Gewoon het gerucht verspreiden dat ze een koran verbrand hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind alleen wel dat de gematigde moslims wat laf reageren op het clubje barbaren dat uit naam van hun religie hun eigen religie van de vrede besmeurt.
Die keuren het ook allemaal stiekem goed, er zijn hier meer dan 2 miljoen inwoners die niks met onze samenleving te maken willen hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind alleen wel dat de gematigde moslims wat laf reageren op het clubje barbaren dat uit naam van hun religie hun eigen religie van de vrede besmeurt.
Goed verhaal, ze keuren het stiekem goedquote:Op maandag 20 juli 2015 13:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die keuren het ook allemaal stiekem goed, er zijn hier meer dan 2 miljoen inwoners die niks met onze samenleving te maken willen hebben.
Het gaat er niet om dat ze hetzelfde uiterlijk hebben, maar dat ze hun levensmissie uit hetzelfde boekje halen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Goed verhaal, ze keuren het stiekem goed
Als ik me toch ook eens voor alles moest verantwoorden wat een andere blanke man van rond de 30 doet of heeft gedaan, dan kon ik wel ontslag nemen en de hele dag excuses lopen maken.
Onzin. Jij keurt het dus ook goed dat autochtone Nederlandse blanken in Vietnam kinderen misbruiken? Zou te gek worden waarom ik mij daarvoor zou moeten schamen omdat die daders toevallig niet-gelovige blanke autochtonen zijn.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die keuren het ook allemaal stiekem goed, er zijn hier meer dan 2 miljoen inwoners die niks met onze samenleving te maken willen hebben.
Dat zou pas hot nieuws zijn!quote:
Ik zie dat anders in mijn daadwerkelijke leefwereld niet terug, leuk hoor interviewtjes op websites maar daar heb je weinig aan als diezelfde moslims hun kinderen leren dat wij allemaal kaaskoppen zijn waar je geen respect voor hoeft te hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Onzin. Jij keurt het dus ook goed dat autochtone Nederlandse blanken in Vietnam kinderen misbruiken?
Zie jou er ook geen demonstratie voor op touw zetten. Er is genoeg op internet te lezen dat veel moslims tegen IS zijn .
De dader heeft zich verspreid over het gehele impactgebied, verwacht ik zo. Beetje zoals dit:quote:
quote:Lieutenant George: Oh, sir, if we should happen to tread on a mine, what do we do?
Captain Blackadder: Well, normal procedure, Lieutenant, is to jump up 200 feet into the air and scatter yourself over a wide area.
Ik ontken totaal niet dat er haters tussen lopen in deze samenleving (heb echt wel een paar haters meegemaakt) , maar die zijn er ook onder de blanke niet-gelovige autochtoon. Ga niet generaliseren omdat een bepaalde groep dat wel doen. Ik heb hier haters meegemaakt, maar ook mensen met precies dezelfde achtergrond die je steunen en de haters er op aanspreken.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders in mijn daadwerkelijke leefwereld niet terug, leuk hoor interviewtjes op websites maar daar heb je weinig aan als diezelfde moslims hun kinderen leren dat wij allemaal kaaskoppen zijn waar je geen respect voor hoeft hebben.
Even een waargebeurd verhaal; moslima stoot mij aan met haar kinderwagen, zegt sorry waarop het mormel in de kinderwagen zegt; waarom zeg jij sorry tegen die kaaskop.
Blijf vooral lekker jullie kop in het aan steken mensen.
Ik heb me ook niet verontschuldigd voor die racistische moordenaar die los ging in die zwarte kerk in de VS. Hij had ook zgn. 'christelijke' normen en waarden.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze hetzelfde uiterlijk hebben, maar dat ze hun levensmissie uit hetzelfde boekje halen.
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:55 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Goed verhaal, ze keuren het stiekem goed
Als ik me toch ook eens voor alles moest verantwoorden wat een andere blanke man van rond de 30 doet of heeft gedaan, dan kon ik wel ontslag nemen en de hele dag excuses lopen maken.
Deze discussie komt letterlijk bij elke moslim aanslag een aantal keer voorbij. Ideetje om bij de volgende aanslag deze briljante woordenwisseling waar we toch nooit uitkomen in de OP te plakken?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even Sam Harris citeren:quote:Op maandag 20 juli 2015 14:00 schreef paddy het volgende:
Er is genoeg op internet te lezen dat veel moslims tegen IS zijn .
Lijkt me een puik idee inderdaad!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze discussie komt letterlijk bij elke moslim aanslag een aantal keer voorbij. Ideetje om bij de volgende aanslag deze briljante woordenwisseling waar we toch nooit uitkomen in de OP te plakken?
Dat vast wel, maar ik denk niet dat IS zo stom is om Turkije tegen zich in het harnas te jagen. Zoals je zelf al aangeeft, is het dan snel afgelopen als Turkije de grens over rijdt.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:11 schreef Infection het volgende:
[..]
En jij denkt dat IS niets tegen normale Turken heeft?
Dat domme gebral, dat moslims afstand MOETEN nemen van ons. Wat een misplaatste arrogantiequote:
In ieder geval als een aanslag op Turks grondgebied.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat vast wel, maar ik denk niet dat IS zo stom is om Turkije tegen zich in het harnas te jagen. Zoals je zelf al aangeeft, is het dan snel afgelopen als Turkije de grens over rijdt.
Maar gaat Turkije dit echt zien als een 'oplossing voor het Koerdenprobleem', of toch als een aanslag op de eigen bevolking.
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:03 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders in mijn daadwerkelijke leefwereld niet terug, leuk hoor interviewtjes op websites maar daar heb je weinig aan als diezelfde moslims hun kinderen leren dat wij allemaal kaaskoppen zijn waar je geen respect voor hoeft te hebben.
Even een waargebeurd verhaal; moslima stoot mij aan met haar kinderwagen, zegt sorry waarop het mormel in de kinderwagen zegt; waarom zeg jij sorry tegen die kaaskop.
Blijf vooral lekker jullie kop in het zand steken mensen.
en een aanslag op een NAVO lid.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In ieder geval als een aanslag op Turks grondgebied.
Die had ik ook gezien ja, nogal ziek zo die explosie ten midden van die mensenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:24 schreef Frutsel het volgende:
https://twitter.com/serha(...)446658555904/video/1
O.a. filmpje van de aanslag zelf (schokkend)
Jij weet net zo goed als de rest dat er een hoop moslimjongeren in Europa zijn die het gedachtengoed van IS steunen. En nee, dat zijn echt niet alleen de jongeren die naar Irak of Syrië afreizen om zich bij het kalifaat aan te sluiten. Dat zijn de jongeren die wel van onze westerse vrijheden gebruik maken maar ondertussen vinden dat Nederlandse meisjes mishandeld moeten worden omdat ze er te bloot bijlopen. Die types heb je genoeg in Amsterdam, Gouda, Rotterdam, Utrecht en ga zo nog maar even door.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Onzin. Jij keurt het dus ook goed dat autochtone Nederlandse blanken in Vietnam kinderen misbruiken? Zou te gek worden waarom ik mij daarvoor zou moeten schamen omdat die daders toevallig niet-gelovige blanke autochtonen zijn.
Zie jou er ook terecht geen demonstratie voor op touw zetten. Er is genoeg op internet te lezen dat veel moslims tegen IS zijn .
Mij lijkt het tijd voor een ongekend breed offensief tegen IS. Waarom dat amper van de grond komt... Geen idee...quote:Op maandag 20 juli 2015 14:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
en een aanslag op een NAVO lid.
Dat gezegd hebbende is de tijd dat je na een aanslag (Moscow Bombings, US Embassy, 911) direct een grootschalige militaire actie start tegen de aanvallende partij een beetje voorbij. Als dit onbeantwoord blijft, is het de zoveelste internationale terroristische daad of aanslag die door de vingers wordt gezien. (Beslan, Moscow Theatre Siege, Mumbai, MH17, Parijs etc.). Volgens mij was het alleen Jordanie die kort nadat een piloot door IS levend verbrand was een groot bombardement op IS deed als 'wraak'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |