Jaquote:
Ik kijk het wel terug zonder geluid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef z80 het volgende:
even gekeken. maar wat eengezang. of iets dat er voor door moet gaan.
Absoluut FFTquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een kutmuziek
Maar FFT je bent de mooiste en liefste van allemaal
quote:
strak plan. ben inmiddels weer afgehaakt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug zonder geluid.
Zo heb ik de videoclip toen ook gekeken, zonder geluidquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het zingen en Ross merkt net op dat ik alleen hele droevige muziek luister en dat ik dat altijd doe als ik in een goed humeur benIk zei dat ik droevige muziek niet aan kan als ik in een droevig humeur ben, dus dan maar als ik vrolijk ben
'Makes sense' zei hij
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben aan het zingen en Ross merkt net op dat ik alleen hele droevige muziek luister en dat ik dat altijd doe als ik in een goed humeur benIk zei dat ik droevige muziek niet aan kan als ik in een droevig humeur ben, dus dan maar als ik vrolijk ben
'Makes sense' zei hij
Je hebt het gevonden lees ikquote:
Neequote:
Een baby krijgen lijkt me wel wat, maar weet niet of die mijn planning volgt..quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]herkenbaar
Iemand nog plannen dit weekend?
Mijn lief heeft 3 nachtdiensten dus heb ik niet zoveel aan, ik ga lekker wandelen in de zon (welke zon, in het noorden bijna niet) morgen toch een terrasje en uit eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |