abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154420029
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

of het om te lachen is, is maar de vraag. Maar:

http://www.nu.nl/sport/2833050/wilco-kelderman-bestaat-niet.html

daar komt dat vandaan. Het boekje van Thijs heet ook zo
Ja daarmee ben ik bekend.

Maar jij had het over een grap en die mis ik.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 17:58:02 #96
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_154420035
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja daarmee ben ik bekend.

Maar jij had het over een grap en die mis ik.
Misschien heb jij geen gevoel voor humor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_154420042
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:57 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

De meeste onterechte winnaar :P
Presteert inderdaad geen reet het hele jaar door. De meest onzichtbare renner van het peloton.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 17 juli 2015 @ 17:58:47 #98
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_154420050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

ik denk dat t vooral niet matcht met Thijs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_154420069
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Presteert inderdaad geen reet het hele jaar door. De meest onzichtbare renner van het peloton.
Het is eigenlijk nog een ergere versie van Sagan, hij staat altijd naast het podium op 4
pi_154420079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:56 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je draaft nu wel door, er was een kleine kans voor de overwinning en dus werken ze daar voor. Het is wel de Tour hoor.
Idd. Morgen, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag hebben ze sowieso geen kans. Waarom zouden ze het dan vandaag niet proberen?
pi_154420080
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:58 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Thijs en ik moeten een keer gaan borrelen denk ik. Maar dan neem ik wel tissues mee.
pi_154420094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als ze niet werken, zijn ze sowieso kansloos. Zoveel kansen zijn er niet meer voor een podiumplaats voor Giant: zondag misschien en Parijs. Je moet jezelf toch een doel stellen, anders wordt het een lange Tourweek.
Het gaat me er niet om dat ze wat achtervolgingswerk doen, dat snap ik nog wel. Maar ze zijn vanaf kilometer 10 ofzo alleen wezen achtervolgen. 130 kilometer lang hebben ze alleen, zonder steun van andere ploegen, op kop gereden. Dan ben je echt geschift als je niet voor minstens 50% zeker weet dat jouw renner gaat winnen vandaag. Ben benieuwd hoe de helpers dit gaan verteren, zeker aangezien ze overmorgen nog een keer mogen.
pi_154420111
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het gaat me er niet om dat ze wat achtervolgingswerk doen, dat snap ik nog wel. Maar ze zijn vanaf kilometer 10 ofzo alleen wezen achtervolgen. 130 kilometer lang hebben ze alleen, zonder steun van andere ploegen, op kop gereden. Dan ben je echt geschift als je niet voor minstens 50% zeker weet dat jouw renner gaat winnen vandaag. Ben benieuwd hoe de helpers dit gaan verteren, zeker aangezien ze overmorgen nog een keer mogen.
Nee, morgen is echt te zwaar voor Degenkolb
pi_154420115
quote:

[..]

Als ze niks doen, weten ze 100% zeker dat ze niet winnen. En het is alleen nog overmorgen dat ze wat te doen hebben, de rest van de Tour hoeven ze 'alleen maar' mee te fietsen.
pi_154420117
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee, morgen is echt te zwaar voor Degenkolb
Overmorgen staat er ;)
pi_154420124
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Overmorgen staat er ;)
oh laat maar, verkeerd gelezen :|W
pi_154420132
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Morgen, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag hebben ze sowieso geen kans. Waarom zouden ze het dan vandaag niet proberen?
Dinsdag kunnen ze misschien wel winnen
pi_154420160
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dinsdag kunnen ze misschien wel winnen
Met die ingelaste daaltijdrit bedoel je?
Dat lijkt me meer iets voor Nibali.
pi_154420197
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als ze niks doen, weten ze 100% zeker dat ze niet winnen. En het is alleen nog overmorgen dat ze wat te doen hebben, de rest van de Tour hoeven ze 'alleen maar' mee te fietsen.
Iets doen is nog wel wat anders dan 130 kilometer lang in je eentje achtervolgen. Ik geef vooral af op de kortzichtigheid van veel ploegen en vooral van Giant in dit geval. Het was toch vanaf het begin al wel duidelijk dat Degenkolb hier nooit zou winnen.

Maar goed, ik zal wel doordrijven. Ik blijf Giant niet snappen met hun geweldige tactische plan.
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 18:08:31 #110
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154420230
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Iets doen is nog wel wat anders dan 130 kilometer lang in je eentje achtervolgen. Ik geef vooral af op de kortzichtigheid van veel ploegen en vooral van Giant in dit geval. Het was toch vanaf het begin al wel duidelijk dat Degenkolb hier nooit zou winnen.

Maar goed, ik zal wel doordrijven. Ik blijf Giant niet snappen met hun geweldige tactische plan.
Ze hadden Geschke gewoon in de vlucht moeten sturen.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:09:20 #111
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_154420249
quote:

[..]

Ze wisten dat Tinkoff en de andere ploegen zouden overnemen. Bovendien hebben ze niet 100km volgas op kop gereden. Ze hebben de voorsprong gecontroleerd...anders houdt de kopgroep het niet zolang vol.

Bij de bookmakers stond Degenkolb op 5.50...hij had dus een redelijke kans om te winnen...en nogmaals, ze hadden allemaal achterin het peloton zielig kunnen gaan huilen, maar dan weet je zeker dat je niet wint.

Degenkolb heeft nu iig wat punten op Greipel ingehaald. Als Sagan wat overkomt, maken ze ook weer een goede kans op de groene trui.
pi_154420251
Mollema nu inderdaad op 7 seconden gezet
pi_154420258
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:08 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ze hadden Geschke gewoon in de vlucht moeten sturen.
Je bent een beetje mad, hé!11!1
pi_154420283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 17:59 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dinsdag geef ik ze nog wel een grote kans.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator vrijdag 17 juli 2015 @ 18:12:05 #115
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_154420305
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je bent een beetje mad, hé!11!1
Ja, ik kan slecht tegen domme ploegleiders.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 18:20:48 #116
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_154420511
Zie net de finale, Sagan :'(

Het zit hem nou niet echt mee

Avermaat gooide em nog wel een keer goed dicht links waar Sagan er langs dacht te kunnen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_154420547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ze wisten dat Tinkoff en de andere ploegen zouden overnemen. Bovendien hebben ze niet 100km volgas op kop gereden. Ze hebben de voorsprong gecontroleerd...anders houdt de kopgroep het niet zolang vol.

Bij de bookmakers stond Degenkolb op 5.50...hij had dus een redelijke kans om te winnen...en nogmaals, ze hadden allemaal achterin het peloton zielig kunnen gaan huilen, maar dan weet je zeker dat je niet wint.

Degenkolb heeft nu iig wat punten op Greipel ingehaald. Als Sagan wat overkomt, maken ze ook weer een goede kans op de groene trui.
Deels eens, tuurlijk is het goed voor groen en stond Degenkolb redelijk goed bij de bookies, maar die bookies zeggen me geen hol. Stond Bakelants nog beter bij de bookies dan? Dat Tinkoff zou rijden, wisten ze waarschijnlijk niet, want Tinkoff heeft nog nooit een poot uitgestoken naar Sagan, dus waarom opeens vandaag wel. Bovendien heeft Tinkoff nog maar 7 renners in koers waaronder Sagan en Contador. Tenzij ik iets niet weet hoor, dat Tinkoff in de koers aan Giant wel beloofd heeft om mee te rijden, maar daar heb ik nog niets over gehoord/gelezen.

Ik blijf het gewoon kortzichtigheid vinden. En na de finish doen ze bij Giant ook echt alsof Degenkolb er telkens heel dichtbij zit, vandaag ook. Ze moeten eens hun ogen opendoen en dan zien ze dat Degenkolb er vandaag eigenlijk totaal niet aan te pas komt wat betreft de dagzege.
pi_154420748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:22 schreef TheArt het volgende:

[..]

Deels eens, tuurlijk is het goed voor groen en stond Degenkolb redelijk goed bij de bookies, maar die bookies zeggen me geen hol. Stond Bakelants nog beter bij de bookies dan? Dat Tinkoff zou rijden, wisten ze waarschijnlijk niet, want Tinkoff heeft nog nooit een poot uitgestoken naar Sagan, dus waarom opeens vandaag wel. Bovendien heeft Tinkoff nog maar 7 renners in koers waaronder Sagan en Contador. Tenzij ik iets niet weet hoor, dat Tinkoff in de koers aan Giant wel beloofd heeft om mee te rijden, maar daar heb ik nog niets over gehoord/gelezen.

Ik blijf het gewoon kortzichtigheid vinden. En na de finish doen ze bij Giant ook echt alsof Degenkolb er telkens heel dichtbij zit, vandaag ook. Ze moeten eens hun ogen opendoen en dan zien ze dat Degenkolb er vandaag eigenlijk totaal niet aan te pas komt wat betreft de dagzege.
Als je niet gelooft dat je wint winnen, dan klopt dat (m.a.w.: zodra je zelf niet meer gelooft dat je kunt winnen, dan zul je ook niet meer winnen). Je moet in jezelf blijven geloven, anders ga je sowieso niet winnen.

Mooiste voorbeeld vind ik Erik Dekker in RVV 2001 (?) Die had kunnen winnen, als hij in zichzelf geloofd had. Omdat hij dacht dat de rest sterker was, begon hij uit kansloze positie aan de sprint en werd met een banddikte geklopt.
pi_154420896
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 18:20 schreef fathank het volgende:

Avermaat gooide em nog wel een keer goed dicht links waar Sagan er langs dacht te kunnen
In de laatste bocht ja. Daar was al geen gat en hij wilde er toch doorheen. Moest daardoor twee keer aanzetten wat hem zeker wat heeft gekost.
pi_154421163
De Kort is wel bij een aantal ploegen langsgegaan om ze mee wilde rijden, waarbij hij aangaf dat een aantal na de klim wel mee wilden rijden, maar gaf daarbij (volgens mij) niet aan welke ploegen dat dan waren.

http://nos.nl/tour/video/(...)-weer-niet-lukt.html

Oh, Tinkoff gaf dus aan bij de Kort dat ze wel mee wilden rijden.
pi_154422066
Poe zie Gautier compleet kapot slingeren nadat ie werd ingelopen:

pi_154423718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:22 schreef TheArt het volgende:
Poe zie Gautier compleet kapot slingeren nadat ie werd ingelopen:

[ afbeelding ]
Kelderman had gewonnen als ze 10 seconden meer hadden gehad...
pi_154424588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 20:28 schreef Chiappucci het volgende:

Kelderman had gewonnen als ze 10 seconden meer hadden gehad...
Te lang gewacht denk ik, had gewoon al eerder zijn tijdrit skills moeten gebruiken.
pi_154424617
Teleurstellende etappe.

Niet echt iets boeiends te noteren.
Finale werd niet mooi/goed in beeld gebracht.
Saaie en slechte winnaar voor zo'n aankomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')