Zo te zien staat er helemaal geen maat van het passtuk aangegeven.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:00 schreef r_one het volgende:
De maatvoering van het passtuk klopt niet.
Een beetje afhankelijk van welke granietsoort/bij welke importeur het blad gehaald wordt zou het zo maar kunnen dat je die scheiding niet kan kiezen, omdat 314 cm uit 1 stuk niet beschikbaar is. Dan is de keuze voor de scheiding snel gemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:00 schreef r_one het volgende:
Je granieten blad krijg je in 2 stukken. Laat in de hoek aantekenen waar je de scheiding wilt hebben.
Afhankelijk van het gekozen model valt dat wel mee toch? Er zijn magnetrons speciaal ontworpen om in de hangende kasten geplaatst te worden, dan zit je ongeveer op dezelfde hoogte toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je bovenste oven/magnetron staat gevaarlijk.
Het is afhankelijk van het model, maar zoals die bij jou ingetekend gaat de deur naar voren/beneden open. Qua hoogte zit hij op afzuigkap hoogte, zeker als je je kop niet constant tegen de afzuigkap wil stoten is dat best hoog.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:40 schreef ShoNuf het volgende:
@snuitebolletje, inmiddels doen we geen magnetron, alleen een oven, mare hoezo gevaarlijk?
@r_one, v.d. Maatvoering had ik nog niet gezien, bedankt. Scheiding wordt nog aangebracht, top.
Dit inderdaad. Als ik om advies en bijbehorende offerte vraag wil ik gewoon meteen een offerte ontvangen met eerlijke prijzen. En niet pas als ik de 5e keer terugkom en 3 bedrijven hun offertes tegen elkaar heb laten uitspelen, waarbij inmiddels de prijs ongeveer gehalveerd is ten opzichte van de eerste prijs die genoemd is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Misschien wil hij in weinig tijd goed geholpen worden, zonder pusherige verkoper, tegen een goede prijs?
Iets wat in de Nederlandse keukenbranche dus onvindbaar is.
Jouw advies is de tijd nemen, je inleren in de markt, en goed onderhandelen met pusherige verkopers. Maar het gros van de posters in dit topic geven aan dat dat advies totaal niet bij hen past
Scherp, daar heb je helemaal gelijk in. Als het een model zou zijn dat naar beneden gaat i.p.v. een draaideur zou dit zeer ongelukkig zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van het model, maar zoals die bij jou ingetekend gaat de deur naar voren/beneden open. Qua hoogte zit hij op afzuigkap hoogte, zeker als je je kop niet constant tegen de afzuigkap wil stoten is dat best hoog.
Dus zie maar eens iets uit dat apparaat te pakken zonder je armen aan de klep te branden. Daarnaast is het te hoog om goed in je eten te kijken wat weer gevaarlijk kan zijn met lasagne oid.
Ben zelf tijdens mijn zoektocht naar een keuken meer dan 20 zaken in geweest, erg veel goed en fout advies gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:30 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Scherp, daar heb je helemaal gelijk in. Als het een model zou zijn dat naar beneden gaat i.p.v. een draaideur zou dit zeer ongelukkig zijn.
ja ze hebben 2 , of eigenlijk 3 afgdelingen.E3en afdeling als geld geen rol speelt. Dan een afdeling waar je als student/starter een keukentje voor paar jaar kunt scoren en dan afdeling waar prijzen tussen 1500 tot 10k gaan al gelang je eisen.quote:
Hoe je het ook bekijkt, het is een meubeldiscounter (die toevallig ook keukens verkoopt), geen keukenboer.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:37 schreef hans1985 het volgende:
[..]
ja ze hebben 2 , of eigenlijk 3 afgdelingen.E3en afdeling als geld geen rol speelt. Dan een afdeling waar je als student/starter een keukentje voor paar jaar kunt scoren en dan afdeling waar prijzen tussen 1500 tot 10k gaan al gelang je eisen.
Gewoon een goede zaak dus.
Oh.. Net als Ikea dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het is een meubeldiscounter (die toevallig ook keukens verkoopt), geen keukenboer.
https://www.roller.de/unternehmen/wir-ueber-uns
Wanneer ben je wel keuken boer dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, het is een meubeldiscounter (die toevallig ook keukens verkoopt), geen keukenboer.
ga je dan maar eens verbazen over hun verkoopcijfers van nobila keukens. Keukens zijn een big business voor hun.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja maar ik adviseer die zaak omdat ik deze als prettig en goed heb ervaren icm met een mooie prijs... Dat ze toevallig onder DMG vallen heeft daar niks mee te maken, dat staat los van het advies.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar eerder zeg je dat Nieuwenhuis ook van DMG is
Wat is de winstmarge van Ikea op keukens eigenlijk? Het zou mij niets verbazen als deze groter is dan die van menig keukenzaak. Dit omdat ze een klein assortiment hebben en zelf produceren. Dat scheelt weer een tussenpartij. Of heeft IKEA geen eigen fabrieken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:13 schreef hans1985 het volgende:
En net als bijvoorbeeld voor ikea verkopen ze goede spullen voor een eerlijke prijs.
Dat heeft DMG ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:19 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Wat is de winstmarge van Ikea op keukens eigenlijk? Het zou mij niets verbazen als deze groter is dan die van menig keukenzaak. Dit omdat ze een klein assortiment hebben en zelf produceren. Dat scheelt weer een tussenpartij. Of heeft IKEA geen eigen fabrieken?
Ah, dat maakt geen verschil dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat heeft DMG ook.
http://www.watkosteenkeuken.nl/keukenzaken/de-mandemakers-groep/
Misschien is die nog best fors.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:19 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Wat is de winstmarge van Ikea op keukens eigenlijk?
Wat een toneelspeler. Leuk ook, om zo met je klant om te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:56 schreef Chicolade het volgende: werd meneer een beetje boos en kreeg ik dingen als 'u bent niet helemaal eerlijk mevrouw'
16 centimeter staat er.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:17 schreef Dvorakk het volgende:
Zo te zien staat er helemaal geen maat van het passtuk aangegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |