SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Vertrouwd? Alsof er nooit iets veranderd is?quote:
Een ex die door de jaren heen fucking lekker is geworden.quote:
Alle LEGO gamesquote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke splitscreen game?
(ps. TLOU remastered is echt legendarisch)
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
volgende maand in ps+quote:
Heb lang lopen twijfelen.. maar voor 9 euro kon ik het niet laten.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Hier ook! Dit weekend uit de US store gehaald voor 30$quote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Ben weer helemaal verslingert aan Borderlands. The Handsome collection is verrassend leuk en heeft veel nieuwe maps.
Alsof je terrorisme sponsort. De terreur van het recyclen.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Ben weer helemaal verslingert aan Borderlands. The Handsome collection is verrassend leuk en heeft veel nieuwe maps.
Nieuwe maps? Het zijn toch gewoon twee dezelfde games met wat extra features? Of zijn de campaigns uitgebreider?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Oh nicequote:Op zondag 19 juli 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
Dinsdageindelijk, kan ik 'm eens proberen
Van mij mogen ze wel weer een WO2 Battlefield maken. Blijf het één van de prettigste settings vinden voor een multiplayer FPSquote:Op zondag 19 juli 2015 22:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Met hetzelfde verhaal
WO2 is zoooo 2003
MoH:AA remake plsquote:Op zondag 19 juli 2015 22:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel weer een WO2 Battlefield maken. Blijf het één van de prettigste settings vinden voor een multiplayer FPS
Ja of ze maken er gewoon twee. Ik heb zelf niks met WO2 games omdat ik vroeger al veelste vaak deze setting heb gespeeld.. Geef mij maar gewoon die nieuwe futuristische dingen.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel weer een WO2 Battlefield maken. Blijf het één van de prettigste settings vinden voor een multiplayer FPS
Er zijn ook al zoveel futuristische fps single player games dus iets met wo2 of vietnam ofzo zou ook niet mis zijnquote:Op zondag 19 juli 2015 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja of ze maken er gewoon twee. Ik heb zelf niks met WO2 games omdat ik vroeger al veelste vaak deze setting heb gespeeld.. Geef mij maar gewoon die nieuwe futuristische dingen.
Daarom maken ze er maar 2.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn ook al zoveel futuristische fps single player games dus iets met wo2 of vietnam ofzo zou ook niet mis zijn
Zijn er nu nog veel mensen die die game spelen? Ik twijfel nog een beetjequote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Je koop Borderlands de pre-sequel bij, dat is een volledige nieuwe game.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nieuwe maps? Het zijn toch gewoon twee dezelfde games met wat extra features? Of zijn de campaigns uitgebreider?
Ik vind het nog steeds retarded dat deel 1 er niet bij zit, maargoed: BorderlandsDeel 2 is nog steeds de beste m.i.
Ik weet, ik kon alleen je opmerking over nieuwe maps niet plaatsen. Als je de pre-sequel nog niet kende, dan zijn er inderdaad veel 'nieuwe maps', I guessquote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Radjan het volgende:
[..]
Je koop Borderlands de pre-sequel bij, dat is een volledige nieuwe game.
In Borderlands 2 zitten ook nieuwe maps en nieuwe spel doelen. Ik heb Borderland 1 en 2 gespeeld maar zie veel nieuwe verhaallijnen voorbij komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik weet, ik kon alleen je opmerking over nieuwe maps niet plaatsen. Als je de pre-sequel nog niet kende, dan zijn er inderdaad veel 'nieuwe maps', I guess
The Pre-sequel zit toch alleen in de handsome collectie ? Of is die al eerder uitgekomen ?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik weet, ik kon alleen je opmerking over nieuwe maps niet plaatsen. Als je de pre-sequel nog niet kende, dan zijn er inderdaad veel 'nieuwe maps', I guess
Ah, dat is wel netjes dan inderdaad. Beetje extra content kan nooit kwaad. Heb je de Pre-Sequel al uit? Hoe vind/vond je'm, met die low-gravity meuk?quote:Op maandag 20 juli 2015 00:05 schreef Radjan het volgende:
[..]
In Borderlands 2 zitten ook nieuwe maps en nieuwe spel doelen. Ik heb Borderland 1 en 2 gespeeld maar zie veel nieuwe verhaallijnen voorbij komen.
Is al eerder uitgekomen, is gewoon een op zichzelf staande game, in feite deel 3 dus.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:06 schreef Radjan het volgende:
[..]
The Pre-sequel zit toch alleen in de handsome collectie ? Of is die al eerder uitgekomen ?
Ja de Pre-sequel heb ik uitgespeeld als Klaptrap erg leuk, die low-gravity was wel vernieuwend.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, dat is wel netjes dan inderdaad. Beetje extra content kan nooit kwaad. Heb je de Pre-Sequel al uit? Hoe vind/vond je'm, met die low-gravity meuk?
[..]
Is al eerder uitgekomen, is gewoon een op zichzelf staande game, in feite deel 3 dus.
Ik heb 'm zelfs nog gereviewd voor de foks, PS3-versie: Borderlands: The Pre-Sequel!
Cool story bro maar dit is het ps4 topicquote:Op maandag 20 juli 2015 01:19 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme wat een avond.
Eerst gaat mn usb drive met veel zakelijke meuk erop kapot
Compleet naar de tyfus, dus ik probeer dat ding te restoren... installeert ie iets waardoor al mn 6 usb drivers corrupt zijn (die dingen zelf, dus niet de devices)
Nu 2 uur later, heel veel pogingen verder en uiteindelijk flink kloten in mn registry doet ze het weer hoor.
Ik die drive erin, restore bla bla... heeft ie van de 16gb er nog maar 10 over(en 8 kon gerecoverd worden
![]()
![]()
)
Maarja; tot overmaat van ramp, een beetje tijden al het wachten en kutten door wat rocket league gespeeld.. ALLES had lag en heb alle potjes verloren
flm
Door zijn frustratie is hij toch gaan gamenquote:Op maandag 20 juli 2015 01:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Cool story bro maar dit is het ps4 topic
Rocket League is tenminste balanced.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:21 schreef Jiang153 het volgende:
Man die trucs en verdedigen bij Fifa is echt moeilijk![]()
en die mannetjes bij barca rennen veel sneller dan de mensen van andere teams...
Ja maar mijn buddies spelen dat niet. Ik wil het alleen platinum halen, maar doe het wel ff wanneer ze die straaljager bug fixen.quote:
Je zou er geen last van moeten hebben als je in het menu je camera boven op je auto richt, geen idee of het werkt.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja maar mijn buddies spelen dat niet. Ik wil het alleen platinum halen, maar doe het wel ff wanneer ze die straaljager bug fixen.
Tis wel leuk Fifa, maar moet het alleen nog onder de knie krijgen. Alleen ik zie niet eens een training mode, dus hoe moet ik het doen...
Zie niet eens een standaard wedstrijd starten alleen nieuw carričre of toernooi.
quote:Op maandag 20 juli 2015 01:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Cool story bro maar dit is het ps4 topic
dit idd; ik speelde rocketleague waar ik gvd ook alles verloor.. JA!quote:Op maandag 20 juli 2015 02:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Door zijn frustratie is hij toch gaan gamen![]()
Soms moeten mensen echt minder zeiken gewoon
in fifa 16 gaan ze je dr op trainenquote:Op maandag 20 juli 2015 02:21 schreef Jiang153 het volgende:
Man die trucs en verdedigen bij Fifa is echt moeilijk![]()
en die mannetjes bij barca rennen veel sneller dan de mensen van andere teams...
Ik heb hem intussen uit. Was zeer vermakelijkquote:Op zondag 19 juli 2015 23:48 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Zijn er nu nog veel mensen die die game spelen? Ik twijfel nog een beetje
Driveclub is zowiezo leuker dan Project cars vindt ik dus die slinger ik binnenkort weer ff aan.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ferrari LaFerrari FXX K | Nissan GT-R NISMO | McLaren P1 GTR | Renault Mégane R.S. 275 Trophy-R | Ferrari FXX Evoluzione
Lekkere laatste DLC pack voor DriveClub.
Hopelijk op naar Season Pass 2.
Ooh shit, dit doet me meer dan Tekken 7quote:Op maandag 20 juli 2015 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
En ook nog een nieuw karakter voor SFV:
behalve de gameplay danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |