Ah, good to know, daar ga ik volgende week ff langs. Heb ze een beetje laten wildgroeien de afgelopen maanden, want wil eigenlijk weer bredere wenkbrauwen. Plus lui. Goed om ze ff een keer fatsoenlijk te laten doen, daarna bijhouden kan ik zelf wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik laat mijn wenkbrauwen doen bij Tiffany. Ze werkt bij de Bobbi Brown counter in Douglas Lijnbaan. Via de Anastasiamethode inderdaad,
.
Met wenkbrauwen durf ik dat echt écht niet aanquote:
Heb ik ook wel gedaan hoor, maar ik vind het nooit zo mooi en ook niet fijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 09:03 schreef Negentiendertig het volgende:
25¤ om je wenkbrauwen te te laten doen?! Ik laat ze threaden voor 7¤ bij een Turkse salon.
Edit: wat evenstar zegt dus
Haha, wel herkenbaar. Ik knip ze altijd eerst voordat ik het doe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met wenkbrauwen durf ik dat echt écht niet aan. Ik heb van die lange haartjes ook, dus hoef maar een béétje scheef te zitten met de hars en ben een halve wenkbrauw kwijt
Ah oke hahaquote:
Niet van veet doen. Onzinspulquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:12 schreef ntm het volgende:
[..]
Ah oke hahaIk zit er over na te denken om zo'n wax apparaat te kopen, volgens mij best handig.
Die setting spray staat ook nog op mijn lijstquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Heeft iemand Urban Decay eletric palette en the all nighter make up setting spray? Nu UD in Nederland te verkrijgen is wil ik mijn UD palette stash weer uitbreiden.
Oh en tips voor hele fijne high end en low end producten mogen ook. Ben toe aan nieuwe make up ( alsof ik nog niet genoeg heb)
Electric palette heeft echt gave felle kleuren.
Heb eigenlijk alleen maar nudes m.u.v wat donkerpaarse en navy kleuren. Maar dat tell ik niet mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik dat zag dacht ik yasssss kan ik al mijn lagen make-up vastzetten voor de dag.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die setting spray staat ook nog op mijn lijst.
Ik ga denk ik toch liever voor de NYC glow spray ding, mat is op m'n bleke hoofd te krijterigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik dat zag dacht ik yasssss kan ik al mijn lagen make-up vastzetten voor de dag.
Ik gebruik Fix+ voor glowy look. maar dan glijd mn make up wel sneller vn mn face. Wil echt iets wat longlasting is. Had gelezen dat het niet voor zo'n onnatuurlijk masker zorgtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch liever voor de NYC glow spray ding, mat is op m'n bleke hoofd te krijterig
Yup! Heb veel verdwaalde haartjes aan de bovenkant die ik met een pincet weghaal.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
Doen jullie ladies btw ook bovenkant van jullie wenkies harsen/epileren? Dan verlies je toch je vorm.
Ik doe alleen aan de onderkant vn mn brow weghalen
Ik weet helemaal niks van dat soort sprays, maar zou dat ook wat zijn om mijn foundation wat beter vast te houden?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
Heeft iemand Urban Decay eletric palette en the all nighter make up setting spray? Nu UD in Nederland te verkrijgen is wil ik mijn UD palette stash weer uitbreiden.
Oh en tips voor hele fijne high end en low end producten mogen ook. Ben toe aan nieuwe make up ( alsof ik nog niet genoeg heb)
Heb eigenlijk alleen maar nudes m.u.v wat donkerpaarse en navy kleuren. Maar dat tell ik niet mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb de setting spray, die is echt fantastisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:20 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik niet vaak kleur in mijn looks, maar dit ziet er hebbenswaardig uit!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef Diconnected het volgende:
AMAGAAWD
http://www.buzzfeed.com/a(...)d-its-epi#.nrGeZ69bR
[ afbeelding ]
Ik heb alle 3 de andere Vice palettes ook, dus deze moet ik gewoon bij m'n collectie hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:44 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik gebruik niet vaak kleur in mijn looks, maar dit ziet er hebbenswaardig uit!
Als ik nou iets met oogschaduw kon..quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:23 schreef Diconnected het volgende:
AMAGAAWD
http://www.buzzfeed.com/a(...)d-its-epi#.nrGeZ69bR
[ afbeelding ]
Neem een palette van Sleek, die zijn heel fijn om mee te beginnenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:07 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Als ik nou iets met oogschaduw kon..Misschien gewoon maar halen. Om te "oefenen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |