abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2015 @ 09:23:40 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_154480538
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

En omdat het kan :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 09:27:48 #2
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154480597
LOL@droogkloot opmerking Kwak dat J en M er ook mogen wonen O+

Frits! :D O+ _O-

NTS wat leuk van de speeltuin! *O*

Hoera voor de goede nachten! *O*
Behalve dan voor Crump :*

LOL@spoiler in OP.. en maar lachen hé :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 20 juli 2015 @ 09:31:24 #3
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480634
OMG, die spoiler :r

Wat gek he DaD, dat die nachten dan ineens zo anders lopen. Ik zou denk ik I even 'laten gaan'. Als hij niet huilt; niet naartoe gaan. Als hij dan gaat huilen dan wordt het een ander verhaal. Kindjes (en volwassen btw, al weet jij daar alles van volgens mij ;) ) worden gewoon vaak nog wakker 's nachts. Vaak vallen we/ze meteen weer in slaap maar soms duurt dat iets langer.

Hier ook onvoorspelbaarheid in de nachten SQ. Van de afgelopen 5 nachten hebben we 3 doorslapers gehad, 1 nacht met 1x wakker en een spooknacht :'). Maar dat laatste komt denk ik omdat ze nu ziek is. Arm grietje.

Oh en staan is echt de bom, tof he O+.
pi_154480761
Holy crap die spoiler. :D Kakjepakje- pros only. :7

Ik las goede nachten *O* onwennige (maar toch goede?) nachten :* en slechte nachten. :'(

Bij ons viel het wat tegen. Niet te vergelijken met wat sommige van jullie doormaken :@ maar N. bleef maar woelen (ondanks ingebakerd) en geluidjes maken, van 11 tot half 1. Toen gelukkig geslapen tot half 5 en daarna tot kwart over 8.

Kwak niet gescheiden! *O* Succes met de verhuizing!!

Haha, Frits! Veel duidelijker kan 'ie het niet maken. ;)

Ik kan zo leuk met N. spelen de laatste tijd. Dan zet ik haar op schoot en pak ik het knisperboekje en vertel ik haar verhaaltjes bij de plaatjes. Ze kirt de hele boel bij elkaar als we bij de eland met een vogel op de rug aankomen. O+ Alles wat daar voor en na komt is niet interessant (zelfs de piepende beer niet :o ) maar de eland is echt de bom. :D Ze grijpt ook gericht naar de bladzijden en het lukt haar soms zelfs al om ze vast te pakken en (bijna) om te slaan. Zo trots! *O* Ze is zo ontzettend leuk!
  maandag 20 juli 2015 @ 09:46:30 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_154480835
Mnoh, Selvaria! O+
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 09:49:19 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480865
Ohhh Selvaria O+. Wat klink je verliefd!

En wat verschilt dat toch alweer enorm met mijn 'baby'... die heeft écht geen geduld om een boekje te lezen :{w. Lopen! Kruipen! Klimmen! Stoeien met zus! Ze is al zo baby-af -O-
pi_154480871
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:27 schreef Radyhyn het volgende:
LOL@droogkloot opmerking Kwak dat J en M er ook mogen wonen O+

Frits! :D O+ _O-

NTS wat leuk van de speeltuin! *O*

Hoera voor de goede nachten! *O*
Behalve dan voor Crump :*

LOL@spoiler in OP.. en maar lachen hé :P
Ik zou ook lachen als iemand anders m'n strontexplosie zou moeten opruimen :D

Wat klink je toch verliefd Selvaria O+
pi_154480874
Awww Selvaria O+

Omgbbq die spoiler :X

Mijn uk eet in elk geval weer als vanouds, nu de rest nog ;) (minder pieps, meer slaaps) ik zat er gister even doorheen, pfff... En dat met mijn bovengemiddeld slapende en lachende baby :@

De realisatie dat ik echt al best een propvol leven had voor baby, met erg goed lopend eigen bedrijf, veel vrienden (waarvan best veel met issues), fijne relatie (regelmatig uit eten enzo) en af en toe een half dagje voor mezelf. Tel daar een baby bij op en ik loop nu overal kilometers achter :{ :@ -> :'(
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 20 juli 2015 @ 09:50:17 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_154480876
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:49 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohhh Selvaria O+. Wat klink je verliefd!

En wat verschilt dat toch alweer enorm met mijn 'baby'... die heeft écht geen geduld om een boekje te lezen :{w. Lopen! Kruipen! Klimmen! Stoeien met zus! Ze is al zo baby-af -O-
ja, misschien moet je toch maar een nieuwe maken. Deze is stuk -O-
disclaimer
pi_154480882
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, misschien moet je toch maar een nieuwe maken. Deze is stuk -O-
_O-
pi_154480899
Succes vandaag kwak! *O* Wij gaan morgen weer 2 huizen bekijken, fingers crossed..

Jeezes, dat kakjepakje ;( en onderweg ook nog, lijkt het :X

DaD, wat fijn dat er verbetering in zit *O* Hopelijk kun jij straks ook weer een beetje doorslapen ^O^ Schijnt dat S ook regelmatig ligt te woelen, ook 's ochtends als vriend weg gaat, maar daar wordt ik gelukkig niet meer wakker van. Hoor haar soms 's avonds als we naar bed gaan ook wel eens tegen het ledikant aan schoppen :') Maar goed, zo lang ze maar stil is ^O^

En mijn baby gaat ook echt belachelijk snel de afgelopen maand ;( sinds ze kan tijgeren eigenlijk. Gisteren opeens zelf gaan zitten, en wil ze continu staan, alleen maar staan. Bij de tafel, bij mij, bij dingen die niet geschikt zijn om bij te staan.. En ze trekt zich ook continu op, eerst alleen bij mij, nu ook bij de box :( Die gaat ook standje naar beneden vanavond. Ledikant wil ik eigenlijk nog niet, maar zal binnenkort ook maar moeten. Mijn baby ;(
  maandag 20 juli 2015 @ 09:52:03 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154480901
Mja -O-. Ik zal 't weer eens in de groep gooien :9

JufM, wat vervelend dat het zo voelt momenteel. Begrijpelijk dat je er even doorheen zat hoor, dat is helemaal niet gek. Is er de mogelijkheid om L. een dagje extra bij het KDV te brengen deze week?Dan kan je even bijtanken :). Ik neem binnenkort ook weer een Soesadag :Y, kindjes naar het kdv en ik lekker vrij. Daar knap ik echt van op...
  maandag 20 juli 2015 @ 09:54:48 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_154480945
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:49 schreef JufMariska het volgende:
Awww Selvaria O+

Omgbbq die spoiler :X

Mijn uk eet in elk geval weer als vanouds, nu de rest nog ;) (minder pieps, meer slaaps) ik zat er gister even doorheen, pfff... En dat met mijn bovengemiddeld slapende en lachende baby :@

De realisatie dat ik echt al best een propvol leven had voor baby, met erg goed lopend eigen bedrijf, veel vrienden (waarvan best veel met issues), fijne relatie (regelmatig uit eten enzo) en af en toe een half dagje voor mezelf. Tel daar een baby bij op en ik loop nu overal kilometers achter :{ :@ -> :'(
Heau stop. Probeer niet je oude leven voort te zetten en je nieuwe leven er ook 100% bij te doen. Je kan niet EN je baby liefdevol opvoeden EN een succesvol bedrijf hebben EN een topchef zijn EN een druk sociaal leven hebben met aandacht voor iedereen EN lekker veel uit en op vakantie EN een sportkampioen zijn EN EN EN EN. Gaat niet, dus probeer het ook niet te willen of jezelf te straffen als dat niet kan. Echt, ik zie zoveel jonge moeders daar onder gebukt gaan en dat maakt me zo verdrietig ;(

Voor sommige dingen is nu geen tijd meer omdat er andere belangrijkere dingen voor in de plaats zijn gekomen. En je mag in je handjes knijpen als kind + werk + relatie goed lopen. De rest wacht wel. Echt.
disclaimer
pi_154480948
We zijn al aan de app met ouders en vrienden die héél graag willen oppassen ;) :D Meer lucht lijkt inderdaad een prettige oplossing nu.

En herkenbaar Krijger, het altijdoveralsteedsmaar optrekken }:| :D Succes!
pi_154480964
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:49 schreef JufMariska het volgende:

:*

Heel herkenbaar! Wij hebben het de eerste 6 weken ongelofelijk zwaar gehad met N. door urenlang krijsen door de reflux & KMA, maar je gaat dan toch enigszins in overlevingsstand.

Nu is ze heel makkelijk, maar gisteravond / vannacht was ze heel jengelig en pieperig en ik merk dat ik dat nu eigenlijk ook heel slecht trek, terwijl die eerste weken wel 100 keer zo moeilijk waren. Standaarden veranderen snel. ;)
pi_154481035
Dank SQ, lief! *knoopt in oren*
  maandag 20 juli 2015 @ 10:02:56 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154481084
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heau stop. Probeer niet je oude leven voort te zetten en je nieuwe leven er ook 100% bij te doen. Je kan niet EN je baby liefdevol opvoeden EN een succesvol bedrijf hebben EN een topchef zijn EN een druk sociaal leven hebben met aandacht voor iedereen EN lekker veel uit en op vakantie EN een sportkampioen zijn EN EN EN EN. Gaat niet, dus probeer het ook niet te willen of jezelf te straffen als dat niet kan. Echt, ik zie zoveel jonge moeders daar onder gebukt gaan en dat maakt me zo verdrietig ;(

Voor sommige dingen is nu geen tijd meer omdat er andere belangrijkere dingen voor in de plaats zijn gekomen. En je mag in je handjes knijpen als kind + werk + relatie goed lopen. De rest wacht wel. Echt.
Een dikke +1 ja!

We leggen onszelf zo onnodig veel druk op!

Fijn van de mogelijke oppas JM ^O^
  maandag 20 juli 2015 @ 10:05:46 #18
73386 Fazz
onderweg
pi_154481137
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 09:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo waar dit O+
  maandag 20 juli 2015 @ 10:09:54 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_154481199
Het is hier trouwens ook een rommeltje momenteel. Mijn moeder is gisteren opgenomen wegens acute longontsteking en doorlopend braken waardoor ze de medicatie niet binnen houdt :( Dus ze krijgt nu even alles intraveneus toegediend.
Echt, je vergeet snel hoe ziek iemand eigenlijk is als alles goed gaat. En het is zo'n realitycheck ineens weer. ;(
disclaimer
pi_154481300
Story of my life :') Shoot in Leeuwarden? Dan ook ff foto's maken bij X en op de koffie bij Y. En als J nou na zijn werk met de trein die kant op komt, kunnen we eten bij oom & tante Z. Dan regel ik de foto's ff voor het weekend, want dan heb ik die en die bruiloft. De dag daarna 'vrij', dus dan kunnen we prima AA helpen verhuizen of naar oma in Doetinchem. *insert baby* :{
Loslaten is my middle name :X :{w -O- o|O
ik heb wel 's verteld toch, dat ik midden in een wee zei 'oh, aargh, er liggen nog zoveel foto's!!' ? Hiep hoi voor bevallen vóór je verlof.. :X
pi_154481313
Och nee SQ, wat ellendig :{ Dikke X!
pi_154481451
Oh JM ik word al moe als ik het lees! :')

SQ :*
pi_154481496
Ah nee, SQ. Knuffel!

JM, dat kan inderdaad niet meer. Lijkt me een pittige omschakeling als je het zo gewend was. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 20 juli 2015 @ 10:27:19 #24
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154481560
SQ ;( Wat erg! Nu het net zo (relatief) lekker leek te gaan! Hopelijk knapt ze snel weer op :*

JM :* Het is ook een hele ommezwaai!

Selv wat leuk van het lezen.. moooooose O+

Krijgerrtje wat een actief meisje heb je O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 20 juli 2015 @ 10:42:54 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154481898
SQ :*. Wat een nare reality check -O-. Hoop dat ze er snel weer wat boven op krabbelt
pi_154482104
Selvaria O+ heerlijk!

Kakpakje :o lekker dan

SQ
:* breekt mijn hart om zoiets te lezen. Hoop dat het snel weer beter gaat met je moeder.

JM :* bezig bijtje
Denk goed om jezelf!

Krijgerrtje, duim voor jullie!

Waar zijn alle kleine baby's gebleven? Zitten..staan.lopen :o

Ik mis vooral het fles geven O+ en de fles om 22:00 O+ slaapbaby knuffelen.
Maar dat willen ze al 2,5mnd niet meer.

Spees
Wat eet ze goed!

Heb gister pannenkoeken gemaakt (Old skool met melk,ei,meel. Geen suikers of toegevoegde dingen) vonden ze erg lekker O+ (ze hadden al aardappel met bloemkool op. Dus groentes hadden ze al binnen)

Zal voor vanavond eens fritatta maken.
pi_154482165
SQ ;( :*
pi_154482825
pi_154482920
Wat rot SQ, :*
pi_154482938
  maandag 20 juli 2015 @ 11:32:01 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_154482950
Oh lieverds, het was niet mijn bedoeling meteen weer het topic te kapen ;(
Het is wat het is, en we moeten het er mee doen :)

Nu weer baby's! *O*
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 11:45:50 #32
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154483220
Sterkte SQ.

Hier weer begonnen met werken na mijn vakantie en onze baby besloot vanaf 23:30 tot 7:30 te slapen. En omdat ik er om 7:15 uit ga, heb ik alleen maar even gegluurd of ze nog adem haalde en ben ik maar naar mijn werk gegaan.

Gister had ze een overblijfavondje bij opa en oma, terwijl wij met vrienden weg waren. Blijkbaar wordt ze wat eenkennig? Zodra oma haar aankeek, begon ze te huilen. Gelukkig duurde dat maar een uurtje of 2.

En inmiddels is ze dichter bij de 3 dan bij de 2 maanden, maar deze wil ik dan toch even showen. Inclusief bonushond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154483235
Ik doe stiekem toch nog een :* voor je, SQ. Wat ontzettend vervelend, hopelijk komt ze hier weer snel bovenop.
pi_154483285
Noh Nikooos, die spekarmpjes. :Y) O+ En je hond lijkt wel een reus zo. :D O+ Leuk kleed ook trouwens!
pi_154483292
Hier heb je een baby O+

oude foto's kijken O+
  maandag 20 juli 2015 @ 11:56:49 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_154483453
Het lijkt wel een foto van een jack Russell met een barbiepop, nikoos :D wat een moppie O+ en is ze zo bruin?
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 11:57:49 #37
149959 SQ
snelle trees
pi_154483478
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:50 schreef Butterflower het volgende:
Hier heb je een baby O+
[ afbeelding ]

oude foto's kijken O+
Mnoh! O+ zo vers!
Wat is ze weinig veranderd! :D

Bedankt voor alle digiknuffels, doet me goed :*
disclaimer
pi_154483491

Topickaap.
  maandag 20 juli 2015 @ 12:04:07 #39
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154483588
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:49 schreef Selvaria het volgende:
Noh Nikooos, die spekarmpjes. :Y) O+ En je hond lijkt wel een reus zo. :D O+ Leuk kleed ook trouwens!
Zodra er iets op de grond ligt van stof, dan moet de hond er op. Dus ook op het kleed :')
Kleed is door vrouw zelf gemaakt, omdat er niets werd gevonden wat precies naar onze wens was.
Het is zo'n heerlijk speklapje O+
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Het lijkt wel een foto van een jack Russell met een barbiepop, nikoos :D wat een moppie O+ en is ze zo bruin?
Ze heeft mijn snelle verkleurgenen denk ik. Ik word nog altijd regelmatig als 'indo' beschreven, terwijl ik naar mijn weten toch echt gewoon helemaal Hollands ben. :?
pi_154483589
Wat een leukerd Nikooos O+ en je hond lijkt groot :D

Versebabywatschattiggg O+
  maandag 20 juli 2015 @ 12:04:53 #41
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154483610
Overigens is de hond ook iets groter dan gemiddeld voor een Jack Russell, maar nu lijkt het wel heel erg groot :+
pi_154483633
Jack Russels hebben vooral een grootheidswaanzin, dus deze foto zal 'm goed doen :+
pi_154483764
Haha! Mini's-Nikooos O+

Ik doe ook mee!! Niet helemaal vers, want zonder slangen en draadloos, maar awwwww

maandag 20 juli 2015 @ 12:14:25 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_154483784
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:13 schreef JufMariska het volgende:
Haha! Mini's-Nikooos O+

Ik doe ook mee!! Niet helemaal vers, want zonder slangen en draadloos, maar awwwww

[ afbeelding ]
en Luuk is juist enorm veel veranderd :D
Mnoh O+
disclaimer
pi_154483888
Die hond :D

En baby's O+
pi_154484042
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Het is hier trouwens ook een rommeltje momenteel. Mijn moeder is gisteren opgenomen wegens acute longontsteking en doorlopend braken waardoor ze de medicatie niet binnen houdt :( Dus ze krijgt nu even alles intraveneus toegediend.
Echt, je vergeet snel hoe ziek iemand eigenlijk is als alles goed gaat. En het is zo'n realitycheck ineens weer. ;(
Och jeetje -O- ;(. Sterkte (het klinkt zo blasé, maar wat kan ik anders zeggen?) :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154484104
Verse beebjes O+. Ik vind het echt bizar dat mijn baby in twee weken tijd al vijf maanden is geworden ):O
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154484105
Sq :*

Hier is mijn kleine een paar uur oud.
SPOILER
pi_154484147
Y O+
Beeeeebies O+
pi_154484178
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:29 schreef Phaidra het volgende:
Verse beebjes O+. Ik vind het echt bizar dat mijn baby in twee weken tijd al vijf maanden is geworden ):O
Die foto van S is gister gemaakt en ze wordt volgende week ineens 16 maanden oO<
pi_154484195
Baby's O+
Ik moet een 2e exemplaar geloof ik O+
pi_154484239
Lucas is echt zoveel veranderd. Klein prulleke dat ie was O+

Wat kijkt ze helder Risu! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juli 2015 @ 12:36:31 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154484265
ga weg! mijn baby huilde zojuist het woord mama!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154484608
Sterkte SQ; en dat is geen topickaap oid, dat is je gevoel delen en uiten!

Ik geloof dat ik een moederschip heb gekocht... :+ en ik heb vanmorgen de woorden; "volgende week wordt mijn dochter 1" uitgesproken... :o wat?!!!
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 juli 2015 @ 12:57:06 #55
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154484786
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte SQ; en dat is geen topickaap oid, dat is je gevoel delen en uiten!

Ik geloof dat ik een moederschip heb gekocht... :+ en ik heb vanmorgen de woorden; "volgende week wordt mijn dochter 1" uitgesproken... :o wat?!!!
Hihi, ik zei vanochtend bíjna hetzelfde ;). Volgende week wordt mijn oudste dochter 3. Ook zo'n WTF momentje :D

Jullie baby's O+.
  maandag 20 juli 2015 @ 12:58:19 #56
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154484808
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:29 schreef Phaidra het volgende:
Verse beebjes O+. Ik vind het echt bizar dat mijn baby in twee weken tijd al vijf zes maanden is geworden ):O
Fixed! Dat baby-baby is er echt vanaf hier. Rollen, poging tot tijgeren doen, en vanaf vandaag boterham eten :Y). We gaven al zo nu en dan een korstje, vandaag een boterham met roomboter gegeven, die was zo verdwenen :o.

SQ :*!

En al die mooie babyfoto's. Maar Nikooos, ik mis de glitter in je foto o|O !
  maandag 20 juli 2015 @ 12:59:17 #57
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154484832
Die glitters ontbreken inderdaad. Misschien elke ochtend eerst even wat glitter make-up aanbrengen :P
pi_154485058
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:15 schreef JufMariska het volgende:
Story of my life :') Shoot in Leeuwarden? Dan ook ff foto's maken bij X en op de koffie bij Y. En als J nou na zijn werk met de trein die kant op komt, kunnen we eten bij oom & tante Z. Dan regel ik de foto's ff voor het weekend, want dan heb ik die en die bruiloft. De dag daarna 'vrij', dus dan kunnen we prima AA helpen verhuizen of naar oma in Doetinchem. *insert baby* :{
Loslaten is my middle name :X :{w -O- o|O
ik heb wel 's verteld toch, dat ik midden in een wee zei 'oh, aargh, er liggen nog zoveel foto's!!' ? Hiep hoi voor bevallen vóór je verlof.. :X
Oeh, je propt inderdaad al je tijd helemaal vol. Dan is er weinig ruimte voor als dingen toch even anders lopen dan je in je hoofd had. Ik heb bij een oudere zus van me gezien dat zij dit ook moeilijk vond en dan enorm ging snauwen tegen man en kinderen. Toen ik dat zo'n tien jaar geleden zag, dacht ik: oei, zo wil ik echt niet worden! Toch herken ik het wel. Het is ook een beetje een familie karaktertrekje, denk ik. Altijd heel goed weten wat er moet gebeuren, het in je hoofd helemaal uitgevogeld hebben. Maar ja, life is what happens while you're busy making other plans. Ik heb weliswaar geen eigen bedrijf, maar heb afgelopen jaar ook echt moeten leren mijn perfectionisme en verantwoordelijkheidsgevoel ten aanzien van werk meer los te laten. Is echt, echt moeilijk maar ik wil ook heel graag een relaxte moeder en partner zijn, dus ik ben hard bezig het te leren!! Prioriteiten stellen is stap 1. Wat is echt belangrijk, wat minder? Succes ermee. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 20 juli 2015 @ 13:55:51 #59
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154486316
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Wat kut zeg, SQ! Heel veel beterschap voor haar! Hoe gaat het inmiddels?

Nikoos, wat een leuk meisje! Ik wilde net zeggen dat ik meende dat ze al wat ouder was dan pas twee maanden en zag toen je toevoeging :+

Cholula die foto van Frits in het vorige topic! Echt zo'n WTF :') hoofd

Risu, wow is ze daar net geboren? Is die foto bewerkt met een filter? Ze ziet er helemaal Photoshopgaaf uit :D

JM, er zijn al wat wijze woorden uitgesproken zie ik. Fijn dat je al de oppaskanalen hebt ingeschakeld! Ik kan me voorstellen dat je een beetje overloopt.

SuzyQ heeft nauwelijks geslapen vannacht, maar dat is aan haar niet te zien O+
  maandag 20 juli 2015 @ 13:57:20 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_154486366
Omg omg speldje en tacky flermengers O+!
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 13:58:05 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_154486388
Heb nog geen moeder-update gekregen van pa. Zal es porren.
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 13:59:20 #62
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154486417
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Omg omg speldje en tacky flermengers O+!
VAN ECHT MILJOENKARAATSGOUD O+
  maandag 20 juli 2015 @ 14:00:24 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_154486443
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 12:29 schreef Risu het volgende:
Sq :*

Hier is mijn kleine een paar uur oud.
SPOILER
Wat een heerlijk popje! En zo lekker ontplooid al!

Butter, ga je toch een nieuwe maken?
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 14:00:57 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_154486462
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:59 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

VAN ECHT MILJOENKARAATSGOUD O+
Ja duh. Niks anders is goed genoeg voor je preshes prinsess.
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 14:02:31 #65
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154486505
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Heb nog geen moeder-update gekregen van pa. Zal es porren.
Ja! Hoop echt dat ze zich al een stuk beter voelt. :*
pi_154486634
OMG Spees, als ik haar zo zie en denk aan de 'gelijkenisfoto' die je laatst op FB zette is ze echt een kopietje van haar papa!
pi_154486661
Ik moet ook een meisje.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 20 juli 2015 @ 14:11:18 #68
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154486717
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:07 schreef BlueEyes het volgende:
OMG Spees, als ik haar zo zie en denk aan de 'gelijkenisfoto' die je laatst op FB zette is ze echt een kopietje van haar papa!
Ik ga het aan hem doorgeven! Want iedereen zegt altijd dat ze een kopie van mij is (ze lijkt soms ook eng veel op mijn babyfoto's). Maar ik vind ook dat ze echt steeds meer op hem gaat lijken! Zeker als je even door het witte heen kijkt.
pi_154486996
Verse baby foto's O+

Glitterbaby O+ wat een popje nikoos

Gaat snel tante soesa en GM!

Spees
Wat is ze leuk!
pi_154487152
Ik lees van alles,maar wou even zeggen dat ik JMs gevoel herken wat betreft inrichting van je leven en tijd maar idd prioriteiten stellen, blij zijn als je baby, relatie en werk kan bijhouden en de rest komt later. Ik word anders echt gek. Nou had ik sociaal al niet een e orm druk leven dus makkelijk praten dan maar goed :')

Ik las een baby die het eten door had. Hier ook nu toch wat. Hehe, met 9 maanden mag dat wel. Zelf uit de munchkin beker water drinken
O+ en vanochtend stuk peer gegeten, en net een halve boterham met appelstroop. Wow. Vanavond kijken hoe groente gaat. Dat is al een week niet gegeten...
Hmm water drinken en dan pfffrrrt doen is ook leuk :X
pi_154488398
Dank allen!

Ik zag een uitgeslapen ( :+ ) Suzy, die een mooi mengelmoesje is van di papa & di mama O+

En Hilmini aan het bunkeren ook, hiep hoi!

Ik was net op de fiets naar de stad & boodschappen, gooide in de Ap uk even slordig in de dragert en jawel hoor..

Even bijgesteld maar en naar huis gelopen :') En thuis en wakkerrrrr *O*

En *duimduim* voor SQ! :*
  maandag 20 juli 2015 @ 15:21:55 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_154488478
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:27 schreef Hilmo het volgende:
Ik lees van alles,maar wou even zeggen dat ik JMs gevoel herken wat betreft inrichting van je leven en tijd maar idd prioriteiten stellen, blij zijn als je baby, relatie en werk kan bijhouden en de rest komt later. Ik word anders echt gek. Nou had ik sociaal al niet een e orm druk leven dus makkelijk praten dan maar goed :')

Ik las een baby die het eten door had. Hier ook nu toch wat. Hehe, met 9 maanden mag dat wel. Zelf uit de munchkin beker water drinken
O+ en vanochtend stuk peer gegeten, en net een halve boterham met appelstroop. Wow. Vanavond kijken hoe groente gaat. Dat is al een week niet gegeten...
Hmm water drinken en dan pfffrrrt doen is ook leuk :X
wat fijn dat hij meer eet!

Snapt hij de munchkin beker al? Ik heb m klaar staan. Maar mauwtje zet overal die tandjes in en dat helpt niet :P

Papa deed een nachtfles en heeft gewoon de fles aangegeven in bed, is weer in zijn nest gaan liggen en twintig minuten later gaan kijken: fles leeg :')

Luuk lekker tukken bij mama O+ ik fiets trouwens gerust hoor, met drager!
disclaimer
pi_154488519
Ik op zich ook, maar zag mezelf niet opstappen met buikdragen + zitje.. En ach, lekker weer en miljard boodschaps enzo.. Pompompom. Het thema van vandaag is go with the flow w/
  maandag 20 juli 2015 @ 15:23:49 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154488528
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat fijn dat hij meer eet!

Snapt hij de munchkin beker al? Ik heb m klaar staan. Maar mauwtje zet overal die tandjes in en dat helpt niet :P

Papa deed een nachtfles en heeft gewoon de fles aangegeven in bed, is weer in zijn nest gaan liggen en twintig minuten later gaan kijken: fles leeg :')

Luuk lekker tukken bij mama O+ ik fiets trouwens gerust hoor, met drager!
:D! Nachtvoeding papastyle :7. Dat is dus iets dat mijn Suzeltje dus echt nog niet kan/doet :'), zelf d'r fles vasthouden!

JM O+, lief!

SuzyQ, wat een lieve foto O+
  maandag 20 juli 2015 @ 15:24:29 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_154488549
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:23 schreef JufMariska het volgende:
Ik op zich ook, maar zag mezelf niet opstappen met buikdragen + zitje.. En ach, lekker weer en miljard boodschaps enzo.. Pompompom. Het thema van vandaag is go with the flow w/
ah nee okee, als het zitje niet meer in je fietstas past gaat dat niet lukken :D
disclaimer
pi_154488580
Ik moest 'munchkin beker' ff googlen, ermahgerd wat een lelijke dingen :D
pi_154488628
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ah nee okee, als het zitje niet meer in je fietstas past gaat dat niet lukken :D
Geen fietstas ;( Wel een mandje voorop, maar daar de boodschappen in, en nouja... New to this ;)

Offtopic: 3 bezichtigingen van huizen geboekt O+ *O* ^O^ :s)
  maandag 20 juli 2015 @ 15:30:01 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_154488683
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:26 schreef JufMariska het volgende:
Ik moest 'munchkin beker' ff googlen, ermahgerd wat een lelijke dingen :D
Ja maar wel een bazen antileksysteem!

En WHOOO huizen kijken! Zó spannend! Wanneer?
disclaimer
pi_154488799
Donderdag 2 en volgende week 1. We'll see! 4 slaapkamers O+ Ik moet oppassen dat ik niet vast plattegrondjes ga tekenen, haha :')
  maandag 20 juli 2015 @ 15:36:19 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_154488833
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:35 schreef JufMariska het volgende:
Donderdag 2 en volgende week 1. We'll see! 4 slaapkamers O+ Ik moet oppassen dat ik niet vast plattegrondjes ga tekenen, haha :')
Don't we all? :')

Ik had een van de eerste, zo niet de allereerste woning die we bezichtigden al helemaal ingericht in mijn hoofd.
Toen we daar kwamen was de teleurstelling echt extreem :')
Maar dat hoort er ook allemaal bij, dat heeft juist charme O+
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:41:53 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_154488993
Ik heb vandaag het kdv moeten bellen voor een extra dag morgen. Heeft iemand enig idee of je die dan ook betaalt doorgaans?
(mijn ouders passen normaal op dinsdag op).
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:44:50 #82
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_154489061
Ja die betaal je in principe gewoon. Al zijn er wel kdv waar je 1 gratis extra dag krijgt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_154489085
quote:
5s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag het kdv moeten bellen voor een extra dag morgen. Heeft iemand enig idee of je die dan ook betaalt doorgaans?
Misschien kun je ruilen? Zeker als je tzt in between jobs bent... dat je haar dan een extra dag thuis houdt... vaak is die optie er wel, en soms heb je wel 1 of 2 extra dagen per jaar, maar dat verschilt per kdv.
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 juli 2015 @ 15:45:45 #84
149959 SQ
snelle trees
pi_154489088
Dan vraag ik de volgende keer schoonmoe wel weer.
Wel karig, want ik heb regelmatig dat ik een dagje niet breng wegens omstandigheden.
disclaimer
pi_154489109
quote:
5s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
Hier wel, tenzij je 'm kan ruilen met een andere dag.
Maar ik heb naast ren standaard contract ook een flexcontract dus voor F is in principe altijd plek, dat mijn portemonnee daaronder lijdt das wat anders (hoger tarief)
Even bellen met planning / administratie?
  maandag 20 juli 2015 @ 15:47:32 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_154489128
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:46 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hier wel, tenzij je 'm kan ruilen met een andere dag.
Maar ik heb naast ren standaard contract ook een flexcontract dus voor F is in principe altijd plek, dat mijn portemonnee daaronder lijdt das wat anders (hoger tarief)
Even bellen met planning / administratie?
Zo advanced is mijn kdv niet, volgens mij doet de eigenaresse de administratie in d'r avonduren :')
Ik zal het inderdaad wel even vragen straks.
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:48:42 #87
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154489162
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dan vraag ik de volgende keer schoonmoe wel weer.
Wel karig, want ik heb regelmatig dat ik een dagje niet breng wegens omstandigheden.
Bij ons heb je ruildagen. Dwz als ze een dag niet komt dan mag ik die dag op een ander moment inzetten. Misschien dat eens vragen? Is wel zo netjes dat dat kan, vind ik. Kost allemaal al genoeg
pi_154489181
Mja ik zit bij een grotere organisatie idd :@
Maar gelukkig wel klein genoeg dat bij mailen/bellen ze meteen weten wie ik ben: De mama van F O+
pi_154489220
Bij ons betaal je dan wel, geen ruildagensysteem helaasch.. Ook klein kdv met veel 'losse' admin, dus ook geen registratie van het aantal werkelijke uren bijv.
  maandag 20 juli 2015 @ 15:50:46 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_154489224
quote:
4s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:48 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Bij ons heb je ruildagen. Dwz als ze een dag niet komt dan mag ik die dag op een ander moment inzetten. Misschien dat eens vragen? Is wel zo netjes dat dat kan, vind ik. Kost allemaal al genoeg
Ja en zeker nu. Dan blijf ik wel thuis hoor. Het is niet alsof ze wat van me te eisen hebben momenteel :@
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:51:44 #91
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154489268
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:49 schreef BlueEyes het volgende:
Mja ik zit bij een grotere organisatie idd :@
Maar gelukkig wel klein genoeg dat bij mailen/bellen ze meteen weten wie ik ben: De mama van F O+
Hier net zo ja :D. Maar ook met mijn voornaam weten ze het al :Y nu is die ook nogal apart dus tsja :')

quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja en zeker nu. Dan blijf ik wel thuis hoor. Het is niet alsof ze wat van me te eisen hebben momenteel :@
Je hebt gelijk!
  maandag 20 juli 2015 @ 15:52:31 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_154489296
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:51 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hier net zo ja :D. Maar ook met mijn voornaam weten ze het al :Y nu is die ook nogal apart dus tsja :')

[..]

Je hebt gelijk!
Ja! Die naam van jouw man, is dat ook zijn echte naam?
If yes zijn jullie wel een uniek koppel bij elkaar *;
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 15:53:34 #93
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154489325
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[..]

Je hebt gelijk!

Ja! Die naam van jouw man, is dat ook zijn echte naam?
If yes zijn jullie wel een uniek koppel bij elkaar *;
Whaha, ja, dat is zijn echte naam :D. Wel officieel zijn 2e naam maar hij wordt al zijn hele leven zo genoemd. Uniek zijn we zeker B-) maar wel dé reden dat onze kinderen niet zulke unieke namen hebben ;)

Jouw man heeft overigens ook geen veelvoorkomende naam!
pi_154489531
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gelijk heb je!
S. 2014
J. 2016
  maandag 20 juli 2015 @ 16:03:13 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_154489597
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Whaha, ja, dat is zijn echte naam :D. Wel officieel zijn 2e naam maar hij wordt al zijn hele leven zo genoemd. Uniek zijn we zeker B-) maar wel dé reden dat onze kinderen niet zulke unieke namen hebben ;)

Klopt! Al hoor je die wel steeds vaker onder kleine mannekes de laatste jaren :D
disclaimer
  maandag 20 juli 2015 @ 16:19:07 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154490002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 16:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Klopt! Al hoor je die wel steeds vaker onder kleine mannekes de laatste jaren :D
Ah, wat grappig :D. Ik had zijn naam nog nooit gehoord!

Ik zit hier ernstig mn kindjes te missen trouwens :@. Zo stom, de ene dag heb ik dat heel erg, de andere dag ben ik blij dat ik ff weg ben van ze :')

Foto van het kdv O+
pi_154490229
Kopietje van jou, Soesa O+
pi_154490551
Ik heb me al een paar keer in kdv's proberen te verdiepen, maar ik kom er nooit uit wat het nou eigenlijk kost :')

Wie heeft bubbeltjesplastic over?
SPOILER
Het is nu echt elke dag een mijlpaal ofzo ;( ze kroop net ook echt, pff, snelle Jelle.
  maandag 20 juli 2015 @ 16:42:58 #99
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154490595
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 16:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik heb me al een paar keer in kdv's proberen te verdiepen, maar ik kom er nooit uit wat het nou eigenlijk kost :')

Wie heeft bubbeltjesplastic over?
SPOILER
Het is nu echt elke dag een mijlpaal ofzo ;( ze kroop net ook echt, pff, snelle Jelle.
Op de site van het kdv staat het uurtarief en ook hoeveel uur ze rekenen per dag (dat verschilt). Vervolgens kun je die gegevens + je inkomen gebruiken op de site van de belastingsdienst om uit te rekenen wat het je kost :)

Snelle baby :D O+
pi_154490734
Gaat snel krijgerrtje :o

Tante_Soesa O+ lief boefje

Ben ik ook wel benieuwd naar krijgerrtje

GO aan huis is goedkoper dan de kindjes wegbrengen naar de Go(had ik niet verwacht ). (in ons geval dan met 3 kindjes)
Voor 34u per kind (totaal 102uur) 502euro. (zonder toeslag). Dat is ongv 5euro per uur en 1,67 Euro per kind per uur.

Ik zou E en S graag naar het kdv brengen als peuter een dag naar de psz gaat (kan na de zomer van 8:30-14 om te wennen aan school) .
Het kdv zit in hetzelfde gebouw. Leren E en S met andere kindjes te spelen en heb ik een ochtend om het huis te doen enz
Maar ik werd ookal gewaarschuwd dat het duur zal zijn :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')