoeker34 heeft op mijn paadje gekotst
`Nee, ik kan daar zo van genieten, zeker als ik dan een gigantisch park heb en nauwelijks ruimte om iets te bouwen :$quote:Op maandag 20 juli 2015 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik ook laatst gedaan in een melancholische fase, valt dan vies tegen.
Jaquote:Op maandag 20 juli 2015 16:47 schreef deadprez het volgende:
kwam er niet een nieuwe rollercoaster tycoon uit?
Vast taferelen als: unlock deze achtbaan nu voor ¤0,99.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:47 schreef deadprez het volgende:
kwam er niet een nieuwe rollercoaster tycoon uit?
ziet er best leuk uitquote:Op maandag 20 juli 2015 16:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja
http://www.rollercoastert(...)oaster-tycoon-world/
Dat zou wel echt kansloos zijn, maar het zou me niet verbazen idd.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vast taferelen als: unlock deze achtbaan nu voor ¤0,99.
Ja en dat je altijd online moet zijn wil je gaan spelen + niet werkende serversquote:Op maandag 20 juli 2015 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De mobiele versie die rond oktober vorig jaar uitkwam heeft dat inderdaad. Duurste attractie-onderdeel (ja, een onderdeel) was 32 euro toen o.i.d.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
wat de fackquote:Op maandag 20 juli 2015 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mobiele versie die rond oktober vorig jaar uitkwam heeft dat inderdaad. Duurste attractie-onderdeel (ja, een onderdeel) was 32 euro toen o.i.d.
Dit ja. Sowieso meer dan een tientje uitgeven aan computerspul.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat de fackwat een mongool ben je als je dat eraan uit gaat geven
quote:Op maandag 20 juli 2015 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De mobiele versie die rond oktober vorig jaar uitkwam heeft dat inderdaad. Duurste attractie-onderdeel (ja, een onderdeel) was 32 euro toen o.i.d.
Nou ja, voor een fatsoenlijk, volledig spel wil ik best wat geld uitgeven, maar die in-game aankopen zijn echt bullshitquote:Op maandag 20 juli 2015 16:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja. Sowieso meer dan een tientje uitgeven aan computerspul.
Ik betaal rustig full price voor goede games, maar ingame aankopen vertik ik per definitie. Spellen die dat hebben vermijd ik ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, voor een fatsoenlijk, volledig spel wil ik best wat geld uitgeven, maar die in-game aankopen zijn echt bullshit
en terechtquote:Op maandag 20 juli 2015 16:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik betaal rustig full price voor goede games, maar ingame aankopen vertik ik per definitie. Spellen die dat hebben vermijd ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |