SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Vertrouwd? Alsof er nooit iets veranderd is?quote:
Een ex die door de jaren heen fucking lekker is geworden.quote:
Alle LEGO gamesquote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke splitscreen game?
(ps. TLOU remastered is echt legendarisch)
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
volgende maand in ps+quote:
Heb lang lopen twijfelen.. maar voor 9 euro kon ik het niet laten.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Hier ook! Dit weekend uit de US store gehaald voor 30$quote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Ben weer helemaal verslingert aan Borderlands. The Handsome collection is verrassend leuk en heeft veel nieuwe maps.
Alsof je terrorisme sponsort. De terreur van het recyclen.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Ben weer helemaal verslingert aan Borderlands. The Handsome collection is verrassend leuk en heeft veel nieuwe maps.
Nieuwe maps? Het zijn toch gewoon twee dezelfde games met wat extra features? Of zijn de campaigns uitgebreider?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:55 schreef Radjan het volgende:
Oh nicequote:Op zondag 19 juli 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
Dinsdageindelijk, kan ik 'm eens proberen
Van mij mogen ze wel weer een WO2 Battlefield maken. Blijf het één van de prettigste settings vinden voor een multiplayer FPSquote:Op zondag 19 juli 2015 22:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Met hetzelfde verhaal
WO2 is zoooo 2003
MoH:AA remake plsquote:Op zondag 19 juli 2015 22:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel weer een WO2 Battlefield maken. Blijf het één van de prettigste settings vinden voor een multiplayer FPS
Ja of ze maken er gewoon twee. Ik heb zelf niks met WO2 games omdat ik vroeger al veelste vaak deze setting heb gespeeld.. Geef mij maar gewoon die nieuwe futuristische dingen.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel weer een WO2 Battlefield maken. Blijf het één van de prettigste settings vinden voor een multiplayer FPS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |