Zoals al vaker gezegd is, tijdens het ontstaan van de kopgroep moesten ze Gesink terugbrengen na een valpartijquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier moet gewoon een lotto jumboer bijzitten, faalhazen weer. In geen van de kopgroepen gezeten.
Van Avermaet en Bakelants zijn ook pas later aangesloten. Gewoon triest dat er maar 1 Nederlander mee zit en dan ook nog Koen de Kortquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd is, tijdens het ontstaan van de kopgroep moesten ze Gesink terugbrengen na een valpartij
Gesink was allang terug bij de formatie van de huidige kopgroepquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd is, tijdens het ontstaan van de kopgroep moesten ze Gesink terugbrengen na een valpartij
http://nos.nl/tour/video/(...)ol-in-de-aanval.htmlquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gesink was allang terug bij de formatie van de huidige kopgroep
Koen had beter morgen mee kunnen zitten, maar dan rijden ze voor Degenkolb waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:44 schreef Chiappucci het volgende:
Typisch dat in zo'n grote groep die de ruimte krijgt bijna nooit (fatsoenlijke) Nederlanders zitten.
Met Pinot en Bardet erbij waren ze allemaal kansloos geweest. Ook Kruijswijk en Ten Dam.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:44 schreef Chiappucci het volgende:
Typisch dat in zo'n grote groep die de ruimte krijgt bijna nooit (fatsoenlijke) Nederlanders zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
JaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Sky-treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wielrfied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:06 schreef Joezi het volgende:
Sinkeldam moest poepen en kotsen tegelijk, dat gun je niemand
De heilige top 10 plek.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Beetje overdreven om iedereen bij Gesink te laten, lijkt me dan..
Nogal. Vroeger was Verhoeven avontuurlijker...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:12 schreef Marcoss het volgende:
Beetje overdreven om iedereen bij Gesink te laten, lijkt me dan..
Hij is gewoon de baas der commentatorenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:19 schreef Joezi het volgende:
[..]Heb hem nooit op onzin kunnen betrappen
Yep, Pinot en Bardet chillen lekker in de kopgroep en gaan er straks op dat klimmetje van tweede categorie er van door.quote:
Hij kan sleuren, maar hij is toch niet explosief?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij rijdt op die korte steile klimmetjes altijd wel kort
Mollema had mazzel dat ie gister lek reed want anders had ie tijd verloren denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan sleuren, maar hij is toch niet explosief?
Hij is wat dat betreft geen Purito of Valverde, mist die extra versnelling wel, maar als je altijd kort eindigt in WP enzo ben je toch vrij explosiefquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kan sleuren, maar hij is toch niet explosief?
Mwah, hij is explosiever dan Gesink wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:34 schreef Cootz het volgende:
[..]
Mollema had mazzel dat ie gister lek reed want anders had ie tijd verloren denk ik.
quote:
Nee, die heeft Thomas de G.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:47 schreef TLC het volgende:
Heeft Kelderman nog wel het rode rugnummer aan gisteren overgehouden ? ik heb dat gemist wie gisteren de prijs van de strijdlust heeft gewonnen
die andere kutbelgquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:47 schreef TLC het volgende:
Heeft Kelderman nog wel het rode rugnummer aan gisteren overgehouden ? ik heb dat gemist wie gisteren de prijs van de strijdlust heeft gewonnen
Altijd vervelend als je onverwacht zo`n iemand te zien krijgtquote:
Dat is de keerzijde van het kijken naar live-televisie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:53 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Altijd vervelend als je onverwacht zo`n iemand te zien krijgt
Daar zou ik wel een aantal jaartjes kunnen vertoeven. 's Ochtends een baguette halen bij de plaatselijke bakker en de rest van de dag lekker wijntjes drinken.quote:
Roy kan wel een beetje klimmenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of Pinot's knechten over die klim komen. Anders moet ie het zelf opknappen.
Jaloers.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik zit volgende week lekker in deze omgeving.![]()
Ze moeten die 6 minuten even dichtrijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:05 schreef Marcoss het volgende:
Porte moet er vroeg aan beginnen dit keer
Voor wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze moeten die 6 minuten even dichtrijden.
Gaat niet gebeuren...Bardet maximaal 3 of 4 minuten geven is het doel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze moeten die 6 minuten even dichtrijden.
Ik denk dat Vino toch een nieuw tactisch plan moet gaan makenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Landa als kopman in de Vuelta. Aru en Nibali in zijn knechtenexpress.
Genot.
Volgens maarten wordt het Yates.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks toch wel een een interessante finale... Pinot is op papier de sterkste, maar kan hij het tegen 17 man die in zijn wiel hangen ook afmaken?
Hoe schat jij de kansen in voor koen de kort?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks toch wel een een interessante finale... Pinot is op papier de sterkste, maar kan hij het tegen 17 man die in zijn wiel hangen ook afmaken?
Komt te kort.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen in voor koen de kort?
Wordt lastig, zou zo maar kunnen dat hij het net niet redt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe schat jij de kansen in voor koen de kort?
quote:Michael Rasmussen was zaterdag voor het eerst sinds hij in 2007 de Tour de France moest verlaten aanwezig in de Ronde van Frankrijk.
"Het is leuk om terug te zijn. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gekregen, het is een goede ontvangst", aldus de Deen tegen NU.nl.
De 41-jarige Rasmussen, die acht jaar geleden door Rabobank uit de Tour werd gezet en later toegaf tijdens zijn carrière doping te hebben gebruikt, schrijft voor de Deense krant Ekstra Bladet.
"Ik ben hier om te werken en schrijf elke dag wat over de ritten. Deze dag was het erg hectisch met interviews, maar vanaf zondag kan ik hopelijk net als andere journalisten mijn werk gaan doen."
Ik mis het dagelijkse Saviomoment wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt lastig, zou zo maar kunnen dat hij het net niet redt.
Hoe duur zou de tv zijn geweest?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft geen tv meer, dan maar in de auto zitten
quote:
Lotto Jumbo gaat straks ook een mannetje op kop zetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Dan moet een ploeg als Trek toch wat tempo maken?
Haha ik ben alles behalve een PVV fundamentalist.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
PVV-fundamentalisten verneuken alle topics
Interessant.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha ik ben alles behalve een PVV fundamentalist.
Iets bij Ekstra Bladet, riool van de Deense persquote:
gewichtsconsulatie.quote:
Zoals ie de afgelopen Giro reed daar ook nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Uran moet alleen de Giro rijden, in de Tour heeft ie niets te zoeken.
Uran moet weg bij QS, dat is altijd funest voor klassementsrennersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Uran moet alleen de Giro rijden, in de Tour heeft ie niets te zoeken.
Weinig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weer van de partij. Nog iets gebeurd of nog steeds niks.
Pool is gevlucht. Rest niks aan de hand.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weer van de partij. Nog iets gebeurd of nog steeds niks.
Zou Lotto-Jumbo voor Gesink moeten rijden, ja?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me echt af waarom niemand in het peloton hun positie op de ranglijst willen verdedigen, Bardet is nu virtueel in de top 10, maar ik zie Trek, Lotto of zelfs Astana niet echt rijden.
Zou verstandig zijn idd, Bardet gaat woensdag namelijk nog een paar minuutjes pakken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Lotto-Jumbo voor Gesink moeten rijden, ja?
Of de andere Lotto voor Gallopin.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Lotto-Jumbo voor Gesink moeten rijden, ja?
Vier minuten zie ik hem niet doen om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou verstandig zijn idd, Bardet gaat woensdag namelijk nog een paar minuutjes pakken.
Dit dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:44 schreef Szura het volgende:
Waarom zou men zich druk maken om een Fransoos die in de Alpen toch weer overal lost?
Bardet staat nu virtueel 12equote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef kilon het volgende:
Ik vraag me echt af waarom niemand in het peloton hun positie op de ranglijst willen verdedigen, Bardet is nu virtueel in de top 10, maar ik zie Trek, Lotto of zelfs Astana niet echt rijden.
Nee maar daar kan ie wel een kleurloze top 5 halen. Zelfs podium is mogelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Zoals ie de afgelopen Giro reed daar ook niet
Bardet staat op 9 minuten van Mollema en op 12 minuten van Gesink. Dat is normaliter geen gevaar voor ze.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:42 schreef kilon het volgende:
José was 30 jaar geleden ook een kleine boef wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:47 schreef DeeBee het volgende:
Hilarisch hoe snel José telkens over verdenkingen heen wil praten.
Isnt it ironicquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is ook lekker. Wil je drinkbussen, krijg je materiaalpech.
Leuk interview met Lemond bij Studio Tour paar dagen geleden. Tijdens de Tour (1e die hij won) waren er geldproblemen totdat Jose met een vuilniszak vol met bankbiljetten binnen kwam midden in de nacht. Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
José was 30 jaar geleden ook een kleine boef wat dat betreft.
Ze mogen geen glasvezel of hennep banden, lekrijden maakt het spannend volgens de organisatorenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
zoveel budget en nog steeds lekke banden krijgen
als je het spannend wil houden geef je iedereen dezelfde fiets, uiteraard geleverd door de organisatie. Is UK Postal gelijk van dat motortjes gelul af.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze mogen geen glasvezel of hennep banden, lekrijden maakt het spannend volgens de organisatoren
Dan verlies je veel sponsor geldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je het spannend wil houden geef je iedereen dezelfde fiets, uiteraard geleverd door de organisatie. Is UK Postal gelijk van dat motortjes gelul af.
valt wat voor te zeggen, zijn wel wat regels voor hoor, een minimaal gewicht bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je het spannend wil houden geef je iedereen dezelfde fiets, uiteraard geleverd door de organisatie. Is UK Postal gelijk van dat motortjes gelul af.
Eventueel nog Cummings.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef TheArt het volgende:
Het zal gaan tussen Pinot, Bardet, Bakelants, Yates en Castroviejo voor winst. Misschien kan Pantano nog verrassen.
Sagan wintquote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:52 schreef TheArt het volgende:
Het zal gaan tussen Pinot, Bardet, Bakelants, Yates en Castroviejo voor winst. Misschien kan Pantano nog verrassen.
Meer budget dan de gemiddelde WT-ploeg en dan zo presteren.quote:
Ik vind dat tactisch spelletje in de kopgroep wel mooi. Het is net schaken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat het peloton niks meer doet sinds de groep weg is. En als er dan geen Nederlandse kanshebber bij de kopgroep zit dan is het direct al een stuk minder interessant.
Mij maakt het totaal niet uit of er wel of geen Nederlander inzit, eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:55 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat het peloton niks meer doet sinds de groep weg is. En als er dan geen Nederlandse kanshebber bij de kopgroep zit dan is het direct al een stuk minder interessant.
Dan gaan er ruiten sneuvelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Syntix het volgende:
Sagan moet naar een echt team, Sky bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij maakt het totaal niet uit of er wel of geen Nederlander inzit, eigenlijk.
Je hebt gelijk. Sky neemt doorgaans wel sprintleadouts mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Syntix het volgende:
Sagan moet naar een echt team, Sky bijvoorbeeld.
Moet je wel Lau of Krachtveld meesturen, anders heeft het niet zoveel zin iemand mee te sturen...die mannen willen ze misschien wel voor de Alpen sparen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel weer raar dat een Castroviejo van Movistar gewoon in de aanval mag gaan terwijl schijtluis Verhoeven liever iedereen bij Gesink houdt.
Als ze dadelijk 10 meter hebben geklommen in Mende vliegt meteen iedere Lotto Djumbo eraf, sta je dan met je droomplan.
De heilige top 10.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is natuurlijk wel weer raar dat een Castroviejo van Movistar gewoon in de aanval mag gaan terwijl schijtluis Verhoeven liever iedereen bij Gesink houdt.
Als ze dadelijk 10 meter hebben geklommen in Mende vliegt meteen iedere Lotto Djumbo eraf, sta je dan met je droomplan.
Sparen voor wat? In zo'n grote kopgroep verspil je niet heel veel meer energie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je wel Lau of Krachtveld meesturen, anders heeft het niet zoveel zin iemand mee te sturen...die mannen willen ze misschien wel voor de Alpen sparen.
Want Kelderman moest gisteren ook bij Gesink blijven?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, leuk. Ik herhaal gewoon de woorden van Verhoeven van vanochtend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want Kelderman moest gisteren ook bij Gesink blijven?
Dat profiel van gisteren is toch tien keer anders dan vandaag.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kruijswijk had nu wel mee gekund idd. Maargoed, misschien zijn zijn benen niet super. Bergop heeft ie nog weinig laten zien deze Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sparen voor wat? In zo'n grote kopgroep verspil je niet heel veel meer energie.
Het 'tactisch' plan slaat gewoon weer als kut op Dirk.
Vandaag moesten ze dat iig wel. En ik snap niet waarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niemand snapt het, behalve Nico Verhoeven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vandaag moesten ze dat iig wel. En ik snap niet waarom.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
De kort is toch wel een van de slechtste renners van peloton
Mollema mag wel, Geesink moet gewoon top 5 gaan rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:06 schreef Syntix het volgende:
Doe maar Geesink en Mollema eraf, zodat we niet dat gezeik op de NOS krijgen
In het treintje met Kittel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op welk vlak kan ie wel winnen dan?
Anton is dood.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:06 schreef Syntix het volgende:
Doe maar Geesink en Mollema eraf, zodat we niet dat gezeik op de NOS krijgen
Wat is dit nou weer? Anti NL stemming in deze SC?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:07 schreef Syntix het volgende:
"wij zoeken naar Geesink en Mollema". Nee, dat doen we niet. We geven geen fuck om NLers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |