abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154512110
Mariposas gefeliciteerd!!

Daui succes! Sterkte! Hopelijk snel een opgelucht bericht.

Vandaag nog een laatste test gedaan ;) donkerder dan de controlestreep. Nu geloof ik het echt.
pi_154512320
Mariposas gefeliciteerd met L.! Mooie naam! En heftige bevalling zeg, maar fijn dat je er positief op kunt terugkijken *O*

En Daui, wat eng! Heel veel succes, hopelijk is het vals alarm! Sterkte :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154512650
Gefeliciteerd, klinkt heftig zeg! :*
pi_154512713
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:23 schreef Mariposas het volgende:

[..]

4250 gram. :o :X
whohw! knapperd!!

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Leuke naam, die stond ook op onze shortlist maar dan met een k ^^,

Lekker bijkomen met zijn allen :*
Schudden voor gebruik
pi_154512720
Hier is de baby rustiger vandaag. Maar het is pas 2 uur en wil niet panieken.. Heb namelijk een baby zonder ritme en kan best zijn dat ze straks een uur gaat rausen in mijn buik.

Maar soms zou ik willen dat ze op commando even schopt ofzo...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154512766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier is de baby rustiger vandaag. Maar het is pas 2 uur en wil niet panieken.. Heb namelijk een baby zonder ritme en kan best zijn dat ze straks een uur gaat rausen in mijn buik.

Een glas appelsap of cola of iets dergelijks drinken en even een uur op bed gaan liggen :)
Baby's slapen in cycli van 3 kwartier. In een uur tijd zou je dus zeker iets moeten voelen dan met een sugarkick er in ;)
:)
pi_154512795
Mijne gaat ook altijd als een malle bewegen zo gauw ik wat eet. Daartussendoor voel ik soms urenlang niks. Vreetbeest!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_154512796
Hoop dat je de tweeling meneren nog mooi binnen weet te houden! heel veel succes.

Oh saskia, aambeien. Hoe ruk! niet onsmakelijk gaan fotograferen en zulks hoor. Dan kan je zo een reality show in ;)
Schudden voor gebruik
pi_154512825
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:

lieverd, drink een glas koud water en of vruchtendrank.

Lang uit liggen of achteruit hangen in de bank en geef het even de tijd...
Schudden voor gebruik
pi_154512833
Ohja och Daui zeg jeetje wat zul je geschrokken zijn!! :* sterkte en hopelijk vals alarm.

Saskia, curanol al geprobeerd? vervelend :{
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 14:10:27 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154512994
Gefeliciteerd Mariposas met je flinke kerel O+ *O*

Daui sterkte, hopelijk vals alarm! :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_154513059
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

Een glas appelsap of cola of iets dergelijks drinken en even een uur op bed gaan liggen :)
Baby's slapen in cycli van 3 kwartier. In een uur tijd zou je dus zeker iets moeten voelen dan met een sugarkick er in ;)
Ga ik doen, had taksi staan in de koelkast dus die net op enlig nu op bed :) Nu even geduld..
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:13:09 #213
409579 LuDann
All the way
pi_154513066
Jeetje Daui, das schrikken! Ik hoop dat alles oke is en dat je je tweeling nog een hele tijd binnen kunt houden.
pi_154513081
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

lieverd, drink een glas koud water en of vruchtendrank.

Lang uit liggen of achteruit hangen in de bank en geef het even de tijd...
Gedaan :) Hopelijk trappeltze me zo lekker wakker ;)
pi_154513088
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ga ik doen, had taksi staan in de koelkast dus die net op enlig nu op bed :) Nu even geduld..
Goedzo :* en als je je toch zorgen maakt strakjes, gewoon eventjes bellen met het ZH hč, daar zijn ze voor en dat is echt niet erg.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:22:46 #216
409579 LuDann
All the way
pi_154513273
Ik hoop dat je baby snel weer lekker aan het schoppen gaat Joycie.

Ik zit een beetje in dubio, mijn opa is dus gisternacht overleden en vandaag en morgen is de privé wake, dan donderdag de publieke wake en vrijdag de begrafenis. Naar de begrafenis ga ik sowieso, maar ik vind opbaringen nogal naar. Ik weet ook niet of ik 3 dagen openbare rouw trek nu en ik zal ongetwijfeld de aandacht trekken met mijn buik en op mijn slippers.

Vanochtend bij een rondleiding in een kinderdagverblijf (het linksdraaiende geitenwollensokken gebeuren blijkt nog een plek vrij te hebben *O* ) beweerde de eigenaresse heel stellig dat ik binnen 24 uur ga beginnen met bevallen, dat zag ze aan me. Die zit me dus een beetje lekker te maken, net nu ik tegen mezelf blijf zeggen dat het echt nog wel even kan duren. }:| :P
pi_154513364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef LuDann het volgende:

Ik zit een beetje in dubio, mijn opa is dus gisternacht overleden en vandaag en morgen is de privé wake, dan donderdag de publieke wake en vrijdag de begrafenis. Naar de begrafenis ga ik sowieso, maar ik vind opbaringen nogal naar. Ik weet ook niet of ik 3 dagen openbare rouw trek nu en ik zal ongetwijfeld de aandacht trekken met mijn buik en op mijn slippers.

Vanochtend bij een rondleiding in een kinderdagverblijf (het linksdraaiende geitenwollensokken gebeuren blijkt nog een plek vrij te hebben *O* ) beweerde de eigenaresse heel stellig dat ik binnen 24 uur ga beginnen met bevallen, dat zag ze aan me. Die zit me dus een beetje lekker te maken, net nu ik tegen mezelf blijf zeggen dat het echt nog wel even kan duren. }:| :P
oeh! zou ben ik bij mn oudste ooit een vrouw tegengekomen in het bos toen k aan het wandelen was samen met B. en die ging echt als een soort voodoovrouwke om me heen en jajajajaja vanavond ging het gebeuren hoor! Niet dus xD haha.

Gecondoleerd met verlies van je opa :* ook al zat het er aan te komen, blijft toch altijd ingrijpend.
Ik heb het helemaal niet op opgebaarden en dode mensen en zulks. Doe mij maar vers leven zeg maar :') ik heb zelf dus ook besloten dat ik niet ga kijken naar opbaringen enzo. Bij de laatste begrafenis van een dierbare was ik er wel bij, maar ik ben niet meer wezen kijken daar. B. is wel geweest met de meiden (die mochten op de kist tekenen dus helemaal de bom natuurlijk :') ) maar voor mij hoeft het niet zo. Gelukkig denkt mn schoonzusje er net zo over.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:51:33 #218
409579 LuDann
All the way
pi_154513901
Dank je wel. :)

Ik heb in principe ook besloten niet meer naar een opbaring te gaan. Naar mijn ervaring ziet iemand er opgebaard compleet anders uit dan bij leven. We gaan waarschijnlijk alleen even langs mijn oma morgen en slaan de wakes over. Ook omdat het nogal een gebeuren is. Mijn opa was een vrij publiek figuur, zeker binnen de geloofsgemeenschap. Al die vreemden erbij enzo, die hele happening, dat leidt voor mij nogal af van het afscheid nemen zelf. Daarnaast: ik wil niet teveel aandacht naar mijzelf trekken met die buik.

En die voorspelling ja, haha. Als je zoiets maar vaak genoeg doet bij hoogzwangere vrouwen trek je vanzelf een keer aan het goede eind. :') Toch heb ik haar een taart beloofd als de baby inderdaad op de 23e komt. :P
pi_154514004
Gecondoleerd LuDann :*
pi_154514545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef LuDann het volgende:

gecondoleerd :*
Schudden voor gebruik
pi_154514598
Gecondoleerd LuDann.

Ik zou inderdaad doen waar jij je goed bij voelt. En wanneer jij het gevoel hebt datje niet naar de opennbare wakes wilt zou ik dat ook niet doen. En ik denk dat de mensen om je heen dat wel zullen begrijpen!
pi_154514676
Nou, meisje heeft zich niet echt wat aangetrokken van de sugarkick... Ik heb haar wel even gevoeld maar niet zoals anders.

En ben nu aan het twijfelen of ik ga bellen of nog even afwacht.
pi_154514827
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, meisje heeft zich niet echt wat aangetrokken van de sugarkick... Ik heb haar wel even gevoeld maar niet zoals anders.

Gewoon bellen dan, niet meer twijfelen. Als jij je zorgen maakt en het niet uit je hoofd krijgt, dan is dat al genoeg reden om er een telefoontje aan te wagen.
pi_154514855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:

Echt schroom niet om te bellen als je je zorgen maakt. Jij bent de enige die de baby kan voelen en jij bent de enige die weet of het wel of niet zoals altijd is. Je dokter of verloskundige kan alleen maar af gaan op wat jij zegt dus als je belt wordt je zeker serieus genomen.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 15:36:07 #225
409579 LuDann
All the way
pi_154514990
Bedankt allemaal. :)

Bellen Joycie, echt! Ook al zou het voor niks zijn, de geruststelling is ook heel wat waard (en beter voor je bloeddruk dan je zorgen maken!).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')