Dames met klasse nemen geen foto's met ass naar achteren. Hun laten pics nemenquote:Op zondag 19 juli 2015 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou dan, gewoon een normale foto waar je kont toevallig opstaat kan toch gwn, doen al die mensen van tegenwoordig, beetje op z'n zij voor de spiegel staan.
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:12 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Dames met klasse nemen geen foto's met ass naar achteren. Hun laten pics nemen.
Wie is yasmin? En ja dat topic is van mij.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent al eens eerder te sprake gekomen hier zie ik![]()
![]()
[..]
http://www.woorden.org/woord/meerderjarigquote:
Kappen nou fielaks, of ik ga straks remlof nog gelijk gevenquote:Op zondag 19 juli 2015 03:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die grens gewoon op 16 hoor.En je hoeft niet perse van je naakte bips te sturen, met kleren aan kan ook.
Yasminquote:Op zondag 19 juli 2015 03:13 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wie is yasmin? En ja dat topic is van mij.
Ik heb het niet over een woordenboek. Pak het wetboek erbij. ''Hij die de leeftijd van 12 maar nog niet die van 16 heeft bereikt'' grgr.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:13 schreef henrivo het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/meerderjarig
"Heeft betrekking op een persoon van 18 jaar of ouder"
Ja maar in de volksmond is meerderjarig gewoon 18 en ouderquote:Op zondag 19 juli 2015 03:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een woordenboek. Pak het wetboek erbij. ''Hij die de leeftijd van 12 maar nog niet die van 16 heeft bereikt'' grgr.
wat niet wegneemt dat het gwn legaal isquote:Op zondag 19 juli 2015 03:14 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ja maar in de volksmond is meerderjarig gewoon 18 en ouder
Zei ik net dat ik je mocht? Laat maarquote:
Ah, jij bent er zo een.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:17 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Gezakt voor bf test. No bootypics for you.
Ik hoef ook geen vrouw die zelf niet de keuken in wilquote:Op zondag 19 juli 2015 03:17 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Gezakt voor bf test. No bootypics for you.
Wooow is het zo moeilijk om 1 tosti te maken?!quote:Op zondag 19 juli 2015 03:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen vrouw die zelf niet de keuken in wil
qft.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen vrouw die zelf niet de keuken in wil
Dan zou dit topic lang niet zo leuk zijnquote:Op zondag 19 juli 2015 03:17 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Sorryyyof is ze zelfs al je vriendin?
Dus (nog) niet? Wink wink.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou dit topic lang niet zo leuk zijn...
Met jouw icoontje val jij daar ook onderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |