Excelsior zoek nog een tegenstanderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Irritant dat je maar 1 oefenwedstrijd per speelronde kan doen
Weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef Funel het volgende:
Ik denk dat je beter tegen medespeler kan spelen. om echt je tactiek te testen
Eerste keer tegen DSO 3-1, nu 5-0quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef Funel het volgende:
Ik denk dat je beter tegen medespeler kan spelen. om echt je tactiek te testen
Ik daag je uitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:29 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik wil wel. Speel met een tweede elftal dus moet te doen zijn voor jou
Hiermee moet plaatst 15 wel lukken tochquote:
Zo kom ik mooi van mijn overbodige spelers af. Ik heb denk ik nu alleen geen interessante spelers meer voor jou. Maar je kan altijd een bod op iemand doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt weer Jarti. Tot nu toe elke dag zaken gedaan
Wij gaan het bijna tegen elkaar opnemen, wat een spanning!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Argentijnse spits van skill 75 gekocht, m'n 3e aankoop alweer. Spits (Romero) , middenvelder (Engelaar) en keeper (Kraft). Nu weer even sparen voor een betere verdediger of twee en ik neem aan dat ik me dan wel red.
Ik ookquote:
Dat je alleen maar uit de transferlijst spelers kan pikken blijft een doorn in het oog voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook
Net als een paar fatsoenlijke verdedigers + keeper
Of vissen bij andere clubsquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat je alleen maar uit de transferlijst spelers kan pikken blijft een doorn in het oog voor mij
Je kan onderhandelen met andere spelers, je kan spelers scouten. Wat had je anders gewild dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat je alleen maar uit de transferlijst spelers kan pikken blijft een doorn in het oog voor mij
Complete vrijheid dat je uit alle competities kan vissen/scouten ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan onderhandelen met andere spelers, je kan spelers scouten. Wat had je anders gewild dan?
Topshow, genot, ditdatalles!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij gaan het bijna tegen elkaar opnemen, wat een spanning!
Ik ook, keeper en middenveldquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook
Net als een paar fatsoenlijke verdedigers + keeper
Dit klopt niet soms faalt de pc. Bij mij had hij niemand terwijl ik alles precies had ingevuldquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:30 schreef Zhero het volgende:
www.osmscoutlijst.nl mensen, kun je exact de speler scouten die je wilt. Geleerd van haagse in het eerste seizoen.
Kan het een speler zijn die al gescout was?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit klopt niet soms faalt de pc. Bij mij had hij niemand terwijl ik alles precies had ingevuld
Had ik ook één keer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit klopt niet soms faalt de pc. Bij mij had hij niemand terwijl ik alles precies had ingevuld
Denk het niet. Heb nu maar wat ruimer gedaan en denk niet dat hier iemand bij Chievo scoutquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef Zhero het volgende:
[..]
Kan het een speler zijn die al gescout was?
Ja dat kan ook toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Complete vrijheid dat je uit alle competities kan vissen/scouten ?
Ook uit de 2de Bundesliga of het Championship ? nee he ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan spelers uit alle competities scouten.
Ag joh jij hebt veel meer geld dan de restquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:09 schreef GwaiLow het volgende:
Mn team ziet er nog steeds dramatisch uit. Hoop dat het me lukt dit seizoen een degelijk team neer te zetten.
Nee, maar ik begrijp ook wel dat ze die mogelijkheid niet hebben aangebracht. Daar zou zo weinig gebruik van worden gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook uit de 2de Bundesliga of het Championship ? nee he ?
Zeg dan niet dat je kan scouten uit alle competitiesquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp ook wel dat ze die mogelijkheid niet hebben aangebracht. Daar zou zo weinig gebruik van worden gemaakt.
Geen flauw idee, ik kan niet in andermans portemonnee kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag joh jij hebt veel meer geld dan de rest
Lol, kijk eens naar mn keepers en middenveld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow![]()
![]()
Heeft iedereen in de 70 al en zeurt over zijn team met fucking ADO
Mijn gemiddelde is 59. Lekker man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow![]()
![]()
Heeft iedereen in de 70 al en zeurt over zijn team met fucking ADO
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je kan scouten uit alle competities
Kijk jij eens naar clubs met dezelfde doelstelling i.p.v. te miepenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, kijk eens naar mn keepers en middenveld.
Er is 1 club die dezelfde doelstelling als ik moet behalen. En die lopen idd wat achter, maar dat was in het begin ook al zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk jij eens naar clubs met dezelfde doelstelling i.p.v. te miepen
Je hebt toch doelstelling 12? 10 blijkbaar en je hebt al betere selectie dan Groningen/Heerenveemquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er is 1 club die dezelfde doelstelling als ik moet behalen. En die lopen idd wat achter, maar dat was in het begin ook al zo.
Nee, moet tiende worden. Dat moet wel lukken, maar mijn persoonlijke doelstelling ligt wel een stukje hoger dan dat, hahaquote:
Ik heb ook nog nooit met deze engine gespeeld. Wel leuk om weer eens te spelen. Lekker met een kleine club als Willem II.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Maar vind deze uitdaging wel leuk. Competitie die helemaal vol zit met seizoenskaart houders. Moet je wel echt aan de bak.
Werd vroeger ook wel kampioen met clubs die 16e moesten worden in volle competities. Maar dat was met de vorige engine. Nieuwe Engine heb ik nog geen enkele competitie gespeeld, dus zal mijn tactieken weer helemaal moeten uitvinden, en dat kan wel eens tijd gaan kosten.
Ja, gelijk heb je. Met top clubs is toch altijd een stuk lastiger spelen omdat je alleen maar 1e kan worden. Kan je ook minder managerpunten mee verdienen dan een kleine club.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit met deze engine gespeeld. Wel leuk om weer eens te spelen. Lekker met een kleine club als Willem II.
Hoeveel eigen vermogen heb jijquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je. Met top clubs is toch altijd een stuk lastiger spelen omdat je alleen maar 1e kan worden. Kan je ook minder managerpunten mee verdienen dan een kleine club.
Vind overigens dat Willem II in het echt een veel beter team heeft dan de skills van de spelers in OSM
Ja het valt een beetje tegen inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je. Met top clubs is toch altijd een stuk lastiger spelen omdat je alleen maar 1e kan worden. Kan je ook minder managerpunten mee verdienen dan een kleine club.
Vind overigens dat Willem II in het echt een veel beter team heeft dan de skills van de spelers in OSM
.Haha, dat is een onbeleefde vraagquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:33 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoeveel eigen vermogen heb jij? -20 miljoen met ADO
![]()
Dus ik dacht, die moet er flink wat eigen vermogen in gepompt hebbenquote:Geld ontvangen
¤ 22.483.959
Geld geïnvesteerd
¤ 42.671.520
Verschil
¤ -20.187.561
Haha nee, ik had er nog wel eigen vermogen op staan zag ik. Had al een hele tijd niet meer gespeeld. En je hebt natuurlijk ook nog achievements die je kunt claimen (als je ze behaald hebt). Dus zo krijg je wel wat poenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef Zhero het volgende:
Onbeleefde vraag iddMaar ik zag dit bij transfers:
[..]
Dus ik dacht, die moet er flink wat eigen vermogen in gepompt hebben![]()
Plek 14quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes
Hoe is het met jullie ambities?
Ik ga voor top 5.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes
Niet degraderen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes
Alles is mogelijk. Je bent je wel lekker aan het roeren op de transfermarkt zie ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ga voor top 5.
Als het nog de oude engine was ging ik voor het kampioenschap, maar helaas.
Ik weet niet hoe de andere teams er voor staan verder maar volgens mij heb jij wel vrij gericht aangekocht al toch?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar manquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet nog niet of hier blij mee moet zijn
Ik zit wel de hele dag een beetje rond te klikken jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar man
Sta je 24/7 ingelogd ?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit wel de hele dag een beetje rond te klikken ja
Ja klopt, de bal is rond en iedereen kan theoretisch kampioen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. Je bent je wel lekker aan het roeren op de transfermarkt zie ik.
Heb nu wel door dat het kopen van supertalenten niet verstandig is(tenzij je een lage doelstelling hebt)quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed je het uitmuntend goed!
bannen s.v.p.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow cheat man 20 miljoen meer dan de rest dat slaat nergens op.
Wat? Cheat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow cheat man 20 miljoen meer dan de rest dat slaat nergens op.
Aldus J Cruijffquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja klopt, de bal is rond en iedereen kan theoretisch kampioen worden.
Dat denk ik ook afgaande op de selecties.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha indeed
Maar mijn voorspelling is dat PSV het kampioenschap pakt.
Denk ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha indeed
Maar mijn voorspelling is dat PSV het kampioenschap pakt.
Ja eigen vermogen zelf gekocht zekerquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat? Cheat?
Iedereen heeft ook nog zoiets als een eigen vermogen he.
Kijk eens bij transfers, heb wat spelers erop gezet. Zit er iets tussen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eigen vermogen zelf gekocht zeker![]()
Das toch niet leuk
De druk wordt nu toch wel hoog. :0quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook afgaande op de selecties.
Nee nee, niet zelf gekocht. Mijn eigen vermogen had ik nog van een periode geleden dat ik speelde. Zoals ik net al zei kan je op verschillende manieren eigen vermogen ''verdienen''.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eigen vermogen zelf gekocht zeker![]()
Das toch niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |