whohw! knapperd!!quote:
Een glas appelsap of cola of iets dergelijks drinken en even een uur op bed gaan liggenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier is de baby rustiger vandaag. Maar het is pas 2 uur en wil niet panieken.. Heb namelijk een baby zonder ritme en kan best zijn dat ze straks een uur gaat rausen in mijn buik.
Maar soms zou ik willen dat ze op commando even schopt ofzo...
lieverd, drink een glas koud water en of vruchtendrank.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier is de baby rustiger vandaag. Maar het is pas 2 uur en wil niet panieken.. Heb namelijk een baby zonder ritme en kan best zijn dat ze straks een uur gaat rausen in mijn buik.
Maar soms zou ik willen dat ze op commando even schopt ofzo...
Ga ik doen, had taksi staan in de koelkast dus die net op enlig nu op bedquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Een glas appelsap of cola of iets dergelijks drinken en even een uur op bed gaan liggen![]()
Baby's slapen in cycli van 3 kwartier. In een uur tijd zou je dus zeker iets moeten voelen dan met een sugarkick er in
Gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
lieverd, drink een glas koud water en of vruchtendrank.
Lang uit liggen of achteruit hangen in de bank en geef het even de tijd...
Goedzoquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ga ik doen, had taksi staan in de koelkast dus die net op enlig nu op bedNu even geduld..
oeh! zou ben ik bij mn oudste ooit een vrouw tegengekomen in het bos toen k aan het wandelen was samen met B. en die ging echt als een soort voodoovrouwke om me heen en jajajajaja vanavond ging het gebeuren hoor! Niet dus xD haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef LuDann het volgende:
Ik hoop dat je baby snel weer lekker aan het schoppen gaat Joycie.
Ik zit een beetje in dubio, mijn opa is dus gisternacht overleden en vandaag en morgen is de privé wake, dan donderdag de publieke wake en vrijdag de begrafenis. Naar de begrafenis ga ik sowieso, maar ik vind opbaringen nogal naar. Ik weet ook niet of ik 3 dagen openbare rouw trek nu en ik zal ongetwijfeld de aandacht trekken met mijn buik en op mijn slippers.
Vanochtend bij een rondleiding in een kinderdagverblijf (het linksdraaiende geitenwollensokken gebeuren blijkt nog een plek vrij te hebben) beweerde de eigenaresse heel stellig dat ik binnen 24 uur ga beginnen met bevallen, dat zag ze aan me. Die zit me dus een beetje lekker te maken, net nu ik tegen mezelf blijf zeggen dat het echt nog wel even kan duren.
![]()
gecondoleerdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 14:22 schreef LuDann het volgende:
Ik hoop dat je baby snel weer lekker aan het schoppen gaat Joycie.
Ik zit een beetje in dubio, mijn opa is dus gisternacht overleden en vandaag en morgen is de privé wake, dan donderdag de publieke wake en vrijdag de begrafenis. Naar de begrafenis ga ik sowieso, maar ik vind opbaringen nogal naar. Ik weet ook niet of ik 3 dagen openbare rouw trek nu en ik zal ongetwijfeld de aandacht trekken met mijn buik en op mijn slippers.
Vanochtend bij een rondleiding in een kinderdagverblijf (het linksdraaiende geitenwollensokken gebeuren blijkt nog een plek vrij te hebben) beweerde de eigenaresse heel stellig dat ik binnen 24 uur ga beginnen met bevallen, dat zag ze aan me. Die zit me dus een beetje lekker te maken, net nu ik tegen mezelf blijf zeggen dat het echt nog wel even kan duren.
![]()
Gewoon bellen dan, niet meer twijfelen. Als jij je zorgen maakt en het niet uit je hoofd krijgt, dan is dat al genoeg reden om er een telefoontje aan te wagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, meisje heeft zich niet echt wat aangetrokken van de sugarkick... Ik heb haar wel even gevoeld maar niet zoals anders.
En ben nu aan het twijfelen of ik ga bellen of nog even afwacht.
Echt schroom niet om te bellen als je je zorgen maakt. Jij bent de enige die de baby kan voelen en jij bent de enige die weet of het wel of niet zoals altijd is. Je dokter of verloskundige kan alleen maar af gaan op wat jij zegt dus als je belt wordt je zeker serieus genomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou, meisje heeft zich niet echt wat aangetrokken van de sugarkick... Ik heb haar wel even gevoeld maar niet zoals anders.
En ben nu aan het twijfelen of ik ga bellen of nog even afwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |