Ik heb een kelder ja. Maar daar kom ik amperquote:Op maandag 20 juli 2015 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
.. Kelder dan? Maar dat laat dan weer aan pedo's denken
DP?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:53 schreef Aberella het volgende:
Staat een meth verslaafde in het portiek te schreeuwen
bobquote:
-je eigen met maken van benzine, gemalen rattengif en ammoniakquote:Op maandag 20 juli 2015 14:53 schreef Aberella het volgende:
Staat een meth verslaafde in het portiek te schreeuwen
Echt onbegrijpelijk dat mensen hier ook echt geld aan geven dit soort shitquote:
geld geven¿ YT is toch gratis¿quote:Op maandag 20 juli 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat mensen hier ook echt geld aan geven dit soort shitmooi leven heb je dan...
Ook Fylax krijgt zakgeld natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat mensen hier ook echt geld aan geven dit soort shitmooi leven heb je dan...
Oh dacht misschien met abo's ofzo... Waarom zet je dit dan online?quote:
voor geldquote:Op maandag 20 juli 2015 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht misschien met abo's ofzo... Waarom zet je dit dan online?
Ja wat is het nouquote:
Ken ik niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook Fylax krijgt zakgeld natuurlijk.
ben je Tardis ofzo¿quote:
Wie?quote:
Ja, ik kies er voor om dat niet te kennen. Is beter voor alles.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat moet jij een gelukkig persoon zijn.
Ohh die. Zusje van house of the holy.quote:
Dat komt omdat TARDIS. de pussy-magnet is. Met zoveel kut ben je iedere dag blij. Sprak die man bijna dagelijk jwz.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef Modus het volgende:
Die geforceerde blijheid._ Elkaar geen kut te vertellen maar zoooooooooooooo blij dat ie terug is.
je bent terugquote:Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat TARDIS. de pussy-magnet is. Met zoveel kut ben je iedere dag blij. Sprak die man bijna dagelijk jwz.
Auto van TARDIS.:quote:Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat TARDIS. de pussy-magnet is. Met zoveel kut ben je iedere dag blij. Sprak die man bijna dagelijk jwz.
Ik was al bang dat we je voor altijd kwijt waren.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
yeah buddy. Maar wel de lite versie. Zo'n Fok! sabbatical doet goed man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |