Ja, bij de werkgoldens zie je inderdaad wel meer kleur. Je zou ook eens naar de clubmatch van de rasvereniging kunnen gaan, daar kun je rond kijken of er honden bij zijn die je mooi vindt, en direct de eigenaars/fokker spreken. Zij weten als ze zelf geen nest verwachten vaak nog wel meer honden die vergelijkbaar zijn met hun eigen. Op clubmatches zie je vaak niet alleen maar de echte showhonden maar is er ook wel een gebruikshonden klasse oid, en vaak zijn er ook mensen die gewoon komen kijken of die normaal zelden showen met de hond maar alleen een beoordeling komen halen. Er is dus meer te zien qua types dan op een gewone show.quote:Op maandag 20 maart 2017 14:19 schreef Valerie. het volgende:
1400 euro is ook bijna het dubbele van Charlie
Ja, hij bleek laatst ineens een lever vol kanker te hebben![]()
Kan zelf ook maar drie fokkers vinden die fokken met kleur, en dus gedwongen jacht/werk en nu pups krijgen of dat proberen iig. Als je wit en op korte poten ok vindt is er wel meer te vinden.
Waar komt jouw Golden vandaan?quote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef fresta het volgende:
Logische prijs hoor Miss_Isis, de laagste zijn is zeker niet prettig... Voor onze golden waren we 1150 kwijt (gelukkig ook een echt golden, golden wbt kleur. Wij wilde ook geen witte met korte pootjes). Maar jij hebt er nog een verzekering bij, dan had ik dat bedrag er ook zeker voor over gehad hoor
Ik doe je even een pm, wil niet het topic kapenquote:
Mijn geheugen is in familiekring legendarischquote:Op maandag 20 maart 2017 15:34 schreef Valerie. het volgende:
Sta nu dus op drie wachtlijsten, maar die waren eigenlijk al vol voordat ze uberhaupt wisten of het gelukt is of niet. Mijn beste plek is bij 1 nest waar ik 4e ben voor een reu
En die mensen raadden mij inderdaad ook een paar andere fokkers aan, maar dat waren eigenlijk die drie fokkers steeds
Zijn natuurlijk wel meer fokkers, maar die doen op 't moment niets. Weet ook nog niet zeker of ik het wel doe nu, wil heel graag, maar ik ben ongeveer uitgerekend wanneer die pups naar hun nieuwe huis mogenMaar ja, nog weer een heel jaar wachten vind ik ook lastig.
Ik schrok wel deze keer hoor, ze zijn nu echt nog witter en met een nog groter percentage![]()
Lex en tante zien we heel vaak. Ik minder nu ik in Amsterdam woon, maar die komen elke week nog meerdere avonden bij mijn ouders over de vloerLex heeft afaik geen kanker oid, is wel HD-problemen aan het maken. Maar hij heeft ook zijn hele leven trappen op en af gerend en in de auto gesprongen en dergelijke... Verder is hij nog goed zo ver we weten.
Had eigenlijk gedacht dat Lex eerst zou gaan. Tante dacht het ook.
Goed onthouden allemaal, Isis!
Ja, ik wil bewust niet de laagste prijs hanteren. We doen er ook best veel voor vind ik, en dan wil ik niet dat mensen a) bij ons komen alleen vanwege de lage prijs en/of b) denken dat onze pups minder waard zouden zijn dan die van iemand die wel de volle mep vraagtquote:Op maandag 20 maart 2017 17:16 schreef fresta het volgende:
Logische prijs hoor Miss_Isis, de laagste zijn is zeker niet prettig... Voor onze golden waren we 1150 kwijt (gelukkig ook een echt golden, golden wbt kleur. Wij wilde ook geen witte met korte pootjes). Maar jij hebt er nog een verzekering bij, dan had ik dat bedrag er ook zeker voor over gehad hoor
Ik heb ooit de tip gekregen om jonge biggetjes een half flesje bier te voeren alvorens ze een endje te dragen. Zouden ze mooi lam van worden.quote:Op woensdag 22 maart 2017 09:56 schreef Miss_Isis het volgende:
Misschien vooraf een half flesje wijn bij haar voer zodat ze in de stemming komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met de romantiek!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hoop ik ook, 18.00 uur vanavond de nieuwe poging (met aansluitend een afspraak voor KI mocht dat dan nog nodig zijn...).quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ahhh jammer, je hoopt toch dat t makkelijk gaat en dat ze er vanzelf al helemaal klaar voor staathopelijk vandaag nog meer succes dan!
En proost Nori!
quote:Op woensdag 22 maart 2017 10:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ooit de tip gekregen om jonge biggetjes een half flesje bier te voeren alvorens ze een endje te dragen. Zouden ze mooi lam van worden.Misschien volgende keer een breezer proberen? Werkt schijnbaar ook bij tieners, lekker zoet, drinkt voor minderjarigen beter weg dan bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met de romantiek!
En Nori moet er natuurlijk niet lam bij gaan liggen, ze moet wel rechtop kunnen blijven staan. We proberen het maar gewoon zonder drank denk ik, met enkel de natuurlijke charmes van de -hopelijk- aanstaande vaderNou, met name de eerste keer sommige teefjes wel ja ('t zijn net mensen eigenlijk hequote:Op woensdag 22 maart 2017 12:51 schreef Valerie. het volgende:
Is het normaal dat ze het pijnlijk vinden). Meestal is dat nadat ze pups hebben gehad wel over. Maar Nori is van zichzelf ook wel een beetje een piepert gevoelig hondje, als ze iets niet leuk vindt of een beetje pijn heeft kan ze al echt zielig doen. Echt héél anders dan Cookie, dat is een bikkel, bij haar heb ik in een open wond zitten poeren en er een tak uit getrokken zonder dat ze een kik gaf. Maar Nori durft denk ik gewoon niet zo goed, en door de tijdsdruk en het feit dat die reu natuurlijk niet hier thuis is of vlak om de hoek woont kunnen we haar ook geen hele dagen rustig aan het idee laten wennen. Dat maakt het ook wel lastiger denk ik...
In de ideale situatie had ik gewoon hier de reu een week of twee in huis en konden ze lekker rustig aan op hun eigen tijd hun ding doen. Maar dat is helaas geen optie
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon omdat het kan, nog een foto van gisteren
[ Bericht 16% gewijzigd door Miss_Isis op 22-03-2017 21:28:44 ]"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
Ik ook. Arme Nori. Ik geloof dat ik de volgende keer voor KI zou gaan. Maar ja, ik heb er verder totaal geen verstand van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |