bijna ieder jaar voor aanvang van het seizoen komen dit soort verhalen naar buiten, om de supporters voor de gek te houden....quote:Op zondag 19 juli 2015 15:05 schreef H.FR het volgende:
Misschien dat Koevermans bedoelde vanaf zijn aantreden ofzo, dat er wat mist in de tekst, inderdaad opmerkelijk anders.
Dat bedoelde hij dan ook overduidelijk als je het interview op Radio Rijnmond luisterde.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:05 schreef H.FR het volgende:
Misschien dat Koevermans bedoelde vanaf zijn aantreden ofzo, dat er wat mist in de tekst, inderdaad opmerkelijk anders.
Speler die zich altijd in het zweet werkt en er altijd 100% voor gaat, zo zijn er maar weinig in de selectie van feyenoord!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 15:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.. een speler met zo'n ragfijne techniek zouden we moeten koesteren
Mag wat mij betreft met een strikje er om heen terug naar ADO hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speler die zich altijd in het zweet werkt en er altijd 100% voor gaat, zo zijn er maar weinig in de selectie van feyenoord!
Als een kip zonder kop rond rennen kan ik ookquote:Op zondag 19 juli 2015 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speler die zich altijd in het zweet werkt en er altijd 100% voor gaat, zo zijn er maar weinig in de selectie van feyenoord!
Gewoon Toornstra - Vejinovic - El Ahmadi.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als een kip zonder kop rond rennen kan ik ook
Mwua, je ziet wat er gebeurd als Immers niet speelt ..quote:Op zondag 19 juli 2015 16:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon Toornstra - Vejinovic - El Ahmadi.
Immers op de tribune.
Laten we Lex dan maar een contract voor het leven geven.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, je ziet wat er gebeurd als Immers niet speelt ..
Ja met Immers hebben we nooit een kutpot gespeeldquote:Op zondag 19 juli 2015 16:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, je ziet wat er gebeurd als Immers niet speelt ..
klaas weet dus niet allesquote:Op zondag 19 juli 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
was het vandaag open dag\?
Dat had ik eerder moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |