SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Misschien moet je ze na een week toch eens een keer eten geven?quote:
Arische ras, no need to say morequote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Duitse cuisine is ook top, hoe komen die Duitsers anders zo groot en stevig?
Nou, ik ben in goed gezelschap zie ik alweerquote:
Nee, ik heet Henk. Dat heb je nota bene zelf bedacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel weer vuig Frans zijn.
Nee, dat is een stukje verder en het is een bus.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch bij de tramhalte st janskerkhof?
Er was ook pizza Mario want daar heb ik nog een pizza punt gehaald.
Ook niet Canadees-Frans dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik heet Henk. Dat heb je nota bene zelf bedacht.
Volgens mij was het toch echt niet bij de dom.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is een stukje verder en het is een bus.
Maar vanaf daar is het niet zo ver lopen naar het Domplein.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik ben in goed gezelschap zie ik alweer
Komt door mijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:34 schreef KaBuf het volgende:
Deze SC gaat nog vrij snel.
Tevens: meeten in Roosendaal
Ahwwquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien vraagt die of ze buiten komen spelen?
[ afbeelding ]
Denk het ook.quote:
Jawel want ik was daar ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het toch echt niet bij de dom.
Laat ze spelen dan!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey is dat niet dat beest die jij uitlachte omdat hij aan het verzuipen was?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat was een panter.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey is dat niet dat beest die jij uitlachte omdat hij aan het verzuipen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |