Zo daar hebben we de droeftoeter van de userfamfarequote:Op maandag 20 juli 2015 15:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik was al bang dat we je voor altijd kwijt waren.Vind je? Ik vond het vooral een struggle.
Nou zeg.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zo daar hebben we de droeftoeter van de userfamfare
Famfarequote:Op maandag 20 juli 2015 15:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Zo daar hebben we de droeftoeter van de userfamfare
Wat.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:54 schreef Amsanity het volgende:
Laatste keer dat ik een foto van mij op Fok gezet had, kwam er een gast met een waterpistool aan me deur om mij nat te spuiten (Fok's grote supersoaker game)
Gwn goed eten en zo, dan voel je je morgen wel weer normaal.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Al wel beter. Ben blij dat het slecht weer is, hoef ik tenminste niet naar buiten
wtfquote:
Echt nog nooit van gehoord volgens mij.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:05 schreef Toto69 het volgende:
dat was een forum, fok waterwars. gewoon een spelletje dus
Vind het nogal sick jaquote:Op maandag 20 juli 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mensen zouden je maar achtervolgen met een waterpistool omdat ze je toevallig op fok zagen.
He?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:05 schreef Toto69 het volgende:
dat was een forum, fok waterwars. gewoon een spelletje dus
Me neitherquote:Op maandag 20 juli 2015 16:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord volgens mij.
dat zou wel echt behoorlijk fucked up zijnquote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus
Zat te denken aan zo'n sicko die dan via exif ofzo een adres verkreeg en daar aan ging bellen en spuiten
Ja, nou ... ik zit al even op FOK!... vandaar mijn gedachtenquote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zou wel echt behoorlijk fucked up zijn![]()
ik vind regen gezellig....lekker met een kopje thee...koekje erbij. ( HAHA alsof ik een excuus nodig heb voor koekjes)quote:Op maandag 20 juli 2015 16:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Al wel beter. Ben blij dat het slecht weer is, hoef ik tenminste niet naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |