Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:03 schreef Unites het volgende:
[..]
"Weer eens?"
Wat spoken ze wel niet uit in dat schuurtje?
wtf? dat is wel een beetje eng..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.
Ik gok dat iemand niet zo'n fan van ze is.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:04 schreef Unites het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Vanavond naar de kermis in Tilburg
Dit is wel allemaal in twee jaar tijd gebeurd (het is ook altijd vrijdag op zaterdag nacht).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wtf? dat is wel een beetje eng..
Jezus totdat ze gaan verhuizen en die aansteker zn zin heeft. Waarom krijgen ze geen politiebewaking? Doodeng manquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.
Nope, zo goed is het contact niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh ik dacht in korte tijd. Maar dan geen beveiliging idd. Heb je t er wel eens met ze over gehad? Weten ze wie t is/zijn?
Wow, dat is eigenlijk best wel heftig!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]me too
![]()
Ik ben er al ff voor 17u denk. Heerlijk mensen kijken en overal lopen
Dit wordt mijn 3e achtereenvolgende jaar. Het is ontzettend gezellig, zeker met het zonnetje erbij. En in Tilburg wordt het 24 graden vandaag. Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
Ben echt benieuwd!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit wordt mijn 3e achtereenvolgende jaar. Het is ontzettend gezellig, zeker met het zonnetje erbij. En in Tilburg wordt het 24 graden vandaag. Veel plezier
Nee zeg, bah!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wel allemaal in twee jaar tijd gebeurd (het is ook altijd vrijdag op zaterdag nacht).
Dus vaak is het ook rustig, maar echt fijn is het niet.
Neequote:
Ze bestaan wel hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:27 schreef borisz het volgende:
Zo voor het eerst bij oma geweest sinds ze in een verzorgingshuis zit speciaal voor slechtzienden en blinden. Het is in Wolfheze dus niet meer om de hoek.
Zeer mooi verzorgingshuis. Oma heeft een mooi appartement. Alles en iedereen perfect ingesteld op de slechtziendheid van de bewoners. Eigenlijk zoals het hoort, maar waar op weinig plekken nog tijd/geld voor is*. Liep ook genoeg personeel rond enz.
*Iig in vergelijking met waar opa zat, daar zag je al een verschil in mensen toen hij binnen kwam en een aantal jaar later toen hij daar overleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |