abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158811397
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:18 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ga ergens anders trollen. Ik woon aan de andere kant van het land.
Ja en? Als je echt zoveel om haar geeft dat je vindt dat zij om jouwen wille medicijnen moet slikken, dan is wat vaker langs gaan wel het minste wat je kunt doen. Zit daar jouw schuldgevoel in? Mijn vader reed elke week het land door om zijn moeder te bezoeken. Hij is nog gezond en bij de tijd en ik doe dat nu eens in de twee weken.
pi_158811411
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja en? Als je echt zoveel om haar geeft dat je vindt dat zij om jouwen wille medicijnen moet slikken, dan is wat vaker langs gaan wel het minste wat je kunt doen. Zit daar jouw schuldgevoel in? Mijn vader reed elke week het land door om zijn moeder te bezoeken. Hij is nog gezond en bij de tijd en ik doe dat nu eens in de twee weken.
Good on you. Niet iedereen heeft die mogelijkheid. Je punt is duidelijk, ho maar weer.
Ja doei.
pi_158856999
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

OMG :|W
Volgens mij wil TS dat moeder haar medicijnen slikt omdat ze dan waarschijnlijk geen botten gaat breken als ze uitglijdt. En dat is best een handige feature, zeker als je leest dat moeder zo smetvrezerig is dat ze op dit moment bij een botbreuk eerder aan euthanasie denkt dan aan het zich laten helpen bij de verzorging....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 januari 2016 @ 00:08:26 #154
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158863102
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij wil TS dat moeder haar medicijnen slikt omdat ze dan waarschijnlijk geen botten gaat breken als ze uitglijdt. En dat is best een handige feature, zeker als je leest dat moeder zo smetvrezerig is dat ze op dit moment bij een botbreuk eerder aan euthanasie denkt dan aan het zich laten helpen bij de verzorging....
Pfff, dankjewel, dit moest ik even lezen. :)
  Moderator woensdag 6 januari 2016 @ 09:28:03 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_158866043
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je beseft je dat je reageert op Ouder1 he? Hoewel bot en soms wellicht kwetsend kun je haar niet serieus nemen. TS moet dat ook zeker niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')