Dat is toch een van die grote beloftenkoersen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:18 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Valle d'Aosta.
Die zit de hele tijd zijn rug te strekken, dat wordt helemaal niks.quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch een van die grote beloftenkoersen?
Zo zet hij de concurrentie op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zit de hele tijd zijn rug te strekken, dat wordt helemaal niks.
#Samenwinnen in Wenen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind je het al heuvels JC Ajacied?
Ajax is nu nog maar 2 wedstrijden af van de UEFA cup, happy?
Het is wel weer tikje terug voetbalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een paar geweldige aannames. Je mist Sigthorsson nu al.
Maar ik dacht dat Frank meer SPEKTAKEL en AANVALLEND voetbal wilde brengenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is wel weer tikje terug voetbal
Dit is het B-team hé.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is wel weer tikje terug voetbal
Tegen wie?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het B-team hé.
Vanavond #purekwaliteit.
Ik raak het overzicht even kwijt nu, ga jij maar weer kleuterwielrennen kijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat Frank meer SPEKTAKEL en AANVALLEND voetbal wilde brengen
Zo hoort het dan ook. Dat gejank van gister.quote:
Maar volgens mij spelen ze nu 4-3-3 met punt naar achter. Dat stond niet in het draaiboek.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat Frank meer SPEKTAKEL en AANVALLEND voetbal wilde brengen
wolfsburg u23.quote:
Precies mooi je UEFA cup bemachtigen in Wenen en als je verliest heb je ook 2 wedstrijden meerquote:
Over een maand fietsen de Escarabajo's Mathieu naar huis. Mad? Jelly? Het zit diep.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik raak het overzicht even kwijt nu, ga jij maar weer kleuterwielrennen kijken.
Haha ja hoor, weddenschap doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over een maand fietsen de Escarabajo's Mathieu naar huis. Mad? Jelly? Het zit diep.
Goede observatie Johannes V. had je wel het hele rondje wind mee? Haha.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even Kelderman geïmiteerd en ben even gaan fietsen. Het waait flink!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |