Gelukkig maar, dan wint Keldermerckxquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Die Giant trein is over een paar minuten totaal opgerookt.
Die heb ik gisteren gewonnen op PCM met mijn rennerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Valle d'Aosta.
Dat is toch een van die grote beloftenkoersen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Valle d'Aosta.
Die zit de hele tijd zijn rug te strekken, dat wordt helemaal niks.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch een van die grote beloftenkoersen?
Zo zet hij de concurrentie op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zit de hele tijd zijn rug te strekken, dat wordt helemaal niks.
#Samenwinnen in Wenen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je het al heuvels JC Ajacied?
Ajax is nu nog maar 2 wedstrijden af van de UEFA cup, happy?
Het is wel weer tikje terug voetbalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een paar geweldige aannames. Je mist Sigthorsson nu al.
Maar ik dacht dat Frank meer SPEKTAKEL en AANVALLEND voetbal wilde brengenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is wel weer tikje terug voetbal
Dit is het B-team hé.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is wel weer tikje terug voetbal
Tegen wie?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het B-team hé.
Vanavond #purekwaliteit.
Ik raak het overzicht even kwijt nu, ga jij maar weer kleuterwielrennen kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat Frank meer SPEKTAKEL en AANVALLEND voetbal wilde brengen
Zo hoort het dan ook. Dat gejank van gister.quote:
Maar volgens mij spelen ze nu 4-3-3 met punt naar achter. Dat stond niet in het draaiboek.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat Frank meer SPEKTAKEL en AANVALLEND voetbal wilde brengen
wolfsburg u23.quote:
Precies mooi je UEFA cup bemachtigen in Wenen en als je verliest heb je ook 2 wedstrijden meerquote:
Over een maand fietsen de Escarabajo's Mathieu naar huis. Mad? Jelly? Het zit diep.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raak het overzicht even kwijt nu, ga jij maar weer kleuterwielrennen kijken.
Haha ja hoor, weddenschap doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over een maand fietsen de Escarabajo's Mathieu naar huis. Mad? Jelly? Het zit diep.
Goede observatie Johannes V. had je wel het hele rondje wind mee? Haha.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even Kelderman geïmiteerd en ben even gaan fietsen. Het waait flink!
Ik ook, maar wel maar 30 km en geen 200:Pquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even Kelderman geïmiteerd en ben even gaan fietsen. Het waait flink!
Waarom luister je dan ook naar die mensen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef Max23 het volgende:
Kelderman niet explosief volgens Ducrot?
Die heb ik toch goede sprintjes zien rijden op een heuvel.
Sagan had toch ook geen goede topsnelheid? Vlak voordat hij drie keer zo hard als Greipel ging.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef Max23 het volgende:
Kelderman niet explosief volgens Ducrot?
Die heb ik toch goede sprintjes zien rijden op een heuvel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |