Ik vond het wel lachen, maar zoiets is geen ramp dan jagen we er gewoon sneller een topic doorheen.quote:
Tuurlijk, twijfel je daaraan?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, hoi.
Even kijken of er nog leven is na 00.00 u.
En alles is goed gekomenquote:
gelukkig is er de wijn nogquote:Op zondag 19 juli 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooi land dat Frankrijk alleen zonde dat er Fransen wonen.
Dat, èn....: ik ben niet zo van de wijn en rare kaasjes.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mooi land dat Frankrijk alleen zonde dat er Fransen wonen.
Rare kaasjes ? Heerlijke kaasjes die je na 'n uur nog proeftquote:Op zondag 19 juli 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat, èn....: ik ben niet zo van de wijn en rare kaasjes.
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:38 schreef just me het volgende:
[..]
Rare kaasjes ? Heerlijke kaasjes die je na 'n uur nog proeft
Ik draai, dus er is levenquote:
ja dus en ?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben maar een eenvoudige boerenlul hoor.
Oh ja, ik moest mijn schoenen nog uittrekkenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:38 schreef just me het volgende:
[..]
Rare kaasjes ? Heerlijke kaasjes die je na 'n uur nog proeft
Ik heb vanmorgen nog een broodje camenbert uit mijn golftas gehaald, zelfde geur waarschijnlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 01:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh ja, ik moest mijn schoenen nog uittrekken![]()
Hoogstwaarschijnlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 01:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog een broodje camenbert uit mijn golftas gehaald, zelfde geur waarschijnlijk
Ik hou van eenvoudige dingen dus, 'nothing fancy for me', sushi moet ik bijvoorbeeld ook niet en sowieso, rauwe visquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |