Dat was niet de toverspreuk die je quotte, doos.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is niet echt nodig om te gaan schelden hoor...
Christenspreukje die de gehoonde god aanhaalt ? En vooral Aradia????? Die door de moderne heksen als de koningin van de heksen wordt gezien? Waarvan verhalen zijn dat zij een soort messias zou moeten zijn die mensen magie zou moeten leren om tegen de katholieke roomse kerk te gebruiken? (zie bv the gospel of the witches)
Waar verwezen staat naar heksengroepen en de heilige cirkel? Erg aparte christenen dan.
valse tasquote:Op maandag 20 juli 2015 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat was niet de toverspreuk die je quotte, doos.
Ik had het over de spreuk waar de topic over gaat, dat was vrij duidelijk. Over dat andere zei ik dat grappig doen leuk was, maar verder wat zonde.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat was niet de toverspreuk die je quotte, doos.
Als je die spreuk bedoelt, waarom reageer je dan op een andere?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik had het over de spreuk waar de topic over gaat, dat was vrij duidelijk.
En nogmaals, het is niet nodig te schelden.
Ik ging door op het eigenlijke onderwerp en zei dat grappig doen niet zo interessant was verder. Daarmee reageerde ik op die spreuk, de rest ging over het eigenlijke onderwerp.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je die spreuk bedoelt, waarom reageer je dan op een andere?
Ik was niet grappig aan het doen. Ik was spreuken aan het uitspreken. Dat is hartstikke serious business.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ging door op het eigenlijke onderwerp en zei dat grappig doen niet zo interessant was verder. Daarmee reageerde ik op die spreuk, de rest ging over het eigenlijke onderwerp.
Zoals ik al zei, er kan blijkbaar niet normaal gepraat worden over dit soort onderwerpen. Jammer maar waar.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik was niet grappig aan het doen. Ik was spreuken aan het uitspreken. Dat is hartstikke serious business.
Hij kan iig vertellen hoe het aan de andere kant is.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu gaat het allemaal helemaal goedkomen?
Misschien moet je een toverspreuk gebruiken die topics beschermt tegen niet-normale praat.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er kan blijkbaar niet normaal gepraat worden over dit soort onderwerpen. Jammer maar waar.
Zucht.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Misschien moet je een toverspreuk gebruiken die topics beschermt tegen niet-normale praat.
Nee, ik denk niet dat dat voldoende is. Misschien moet je deze eens proberen:quote:
Gewoonlijk helpt dat tegen ontwrichte ledematen, maar misschien helpt het ook tegen ontwrichte topics.quote:Moetas vaeta daries dardaries astataries dissunapiter
Verhongering, waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:22 schreef Telefoonvork het volgende:
Misschien is het een goed idee de spreuk op een stuk papier te schrijven en bij DAGLICHT te herhalen en door te gaan tot het einde, wat er ook gebeurd.
Ik lul nu al de hele week Latijn om die posten van jouw niet te hoeven lezen. Werkt verdomme niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Misschien moet je een toverspreuk gebruiken die topics beschermt tegen niet-normale praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
Mooi. En hoe kijk je nu tegen je ervaring aan?quote:
Zoals de oude: rationeel. Samenloop van omstandigheden gekatalyseerd door angst voor het onzekere.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mooi. En hoe kijk je nu tegen je ervaring aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |