Skip de mosterd en ik eet wel meequote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in bitterballen met die mosterd
Oude kaas met Boeren mosterdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in bitterballen met die mosterd
Ook lekkerquote:
De mosterd die ik heb gehaald is echt goddelijkquote:
En dan een lekker glas Brugse zot erbijquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mosterd die ik heb gehaald is echt goddelijk. Heb het ze zelf zien maken
.
Het is Zeeuwse mosterd, ga voor een Zeeuws biertjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan een lekker glas Brugse zot erbij
Ik ken geen Zeeuwse biertjesquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is Zeeuwse mosterd, ga voor een Zeeuws biertje.
Ik ken dan weer alleen Weense oestersquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken geen Zeeuwse biertjesWel Zeeuwse oesters
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken dan weer alleen Weense oesters
Marckensteijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken geen Zeeuwse biertjesWel Zeeuwse oesters
Nog nooit van gehoord.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.Als ik op bezoek ben gaan we proeven, ok?
Wat stelde je voor?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje lust niets van wat ik voorstel te gaan klaarmaken.
Ze vindt het allemaal alternatieve vega troep.
Zo een die al weet iets niet te lusten zonder het geproefd te hebbenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoef inktvisringetjes en stierenpenis niet te proeven om te weten dat ik het niet wil etenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die al weet iets niet te lusten zonder het geproefd te hebben
Ik wilde iets met linzen of bonen maken. Of in elk geval niet iets met een overschot aan deegwaren.quote:
Ja, ze houdt niet van onbekend.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die al weet iets niet te lusten zonder het geproefd te hebben
Ik haat het als mensen niets lusten, kwestie van slechte opvoeding en een bekrompen geest.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij kan jij prima kokenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
Wil eten is niet hetzelfde als lustenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef inktvisringetjes en stierenpenis niet te proeven om te weten dat ik het niet wil eten.
Ik heb wel eens varkenspiemel op zonder dat ik het wist, was een donkere riekende soep waar een soort kringelworstjes in dreven, het was taai en het smaakte zuur en een beetje weeïg, toen ik vroeg wat het in hemelsnaam was begon de ober te knorrenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef inktvisringetjes en stierenpenis niet te proeven om te weten dat ik het niet wil eten.
Maar linzen en bonen zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde iets met linzen of bonen maken. Of in elk geval niet iets met een overschot aan deegwaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |