Interessant.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ik ben alles behalve een PVV fundamentalist.
Iets bij Ekstra Bladet, riool van de Deense persquote:
gewichtsconsulatie.quote:
Zoals ie de afgelopen Giro reed daar ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Uran moet alleen de Giro rijden, in de Tour heeft ie niets te zoeken.
Uran moet weg bij QS, dat is altijd funest voor klassementsrennersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Uran moet alleen de Giro rijden, in de Tour heeft ie niets te zoeken.
Weinig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weer van de partij. Nog iets gebeurd of nog steeds niks.
Pool is gevlucht. Rest niks aan de hand.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weer van de partij. Nog iets gebeurd of nog steeds niks.
Zou Lotto-Jumbo voor Gesink moeten rijden, ja?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me echt af waarom niemand in het peloton hun positie op de ranglijst willen verdedigen, Bardet is nu virtueel in de top 10, maar ik zie Trek, Lotto of zelfs Astana niet echt rijden.
Zou verstandig zijn idd, Bardet gaat woensdag namelijk nog een paar minuutjes pakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Lotto-Jumbo voor Gesink moeten rijden, ja?
Of de andere Lotto voor Gallopin.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Lotto-Jumbo voor Gesink moeten rijden, ja?
Vier minuten zie ik hem niet doen om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou verstandig zijn idd, Bardet gaat woensdag namelijk nog een paar minuutjes pakken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:44 schreef Szura het volgende:
Waarom zou men zich druk maken om een Fransoos die in de Alpen toch weer overal lost?
Bardet staat nu virtueel 12equote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me echt af waarom niemand in het peloton hun positie op de ranglijst willen verdedigen, Bardet is nu virtueel in de top 10, maar ik zie Trek, Lotto of zelfs Astana niet echt rijden.
Nee maar daar kan ie wel een kleurloze top 5 halen. Zelfs podium is mogelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals ie de afgelopen Giro reed daar ook niet
Bardet staat op 9 minuten van Mollema en op 12 minuten van Gesink. Dat is normaliter geen gevaar voor ze.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef kilon het volgende:
José was 30 jaar geleden ook een kleine boef wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Hilarisch hoe snel José telkens over verdenkingen heen wil praten.
Isnt it ironicquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook lekker. Wil je drinkbussen, krijg je materiaalpech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |