SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ Bericht 99% gewijzigd door Specularium op 19-07-2015 00:43:21 ]
Maar dat deed ikquote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!Ja je had ook Open Nieuw Deel kunnen aanklikken!
En ik had NET een nieuw deeltje aangemaakt met de titel "Toffe newbies die geen nieuw deeltje weten te openen".quote:
Heeft ze toch anders was die buiten de reeks gevallenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wou ook al openenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik had NET een nieuw deeltje aangemaakt met de titel "Toffe newbies die geen nieuw deeltje weten te openen".
Hoe is de OP dan komen te vervallen?quote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heeft ze toch anders was die buiten de reeks gevallen
Blijkt al lange tijd dat bij mobiel openen de OP niet wordt meegenomen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet een modje doen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
Wacht, kan het niet meer worden overgenomen?
Foutje bij het mobiel openenquote:
Ow wazig....quote:Op zondag 19 juli 2015 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkt al lange tijd dat bij mobiel openen de OP niet wordt meegenomen.
quote:
SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 00:38:09 ]
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:32 schreef Kauai het volgende:
Wacht, kan het niet meer worden overgenomen?
Ah. Ik faal dus half.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Blijkt al lange tijd dat bij mobiel openen de OP niet wordt meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |