Serieus?quote:
Ongeveer net zo groot als Katy Perry in de vs... Blijkt maar weer hoe getekend de Nederlandse radio isquote:
Ja, vast.quote:
Oh Blake Shelton?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeveer net zo groot als Katy Perry in de vs... Blijkt maar weer hoe getekend de Nederlandse radio is
En Miranda Lambert iddquote:
Retourfaxquote:
tuurlijk!quote:
Ik neem Blake graag overquote:Op maandag 20 juli 2015 23:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Serieus?
Als Miranda zo slank blijft als ze nu weer is geworden wil ik haar best onder m'n hoede nemen
Hoef je niet te zonnen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:27 schreef minthy het volgende:
Ik wou zwaaien, maar ben bang om stukjes fax op me te krijgen.
Als ie faxt laat ie een Blakescheet lollerz.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik vind het een beetje een blakeneusje xD xD xD
Heeft hij zijn anus al laten Blaken???// _o-quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ie faxt laat ie een Blakescheet lollerz.
Hallo damesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef Bronson het volgende:
Van Sheppard heb ik nog een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
Scheve horizon. Jammer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef Bronson het volgende:
Van Sheppard heb ik nog een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
godverdommequote:
Heb je wel op die vreselijk lekkere tieten gelet?quote:
Nee. Ik heb slecht geslapen vannacht. Was om 4 uur al weer wakkerquote:
oke das niet zo leukquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik heb slecht geslapen vannacht. Was om 4 uur al weer wakker
Nee, niet echt. Maar daar komen we ook wel weer overheen.quote:
Dat was vroeger mijn motto in de kroegquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
daar komen we ook wel weer overheen.
Ik wíst dat er zo'n reactie zou komenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was vroeger mijn motto in de kroeg
T'is soms best een uitdaging ze te bedenken hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wíst dat er zo'n reactie zou komen
Caricequote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
Carice en Kees uit elkaar
JA JONGENS ZE IS WEER OP DE MARKT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |