Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:03 schreef Unites het volgende:
[..]
"Weer eens?"
Wat spoken ze wel niet uit in dat schuurtje?
wtf? dat is wel een beetje eng..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.
Ik gok dat iemand niet zo'n fan van ze is.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:04 schreef Unites het volgende:
Goedemorgen trouwens!
Vanavond naar de kermis in Tilburg
Dit is wel allemaal in twee jaar tijd gebeurd (het is ook altijd vrijdag op zaterdag nacht).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wtf? dat is wel een beetje eng..
Jezus totdat ze gaan verhuizen en die aansteker zn zin heeft. Waarom krijgen ze geen politiebewaking? Doodeng manquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.
Nope, zo goed is het contact niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh ik dacht in korte tijd. Maar dan geen beveiliging idd. Heb je t er wel eens met ze over gehad? Weten ze wie t is/zijn?
Wow, dat is eigenlijk best wel heftig!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]me too
![]()
Ik ben er al ff voor 17u denk. Heerlijk mensen kijken en overal lopen
Dit wordt mijn 3e achtereenvolgende jaar. Het is ontzettend gezellig, zeker met het zonnetje erbij. En in Tilburg wordt het 24 graden vandaag. Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest
Ben echt benieuwd!
Dankjewel!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dit wordt mijn 3e achtereenvolgende jaar. Het is ontzettend gezellig, zeker met het zonnetje erbij. En in Tilburg wordt het 24 graden vandaag. Veel plezier
Nee zeg, bah!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is wel allemaal in twee jaar tijd gebeurd (het is ook altijd vrijdag op zaterdag nacht).
Dus vaak is het ook rustig, maar echt fijn is het niet.
Neequote:
Ze bestaan wel hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:27 schreef borisz het volgende:
Zo voor het eerst bij oma geweest sinds ze in een verzorgingshuis zit speciaal voor slechtzienden en blinden. Het is in Wolfheze dus niet meer om de hoek.
Zeer mooi verzorgingshuis. Oma heeft een mooi appartement. Alles en iedereen perfect ingesteld op de slechtziendheid van de bewoners. Eigenlijk zoals het hoort, maar waar op weinig plekken nog tijd/geld voor is*. Liep ook genoeg personeel rond enz.
*Iig in vergelijking met waar opa zat, daar zag je al een verschil in mensen toen hij binnen kwam en een aantal jaar later toen hij daar overleed.
Hoe wil je vermaakt worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook een onverwachte hele fijne dag
17 km gewandeld, terrasje, uit eten, drankje...
Jammer dat lief nu weer weg moest voor nachtdienst..
Wie vermaakt mij?
quote:
Wat had je zoal in gedachten?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier ook een onverwachte hele fijne dag
17 km gewandeld, terrasje, uit eten, drankje...
Jammer dat lief nu weer weg moest voor nachtdienst..
Wie vermaakt mij?
En bedankt voor je bijdrage.. had al zo'n hongerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:20 schreef golfer het volgende:
Gezellige verjaardag in Utrecht gehad met allerlei lekkere hapjes die ik vanwege lactosegehalte voor het merendeel heb laten staan.
Op terugweg naar huis dus nog even langs de shoarmaboer gereden om nu nog een broodje shoarma te scoren.
Was je helemaal alleen daarheen gegaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Isabeau het volgende:
Zuiderzee museum is erg mooi!Was een erg fijne dag.
Ik heb al gezien wat jij naar binnen hebt gewerkt. Hoe kan je dan nog trek hebben?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
En bedankt voor je bijdrage.. had al zo'n honger
Verhuizen is heftig he!!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef liedetector het volgende:
Hele dag lopen slepen zeulen sjouwen en inpakken (resultaat: zolder leeg, kamer boven leeg) tevreden en nu bier!!! en uitzoeken wat ik te koop heb...
*edit nog best snel gevonden http://www.lauritz.com/en(...)l-ds-125-2/i2208658/
Mijne ziet er alleen een stuk beter uit en is zwart
quote:
Van een pizzaatje raak ik niet zo vol, daarna een oublihoorn met slagroomsoftijs en nootjes... Krijg er alleen maar honger vanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al gezien wat jij naar binnen hebt gewerkt. Hoe kan je dan nog trek hebben?
Mooi! Ik zou graag een leren bankstel willen maar LHO is nog niet overtuigd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:37 schreef liedetector het volgende:
Hele dag lopen slepen zeulen sjouwen en inpakken (resultaat: zolder leeg, kamer boven leeg) tevreden en nu bier!!! en uitzoeken wat ik te koop heb...
*edit nog best snel gevonden http://www.lauritz.com/en(...)l-ds-125-2/i2208658/
Mijne ziet er alleen een stuk beter uit en is zwart
jullie hebben katten ook nog toch? beesten en stoffen banken,nooooooit meer wat een gedoe!quote:Op zondag 19 juli 2015 02:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou graag een leren bankstel willen maar LHO is nog niet overtuigd.
Ik ben nog in Winterberg. Over 3.5 uur in de auto via Arnhem terug naar huis. Morgen om 7 uur op kantoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Maare P... hoe is het? ben je nog in Winterberg en zo niet wat ben je nu aan het doen. Je kan ook naar het Noorden komen natuurlijk
Yep, daarom ook.quote:Op zondag 19 juli 2015 05:22 schreef liedetector het volgende:
[..]
jullie hebben katten ook nog toch? beesten en stoffen banken,nooooooit meer wat een gedoe!
Jaquote:
Was een leuke mevrouw aan het doen. Heeft me uitgelegd hoe de wilgentakken werden bewerkt (en dat het gisteren eigenlijk wat te warm was, want de takken waar ze mee aan het werk was waren aan het uitdrogen en dan wordt het vlechten te moeilijk). Allemaal bijzonder arbeidsintensief!quote:
Nee hoor. Ik knip consequent de nageltjes van de poezen stomp. Moet ook wel, het zijn devon rexen (weinig haar) en die krabben anders hun eigen huid soms stuk.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Katten en een leren bank lijkt me nog veel vervelender![]()
Sowieso leren banken
Ok, da's een ander verhaal dan. Die van ons hebben wel scherpe nageltjes.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik knip consequent de nageltjes van de poezen stomp. Moet ook wel, het zijn devon rexen (weinig haar) en die krabben anders hun eigen huid soms stuk.
Zeg.. had jij geen plannen dit weekend ??quote:Op zondag 19 juli 2015 10:13 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Katten en een leren bank lijkt me nog veel vervelender![]()
Sowieso leren banken
Ja.. Maar 't kind is nu al niet te sturenquote:Op zondag 19 juli 2015 10:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeg.. had jij geen plannen dit weekend ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |