Ah.. Gelukje voor LHO dusquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik had het bij mijn vorige partner ook al.
![]()
Migger?quote:
Motherfucker.quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien een tip: bij mij was het op slag over toen ik bij mijn ex weg ging![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Maggie?Dat antwoord op je ruitenwisservraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet McD want de Big Tastyquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
aaah i know Bluez.. clowns moet weg, incl mac D
Linkje doet hetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Is FFT ergens terug te zien?
Gevonden maar doet het nog nie
http://www.npo.nl/sterren(...)7-07-2015/AT_2033727
Ben je weer thuis?quote:
Nee joh. Zondagavond pas. Maar ik begin eindelijk een beetje te relaxen. Das wel jammerquote:
Beter laat dan nooit toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Zondagavond pas. Maar ik begin eindelijk een beetje te relaxen. Das wel jammer
Hmmm...had iets eerder mogen gebeurenquote:
Hoe komt het... teveel aanpassen of te druk om je heen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Nee joh. Zondagavond pas. Maar ik begin eindelijk een beetje te relaxen. Das wel jammer
Het omschakelen van werk en alle hectiek aldaar naar niks doen en niks moeten. En maandag moet ik alweer aan de bak dus het begint nu alweer te malen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe komt het... teveel aanpassen of te druk om je heen?
Ik ben deze week ook niet te genietenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er ook altijd een beetje last van
Maar dat heeft ook met 'wennen' op je vakantieplekje te maken.. duurt een dag of 2 bij mij.
Je hoort ook wel van mensen die 3 weken weg zijn, 1 week niet te genieten zijn, 2e week gaat goed, 3e week weer naar huis wil
Wat wel werkt als je jezelf een beetje daarin kan trainen is : in het moment leven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben deze week ook niet te genietenKort lontje soms en moe en zo
Ik volg jequote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wel werkt als je jezelf een beetje daarin kan trainen is : in het moment leven.
heb er zelf ook wel moeite mee om het altijd te bereiken het lukt steeds beter : hier en nu is wat ik aan het doen ben.
Zoiets.
Mindfullness heet het geloof ik qua zweefterm. Als je het kan, jezelf er meer in traint en het lukt denk je niet aan 'wat nog moet' of 'ik ben niet te genieten'. Alle andere gedachten schakelen zich dan vanzelf uit.
Net als met 'zelfhypnose' . Die term is ook raar of eng maar is hetzelfde als je een boek leest of een film kijkt en aan niets anders denkt en de tijd gewoon doorloopt. Of je bent in je auto op weg naar je werk en je kan je niet herinneren dat je op automatisme eigenlijk al 4 straten verder bent.
Nou ja, zie zoiets te bereiken en dat stress of piekerdinges over je werk of andere dingen zijn weg of meer op de achtergrond en je voelt je relaxter.
/einde raaskalzweefteef
Ik wel. Oooooiiit. Vast leuk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk besloten wat ik zo ga doen, ik ga door vanaf Amsterdam Centraal naar Enkhuizen, naar het Zuiderzeemuseum. Ik ben benieuwd, nog nooit geweest.
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijk besloten wat ik zo ga doen, ik ga door vanaf Amsterdam Centraal naar Enkhuizen, naar het Zuiderzeemuseum. Ik ben benieuwd, nog nooit geweest.
Ja, dank je! Het wordt mooi weer zie ik al en je gaat vanaf station Enkhuizen met een bootje naar het museum. Helemaal goed dus!quote:
Oh leuk!! Daar moet ik ook weer eens heen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:27 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen! Ik lees en post hier te weinig.
"Weer eens?"quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Net pas wakker nadat we vannacht weer eens buiten stonden vanwege een brandje in een schuurtje van de buren
Ben blij als ik hier weg ben.
Nou de vorige keer was het de auto, daarvoor het struikje voor de deur en daarvoor een brandende krant door de brievenbus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:03 schreef Unites het volgende:
[..]
"Weer eens?"
Wat spoken ze wel niet uit in dat schuurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |