Nee hoor, hebt geen topic gemist. Maar als je op wolfje moet wachten tot hij een topic moet openen dan zit je morgen nog te F5-en.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:06 schreef MarijeH het volgende:
Ik dacht al dat ik het topic had gemist. Ik wilde eerst nog een half uur wachten totdat er een topic werd geopend.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, hebt geen topic gemist. Maar als je op wolfje moet wachten tot hij een topic moet openen dan zit je morgen nog te F5-en.
Hoe is het Marije?
Dat had ik wel gezien, poepje.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdorie ik zei toch datik mobiel zit
Dan verdwijnt de OP
Goed. Vanmorgen nog een fietstocht gemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, hebt geen topic gemist. Maar als je op wolfje moet wachten tot hij een topic moet openen dan zit je morgen nog te F5-en.
Hoe is het Marije?
Nope, geen lease. Zelf gekocht..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo helemaal nieuw.
Leasebak?
Oh zit mobiel
Kaapze
Zozo, mag wat kosten :pquote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, geen lease. Zelf gekocht..
250 km gereden vandaag. Die bevielen erg goed.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wel een hele vette ride Roel
Daarin past mijn Micra op de achterbank XD
Geen 5cilinder meer?quote:Op zondag 19 juli 2015 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat was in die S80 misschien wel gelukt ja, maar in die V40.. Mwah
Die S80 was zelf een 6 cilinderquote:Op zondag 19 juli 2015 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen 5cilinder meer?
Nu een hybrid? :p
Klopt. Maar het weekendprogramma stopt ermee.quote:
Oh okee dat wist ik niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. Maar het weekendprogramma stopt ermee.
Klopt, nu eerst tot 1 augustus vakantie-inval-chaos en festivals, dan een maand 7 dagen per week 'Sanderdome' tussen 12 en 14u en vanaf 31 augustus Open Radio doordeweeks.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt. Maar het weekendprogramma stopt ermee.
*start lachband*quote:
Sanderdomequote:Op zondag 19 juli 2015 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, nu eerst tot 1 augustus vakantie-inval-chaos en festivals, dan een maand 7 dagen per week 'Sanderdome' tussen 12 en 14u en vanaf 31 augustus Open Radio doordeweeks.
maar hij gaat 7 dagen per week doen? Lijkt me wel geinig voor een maandquote:
Akelig goed gespeld zo op de maandagochtendquote:
Zonde zonde. Maar begrijpelijkquote:Op zondag 19 juli 2015 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die S80 was zelf een 6 cilinder. En reed 1 op 9/10... Deze 1 op 33 (theoretisch)... Geen hybride.
Wij zijn er nu 2 jaar mee op wintersport geweest met 3 man en 1 vrouw, prima te doen. Alhoewel ik liever wat ruimer zit achterinquote:Op maandag 20 juli 2015 09:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonde zonde. Maar begrijpelijk![]()
V40 is ook een mooie wagen. Ik ga er binnenkort ook even in rijden
Ja verrassend scherp voor de maandagochtend.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Akelig goed gespeld zo op de maandagochtend
Goedemorgen jongenalles goed? lekker weekend gehad?
quote:
Zegt mij niets. Maar de omschrijving:quote:Op maandag 20 juli 2015 10:50 schreef Sersjee het volgende:
Ik mis Mr. Lee's Mysterious Washing Machine, één uurtje in de week oude en nieuwe punk door elkaar. Wat heb ik een hoop geld uitgegeven aan cd's door dat programma...
was dat niet tenenkrommend slecht?quote:Mister Lee is een Engelssprekende Chinees, en eigenaar van een wasserette. Vanuit die wasserette presenteerde hij het programma. Kenmerkend voor zijn stijl was zijn hoge piepstem en het feit dat hij de "r" niet kan uitspreken.
Nou, ja en nee. Je moest er een beetje voor in de stemming zijn, denk ik. Een ding weet ik zeker, nú zou dat ab-so-luut niet meer op de radio komen.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zegt mij niets. Maar de omschrijving:
[..]
was dat niet tenenkrommend slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |