Ikzelf helemaal niets, maar andere collega's gaan hem te grazen nemen heb ik vernomen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:41 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Vertel eens? Wat ga je met ons pieterkes post doen?
Oo... Pietertje wat heb je nu weer gedaan dat dat nodig is.?quote:Ikzelf helemaal niets, maar andere collega's gaan hem te grazen nemen heb ik vernomen.
Bij ons kunnen we voor het hele jaar geen verlof meer aanvragen voor de zaterdagquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Zucht... 15 augustus mocht ik geen vrij, 5 september ook al niet. En natuurlijk wordt nergens een reden bij gegeven. Nu nog maar een poging gedaan voor 12 september, maar als ze die ook afwijzen ga ik echt wel eens ff aan de bel trekken
Heel mooi dat je je verlof in november aan moet vragen, maar ik ga niet zo ver van te voren allemaal losse dagen vastleggen.
Dan ben je fucked denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:53 schreef Thomas-sama het volgende:
En wat als je alleen een contractje voor zaterdag hebt?
Dan krijg je begin volgend jaar een dreigende brief dat het jouw verantwoordelijkheid is om je verlof op tijd op te maken!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:53 schreef Thomas-sama het volgende:
Nou, die mensen hebben we hier volgens mij niet meer, dus dat scheeltquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:53 schreef Thomas-sama het volgende:
ja, en dat is mij dit jaar iig niet helemaal gelukt, ondanks een eindsprintquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:57 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Dan krijg je begin volgend jaar een dreigende brief dat het jouw verantwoordelijkheid is om je verlof op tijd op te maken!
Ivm mantelzorg(zoals dat heet) eens in de maand een weekendje van mijn vader(die 2½uur rijden van mijn woonplaats woont), krijg ik ook geen vrij meer(eigenlijk nooit gekregen dan alleen dat ik een keer 1½uurtje eerder mijn posttassen kreeg toen mijn vader een hartaanval had gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons kunnen we voor het hele jaar geen verlof meer aanvragen voor de zaterdag
O ja, zal vanmiddag weer 's wat tassen ophalen bij het bedrijf waar ik de post met tas en al aflever....quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:40 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik kreeg net een SMSje dat de post ivm te weinig oranje tassen, ook in grijze tassen kan zitten.
Hoe kan je te weinig oranje tassen hebben? Gene goede communicatie..... tussen depot/tassen-verdeling oid?
En dat tijdens 'zomerdal'
Vergeet niet te minnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:30 schreef dud0r het volgende:
Het is zo bagger rustig vandaag. Ach wordt het misschien geen latertje met de administratie.
Dus jij bent de schuldige van het landelijk tekort aan oranje tassenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:02 schreef zombo het volgende:
[..]
O ja, zal vanmiddag weer 's wat tassen ophalen bij het bedrijf waar ik de post met tas en al aflever....
Wie weet zijn jullie nu aan de beurt met containers vol rabo ereaders. Toen wij die hadden waren we ook door de oranje tassen heen omdat het extreem veel extra tassen post per wijk opleverdequote:Op donderdag 30 juli 2015 08:40 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik kreeg net een SMSje dat de post ivm te weinig oranje tassen, ook in grijze tassen kan zitten.
Hoe kan je te weinig oranje tassen hebben? Gene goede communicatie..... tussen depot/tassen-verdeling oid?
En dat tijdens 'zomerdal'
Op een hele rustige piekdag had ik voor mijn wijkje van vandaag alsnog drie propvolle tassen, maar het woog allemaal niets.quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:30 schreef dud0r het volgende:
Het is zo bagger rustig vandaag. Ach wordt het misschien geen latertje met de administratie.
Hier was het behoorlijk rustig voor de donderdag, het leek wel een zaterdag zonder hah. Paar kleine buitjes gevallen, maar mijn regenpak heb ik niet aan hoeven doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op een hele rustige piekdag had ik voor mijn wijkje van vandaag alsnog drie propvolle tassen, maar het woog allemaal niets.
Valt dan weer mee, dat je het niet naar een maandag hebt hoeven verzettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:45 schreef superkimmi het volgende:
Gelukkig hebben ze wel gekeken wie ze konden bellen, want op zaterdag heb ik bijzonder verlof ivm mn eigen bruiloft de dag ervoor en ik ben dan ook niet gebeld.
Ja ik vond het ook galant van zequote:Op donderdag 30 juli 2015 17:29 schreef zombo het volgende:
[..]
Valt dan weer mee, dat je het niet naar een maandag hebt hoeven verzetten(of eerst die post wegbrengen) Wens je alvast een mooie dag!
Hier zijn zaterdagverloven meestal geen probleem meer, heb zelfs in de KNJ een zaterdag vrij kunnen krijgen. Fijn, want vaak kan ik op zo'n dag een (post)maandsalaris verdienen.
Wel vervelend dat verlof soms meteen wordt afgekeurd, zonder dat eerst geprobeerd wordt of het misschien (zelfs makkelijk) op te lossen is. Heb het ook bij mijn depotcollega's aangegeven, dat als er iets belangrijks is en het verlof wordt geweigerd, ze het altijd ook bij mij kunnen proberen, meestal is het geen probleem om er een wijkje bij te doen (en anders zeg ik het ook).
Ik krijg twee minuten meer dan deze week, zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef Thomas-sama het volgende:
Hmm nog geen rooster voor volgende week.
Ik ook niet, maar ik heb na zaterdag dan ook 4 weken vrij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:28 schreef Thomas-sama het volgende:
Hmm nog geen rooster voor volgende week.
Spaart weer een postzegel uitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef superkimmi het volgende:
zo, eitje vandaag![]()
Kreeg op het depot waar ik vandaag werkte (en waar ik het meest werk) een kaartje alvast voor het trouwen. lief
En ook dat het de GAMMA-holding folders betreft dieniet meer via PostNL worden verspreid...ssssttttt...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:36 schreef V__L_N het volgende:
Jaja, maar dan krijgen we ook te maken met een forse volume daling. Mare dat is geheim hoor...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef superkimmi het volgende:
zo, eitje vandaag![]()
Kreeg op het depot waar ik vandaag werkte (en waar ik het meest werk) een kaartje alvast voor het trouwen. lief
[sarcasme]Maar dat wordt gecompenseerd door 40% erbij op zaterdag [/sarcasme]quote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:44 schreef Pietertje71 het volgende:
[sarcasme]En vanaf januari 2016 zal er op dinsdag wel 40% af gaan[/sarcasme]
Ja dat heb ik ook vernomen. Wel fijn meedenkend van ze ....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
[sarcasme]Maar dat wordt gecompenseerd door 40% erbij op zaterdag [/sarcasme]
Hé dat is mooi, proficiat! (als je het tenminste gaat doen).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef KatrienDuck het volgende:
Wie had dat gedacht!Vanaf 1 april uit dienst omdat mijn 3 tijdelijke contracten waren afgelopen. En nu, na een half jaar (per 1 okt) toch weer gebeld door mijn TC of ik weer terug wil komen. En dat, terwijl ik maar liefst 35 km van de vestiging woon! Ze hadden een totale leegloop van voorbereiders hoorde ik, ze zitten nog met een man of 10, terwijl er 32 kasten zijn!
Toch stom dat ze je dan niet gewoon een vast contract hebben aangeboden. Zal wel weer echt niet kunnen van hogerhand.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef KatrienDuck het volgende:
Wie had dat gedacht!Vanaf 1 april uit dienst omdat mijn 3 tijdelijke contracten waren afgelopen. En nu, na een half jaar (per 1 okt) toch weer gebeld door mijn TC of ik weer terug wil komen. En dat, terwijl ik maar liefst 35 km van de vestiging woon! Ze hadden een totale leegloop van voorbereiders hoorde ik, ze zitten nog met een man of 10, terwijl er 32 kasten zijn!
zal wel komen door die nieuwe wettelijke regels, boel mensen die er per 1 juli uit moesten, en mensen die in principe nog wel een verlenging konden krijgen op basis van de cao maar er daardoor langer dan 2 jaar zouden werken willen ze ook niet meer houden omdat ze dan een transitievergoeding moeten betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef KatrienDuck het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef KatrienDuck het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:10 schreef KatrienDuck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |