Dan gewoon stiekem je horloge wat vooruit zetten en dan als eerste zijn. Ze staan behoorlijk synchroon op.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een vast tijdstip zoals 8 uur misschien.
Anyway, dat claim-gedrag...
Mijn God, zo op vakantie moetenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4312/?type=2&theater
Dat is al reden 1 om niet zo'n vakantie te hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4312/?type=2&theater
Typerend voor die all inclusive-vreetschuren in Turkije en dergelijke landen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat plaatje bij het zwembad komt ook elk jaar terug in de vakantie tijd.
Ik zou er nooit heen gaan idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Typerend voor die all inclusive-vreetschuren in Turkije en dergelijke landen.
Ben er ooit in mijn jongere jaren heengeweest, en besloten dat zoiets ook echt niks voor mij isquote:
Dat is wel weer een heel beperkte visie danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso op vakantie gaan tenzij je een roadtrip of sightseeing ofzo gaat doen.
Nou ja er zijn vast meer dingen, maar in ieder geval niet een camping of all in resortquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is wel weer een heel beperkte visie dan
Dit idd ;Dquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is wel weer een heel beperkte visie dan
Waar was dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben er ooit in mijn jongere jaren heengeweest, en besloten dat zoiets ook echt niks voor mij is
Ligt er ook alweer heel erg aan waar je naartoe gaat hoor. Vroegah op een camping in Budapest gezeten, was prima (we sliepen er alleen he, we zaten niet de hele dag op de camping.)quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja er zijn vast meer dingen, maar in ieder geval niet een camping of all in resort
honden zijn haramquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:00 schreef HPLC het volgende:
Ik ga morgen op vakantie naar het Gardameer, samen met familie, vrienden, buren en Woef de hond gaat ook mee. Dus niet haten
Wat een kutnaamquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:00 schreef HPLC het volgende:
Ik ga morgen op vakantie naar het Gardameer, samen met familie, vrienden, buren en Woef de hond gaat ook mee. Dus niet haten
quote:
doe de groeten aan mijn oudersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:00 schreef HPLC het volgende:
nah mijn ouders kamperen ook regelmatig, meer omdat het gezellig is dat je zoveel contact hebt met mensen en je lekker in de natuur zit. Ze zoeken verder juist de plaatselijke bevolking op en doen ook gewoon aan sightseeing, Verder gaan ze voordat ze aankomen op de uiteindelijke bestemming ook nog naar andere plaatsjes en zien ze uiteindelijk meer dan een gem iemand die met een vliegtuig in een hotel beland. . Het is niet zo dat alle kampeerders standaard elke dag gaan zonnen en gaan eten bij een plaatselijke nl snackbar ter plaatsequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso op vakantie gaan tenzij je een roadtrip of sightseeing ofzo gaat doen. Maar lekker naar Frankrijk met 50% van Nederland en dan je buren tegenkomen op de camping, sta je lekker tussen de Nederlanders. Of naar zo'n all in resort, dat is helemaal te kansloos voor woorden.
En jij? wat doe jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nah mijn ouders kamperen ook regelmatig, meer omdat het gezellig is dat je zoveel contact hebt met mensen en je lekker in de natuur zit. Ze zoeken verder juist de plaatselijke bevolking op en doen ook gewoon aan sightseeing, Verder gaan ze voordat ze aankomen op de uiteindelijke bestemming ook nog naar andere plaatsjes en zien ze uiteindelijk meer dan een gem iemand die met een vliegtuig in een hotel beland. . Het is niet zo dat alle kampeerders standaard elke dag gaan zonnen en gaan eten bij een plaatselijke nl snackbar ter plaatse
ik heb liever een hotelquote:
Goeien keus, zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb liever een hotelalhoewel ik kamperen op zijn tijd wel gezellig vind, vroeger uiteraard vaak gedaan met mijn ouders. En kwa type vakantie hou ik van stedentrips, dingen bezichtigen , maar een strandvakantie vind ik ook wel leuk mits het in combinatie is met dingen bezichtigen want de hele dag op het strand rondhangen vind ik saai
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeien keus, zo denk ik er ook overook veel gecampeerd vroeger maar vind ik nu niets meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |