Kom langs mijn moeder heeft tienduizend verschillende koekjes en cakes gebaken. Ik mag het allemaal niet eten want ben on een dieet.quote:
wtf, mag je niks van dat lekkers tijdens suikerfeest? wow, dapper.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom langs mijn moeder heeft tienduizend verschillende koekjes en cakes gebaken. Ik mag het allemaal niet eten want ben on een dieet.
Ik ga niets pakken. Sterk zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wtf, mag je niks van dat lekkers tijdens suikerfeest? wow, dapper.
aitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:06 schreef McGrath het volgende:
[..]ik kom wel even hallo zeggen tegen onze moeder anders.
Ja, maar ik ga niets eten van zoetigheid.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:09 schreef Montelly het volgende:
Crip ga je morgen heavy bulking zetten, al fitr is morgen toch?
das niet goed mangquote:
hoeveel heb je gedronken dan?quote:
neh, maar als je srs pijn aan je lever hebt zou ik het wat rustiger aan gaan doenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Genoegmoet je echt de opsomming hebben?
Ben ook gestoptquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
neh, maar als je srs pijn aan je lever hebt zou ik het wat rustiger aan gaan doen
is na je 16e nog steeds bazenmuziekquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
NOFX![]()
Mn 16-jarige ik zou je applaudiseren
Ik weet het nog steeds te waarderen, alleen mijn muzieksmaak is sinds toen wel breder gewordenquote:
quote:
Ik vind het oudere werk van ze wel leuk, wat na Californication kwam is wat minder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind de RHCP's overigens maar matig
En Sublime dus al helemaal.
Nog wakker. Haal een nachtje door. Moet om 11 uur in Zwolle zijn vanuit Groningen. Nu slapen = verslapen. Hierna 10 dagen vrij dus het moet wel kunnen.quote:
Gewoon omdat kuau daar is ouwe snoepertquote:Op vrijdag 17 juli 2015 02:40 schreef Remqo het volgende:
Omdat jullie lagen te pitten zocht ik gezelschap in de NWS SC, lollig volk wel en nachtbrakers
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon omdat kuau daar is ouwe snoepert
Niet gelachenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Chai het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4312/?type=2&theater
Haha. En dan ook aan het eind allemaal pleite weer.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Chai het volgende:
Vraag me af wat nou het signaal was om die bedjes te mogen pakken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha. En dan ook aan het eind allemaal pleite weer.
Een vast tijdstip zoals 8 uur misschien.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af wat nou het signaal was om die bedjes te mogen pakken.Een fluitje of zo?
mensen die zo op vakantie gaanquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Chai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |