Ik heb gewoon niks gecreeerd....quote:Op maandag 20 juli 2015 20:22 schreef Zhero het volgende:
Denk dat ik van formatie ga veranderen, heb niet echt de spelers voor 4-5-1
in het echt speelden ze ook 4-3-3quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks gecreeerd....
Heb wel al geinvesteerd in middenvelders, beetje jamer
4-3-3 lijkt me niet echt handig voor een club als Willem II. Misschien dan 4-4-2 ofzo.
Ik iig welquote:Op maandag 20 juli 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
Ik zie dat ik nog goed in elke linie moet investeren
Ah joh nie miepen mijn beste was 60 Fisher en hebben zelfde doelstelling. Al heb ik nu Boilahrouz van 71quote:Op maandag 20 juli 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
Moet echt even een scout aanschaffen en een fatsoenlijke verdediger erbij hebben. Ramon zomer met 65 is m'n beste
.
Moet 12 worden geen 15quote:Op maandag 20 juli 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah joh nie miepen mijn beste was 60 Fisher en hebben zelfde doelstelling. Al heb ik nu Boilahrouz van 71
Oh dan heb je het wel zwaar getroffen jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:43 schreef Zhero het volgende:
[..]
Moet 12 worden geen 15. Zal je club niet teleurstellen
Het is bij mij allemaal bagger, vooral de verdediging. Maar met drie verdedigers spelen lijkt me onverstandig met zo'n baggerclub als Willem II.quote:
Ja eens. Maar ik speelde dus tegen Haags die speelde maar met 1 aanvaller terwijl hij juist heel veel aanvallers heeftquote:Op maandag 20 juli 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is bij mij allemaal bagger, vooral de verdediging. Maar met drie verdedigers spelen lijkt me onverstandig met zo'n baggerclub als Willem II.
Ik moet mijn elftal nog inrichtenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik speelde dus tegen Haags die speelde maar met 1 aanvaller terwijl hij juist heel veel aanvallers heeft
Ik zal jou eens inrichtenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet mijn elftal nog inrichten.
Thnxquote:Op maandag 20 juli 2015 20:45 schreef Funel het volgende:
Ado trouwens wel goede zaken gedaan met Boilesen en Arias
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |