SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben net binnen, hoe spelen ze en wat is de stand?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Eindstand is 1-1, En ze spelen frisquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ben net binnen, hoe spelen ze en wat is de stand?RED ONS HENNIEGOD![]()
Gingersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:01 schreef FritzWepper het volgende:
Wat een lelijke kop die De Bruyne, krijg er flashbacks naar Stefan Effenberg van.![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet voor te stellen dat Bazoer nog tot 2020 vastligt en pas 18 jaar is. Wat een topper al. En het bekende dipje al enigzins gehad. Zal nog wel een keer komen maar tot nu toe prima op schema om voor een bizar grote zak geld de deur uit te gaan.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Die kan nog 3 jaar de pannen van het dak spelen en dan alsnog voor 30 miljoen+ de deur uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Niet voor te stellen dat Bazoer nog tot 2020 vastligt en pas 18 jaar is. Wat een topper al. En het bekende dipje al enigzins gehad. Zal nog wel een keer komen maar tot nu toe prima op schema om voor een bizar grote zak geld de deur uit te gaan.![]()
Totaal offtopic maar hier was ik altijd al benieuwd naar:
Weet iemand hoe het mogelijk is dat voetballers een contract tot 2020 kunnen tekenen en dan ook uit dienst gaan terwijl ze volgens de Nederlandse wet eigenlijk na 2 jaar van dat contract al in vaste dienst zijn.![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)eidsplan-asscher.htmquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:24 schreef Mavcovic het volgende:
Totaal offtopic maar hier was ik altijd al benieuwd naar:
Weet iemand hoe het mogelijk is dat voetballers een contract tot 2020 kunnen tekenen en dan ook uit dienst gaan terwijl ze volgens de Nederlandse wet eigenlijk na 2 jaar van dat contract al in vaste dienst zijn.![]()
Hoe was de potquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eindstand is 1-1, En ze spelen fris![]()
racist.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker , beetje jammer wel van dr joodse achtergrond![]()
Het is kroketquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga niet haten op het perfecte ras dan gierige patat vreterRED ONS HENNIEGOD![]()
Triple ambachtelijke stront voor hemquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee de febo kroket moet morgen pas dartsenRED ONS HENNIEGOD![]()
#out of 16quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Triple ambachtelijke stront voor hem![]()
Leuk voor Tete, doet het echt beter dan ik had verwacht. Hebben we straks van Rhijn in de beker en Tete voor de belangrijkere wedstrijden...Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Fischer - Milik - El Ghazi
Sinkgraven - Klaassen - Bazoer
Dijks - Riedegod - Veltman - Tete
Cillessen
Kampioen + beker moet eitje worden![]()
pff, zo'n reactie posten na 1 oefenpot.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit middenveld.
De mensen die twijfelden aan Sinkgraven. Heerlijke speler.![]()
![]()
Ik vind Mitchell echt een hele sympathieke gozer, maar van wat ik zag...
Wel beter dan boilesen, maar dat is al gauw.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Heeft zich prima herpakt in de tweede helftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:27 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind Mitchell echt een hele sympathieke gozer, maar van wat ik zag...![]()
Vond het wel meevallen maar wat je zegt, na Boilesen zijn we al snel tevredenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:27 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind Mitchell echt een hele sympathieke gozer, maar van wat ik zag...
Wel beter dan boilesen, maar dat is al gauw.![]()
Ervaring in de kleedkamerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:25 schreef Heeinz het volgende:
Waarvoor was Heitinga ook alweer gehaald?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Fischer en Milik zijn nog twijfelgevallen. Milik is een prima spits, maar in dit systeem komt het er totaal niet uit (dat zagen we gisteren ook wel). Beter gaan we gewoon met een valse spits spelen zoals Fischer/Klaassen en dan liever nog een goede linksbuiten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:48 schreef Ooku het volgende:
Fischer - Milik - El Ghazi
Sinkgraven - Klaassen - Bazoer
Dijks - Riedegod - Veltman - Tete
Cillessen
Kampioen + beker moet eitje worden![]()
Hopelijk gaat Ajax na deze vier magere jaren eindelijk de vette jaren tegemoet, maar met De Boer als coach zie ik het somber in.![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:21 schreef AmaninFull het volgende:
Hopelijk gaat Ajax na deze vier magere jaren eindelijk de vette jaren tegemoet, maar met De Boer als coach zie ik het somber in.![]()
![]()
Haten op de Boerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:21 schreef AmaninFull het volgende:
![]()
Beetje ervaring achterin mag wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:25 schreef Heeinz het volgende:
Waarvoor was Heitinga ook alweer gehaald?![]()
het seizoen is ook lang dus die zal echt z'n wedstrijdjes nog wel spelenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje ervaring achterin mag wel.![]()
En anders in de winterstop verhuren aan Willem II, er schijnt in Tiburg een soort kuuroord te zijn voor Ajacieden die niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het seizoen is ook lang dus die zal echt z'n wedstrijdjes nog wel spelen![]()
Ben ik het mee eens maar dan moet je Riedewald of Veltman op de bank zetten.. Of misschien dat Dijks door de mand valt (vond het hem gisteren niet slecht doen) en Riedewald op linksback komtquote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje ervaring achterin mag wel.![]()
Als voorbeeld voor hoe het niet moet...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 01:25 schreef Heeinz het volgende:
Waarvoor was Heitinga ook alweer gehaald?![]()
Dat weet ik zo net nog niet maar ik vond het duo Riedewald/Veltman wel goed spelen en weet niet of Johnny daar zomaar even een plekje weet te veroveren, blijkbaar vindt Frank de opstelling van gisteren de sterkst mogelijke, en dat Van Rhijn daar niet bij hoort bevalt me in ieder geval al heel ergquote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als voorbeeld voor hoe het niet moet...
Was wel grappig toen Johnny er net in stond, we kregen een vrije trap die Riedewald wou nemen en Johnny wou die wel even nemen en gaf dat ook aan aan Riedewald, die tikt zo de bal voor Johnny z'n voeten weg
1:34:20![]()
![]()
hoi amsterdamse klaplopers
ik heb ajax wat geanaliseerd en komt tot de volgende conclusies
100 miljoen op de bankrekening
wat voor bullshit heeft ajax nou weer gehaald
werkt martin van geel nog steeds stiekum ook voor ajax ofzo
met dat geld hadden jullie toch wel 1 speler kunnen halen die het publiek aanspreekt...
conclusie ik ga weer hard lachen om ajax het komend seizoen en hoop weer op veel huilende ajax supporters na de voorronde van de CL
tot ziens maar weer![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Jippie.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
met dat geld hadden jullie toch wel 1 speler kunnen halen die het publiek aanspreekt...
conclusie ik ga weer hard lachen om ajax het komend seizoen en hoop weer op veel huilende ajax supporters na de voorronde van de CL
tot ziens maar weer![]()
![]()
![]()
Op welk moment in de eerste helft was die perfecte tackle van Riedewald? In dat filmpje wat Heeinz stuurde![]()
Ok. Doei.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:27 schreef klaasweetalles het volgende:
tot ziens maar weer![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: