bereid je voor op overly-attached pillen-Nickquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga je niet begeleiden of iets hoor
oh godquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bereid je voor op overly-attached pillen-Nick
Ik drop hem nog wel af bij de EHBO maar dan is het byebyequote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja nee echt ik denk ook niet dat Geo daarop zit wachten. Ik iig echt niet
Klopt, maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik verwacht niet dat er iets gebeudvan 1 pil gaat hij echt niet 'begeleiding' nodig hebben
Laten we beginnen met een halfje. Dingen zijn 180 mg ofzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:48 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ik verwacht niet dat er iets gebeudvan 1 pil gaat hij echt niet 'begeleiding' nodig hebben
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet maar nooit
Ik weet wat je bedoeld, geen zin in dat hij je feestje verneukt als zijn drugs slecht valt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet maar nooit
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, geen zin in dat hij je feestje verneukt als zijn drugs slecht valt.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met rijden? Stel jij als bestuurder hebt iemand met drugs in de auto (in zijn broekzak/portomonnee), ben jij verantwoordelijk? Omdat het jouw voortuig is?
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel paktquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen met xtc op hebben vooral moeite om hun bek dicht te houden
Dan is het goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
mensen met xtc op hebben vooral moeite om hun bek dicht te houden
Wat heb jij gesnovenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met rijden? Stel jij als bestuurder hebt iemand met drugs in de auto (in zijn broekzak/portomonnee), ben jij verantwoordelijk? Omdat het jouw voortuig is?
Kan niet.. tenzij..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt letterlijk niet slecht gaan op XTC tijdens het effect tenzij je teveel pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |