ik vind regen gezellig....lekker met een kopje thee...koekje erbij. ( HAHA alsof ik een excuus nodig heb voor koekjes)quote:Op maandag 20 juli 2015 16:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Al wel beter. Ben blij dat het slecht weer is, hoef ik tenminste niet naar buiten
Dat niet met Veer doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus
Zat te denken aan zo'n sicko die dan via exif ofzo een adres verkreeg en daar aan ging bellen en spuiten
allemaal van het padje af?quote:
Weet niet waar ze woontquote:
Dat ziet er wel naar uit, ja. Wel mooi huisjequote:
Heb het liefst de hele dag donkere onweersbuien behalve als ik naar buiten moetquote:Op maandag 20 juli 2015 16:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind regen gezellig....lekker met een kopje thee...koekje erbij. ( HAHA alsof ik een excuus nodig heb voor koekjes)
Grt koekiemonster
ben je lijkbleek?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb het liefst de hele dag donkere onweersbuien behalve als ik naar buiten moet
Ben jij ook zo'n ouwe lul dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
FrankDrebin is met WCH en mij naar de Keukenhof... zeg maar het 'Lowlands' voor mensen van onze leeftijd
quote:Op maandag 20 juli 2015 16:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
FrankDrebin is met WCH en mij naar de Keukenhof... zeg maar het 'Lowlands' voor mensen van onze leeftijd
Sws, hoogbejaardquote:
Ja, dag... daar trap ik niet weer in...quote:
watquote:Op maandag 20 juli 2015 16:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dag... daar trap ik niet weer in...
Dude het is vakantie. En dan zou ik nu geen Zoo Tycoon aan het doen zijnquote:
Frank vervangen is onmogelijkquote:
Het was ook niet serieus.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dude het is vakantie. En dan zou ik nu geen Zoo Tycoon aan het doen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |