SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik heb gehoord dat dit niet voor vrouwen met een snor is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is toch vet. Kunnen we dit in de toekomst kopen?
http://9gag.com/gag/aKBVz61?sc=gif
Leeft nogquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wie weet of Snavelaar nog leeftAl een tijd niet gezien. Ik heb van de week zelfs nog gePMd
Bron?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit niet voor vrouwen met een snor is.
Ah dus toch. Dacht even dat hij mod werd, de rechten al had maar het kleurtje nog niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan post je exact tegelijk met post 301
Ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah dus toch. Dacht even dat hij mod werd, de rechten al had maar het kleurtje nog niet.
Ze zijn er wel, maar vind op korte termijn maar iemand die zijn of haar NSX wil uitlenen of iig meerijden, naar IJmuiden wil komen op een doordeweekse dag, deel wil nemen aan een droevige stoet tussen allemaal onbekende mensen ..quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders misschien wat ruimer zoeken naar iemand die zijn auto voor een dag wil uitlenen. Ik zie hier bijvoorbeeld al op de eerste foto als 3 NSX-en met een NL kenteken, http://nsxclubeurope.com/
Dus toch.quote:
Ja en de kerstman bestaat ook.quote:
Schei eens uit johquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:42 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah dus toch. Dacht even dat hij mod werd, de rechten al had maar het kleurtje nog niet.
Klopt, hoe komt Coca-Cola anders aan die man in de reclames?quote:
Liefhebbers die een NSX kunnen betalen zijn vaak niet de beroerdste om zulk soort dingen te doen volgens mij, zeker als je vriend zo'n grote autoliefhebber was en lid was van een club.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar vind op korte termijn maar iemand die zijn of haar NSX wil uitlenen of iig meerijden, naar IJmuiden wil komen op een doordeweekse dag, deel wil nemen aan een droevige stoet tussen allemaal onbekende mensen ..
Maar wie weet is er via via toch wat te regelen, de scene is groot.
KaBuf is je nu eigenlijk gewoon echt keihard aan het dissen hè, hij denkt dat je fylax mod zou makenquote:
Goed punt wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Klopt, hoe komt Coca-Cola anders aan die man in de reclames?
Als fielaks mod zou worden gaat hij eerst honderdduizend topics aanmaken en ik elke SC op het forum roepen dat 'er iets gaat gebeuren'quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schei eens uit johFylax mod
_!
Sowieso zou hij het dan niet zo uitgebreid bekennen hier, want dat moet geheim blijven tot blauw. Fylax verpest het allemaal alweer voor zichzelf
Maar wat?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
KaBuf is je nu eigenlijk gewoon echt keihard aan het dissen hè, hij denkt dat je fylax mod zou maken
Ik wil niet stoken hoor maar.....
Is dit nu verkapt vragen om een ban?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
KaBuf is je nu eigenlijk gewoon echt keihard aan het dissen hè, hij denkt dat je fylax mod zou maken
Ik wil niet stoken hoor maar.....
Natuurlijk niet joh.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als fielaks mod zou worden gaat hij eerst honderdduizend topics aanmaken en ik elke SC op het forum roepen dat 'er iets gaat gebeuren'
Hoe is het eigenlijk met de mini-Tem en mini-Temine?quote:
Pls noquote:
Dan moet er eigenlijk achter: maar ik doe het lekker toch, maar vind ik dat te onaardig om te posten.quote:
Haha, ja.quote:
Nee, zit mobiel in Istanbul.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet er eigenlijk achter: maar ik doe het lekker toch, maar vind ik dat te onaardig om te posten.
Heb je tijd om even eea te spellchecken?
Ik dacht persoonlijk aan drastischer maatregelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik heb de hoop dan ook nog niet opgegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liefhebbers die een NSX kunnen betalen zijn vaak niet de beroerdste om zulk soort dingen te doen volgens mij, zeker als je vriend zo'n grote autoliefhebber was en lid was van een club.
Goed! slopen alles en de kleinste kan nu ook lopen dus dat is helemaal een hel. Slaan elkaar de hersens in en zijn nogal temperamentvol. Presteren het ook altijd om dingen te doen waar je totaal niet op zit te wachten en dan met een grote grijns het toch nog een keer doen als je nee zegt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de mini-Tem en mini-Temine?
Vakantiefeest?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee, zit mobiel in Istanbul.![]()
Niet de meest ideale omstandigheden, DPS en mobiel.
Goh...quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed! slopen alles en de kleinste kan nu ook lopen dus dat is helemaal een hel. Slaan elkaar de hersens in en zijn nogal temperamentvol. Presteren het ook altijd om dingen te doen waar je totaal niet op zit te wachten en dan met een grote grijns het toch nog een keer doen als je nee zegt.
Klinkt wel als een topshow!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Goed! slopen alles en de kleinste kan nu ook lopen dus dat is helemaal een hel. Slaan elkaar de hersens in en zijn nogal temperamentvol. Presteren het ook altijd om dingen te doen waar je totaal niet op zit te wachten en dan met een grote grijns het toch nog een keer doen als je nee zegt.
Yes vakantiequote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Slaan elkaar de hersens in en zijn nogal temperamentvol.
Eerst goed en dan zo'n verhaal.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat het mij allemaal niet zo verbaasd eigenlijk.
Ik ben er ff he.quote:
Maar je krijgt er zoveel voor terug....quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Is het ook wel maar erg vermoeiend zo nu en dan.
Maar nu ga ik weer proberen te slapen, dus hoeven jullie ook niet meer gezellig te doen.quote:
Slaaptekort vooral. Voor de rest is het inderdaad ook erg leuk maar dat is meer iets voor OUD dan in deze topshow vol geitenbreiers.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug....
Slaap lekker, veel zoete dingen eten morgen/dit weekend!quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar nu ga ik weer proberen te slapen, dus hoeven jullie ook niet meer gezellig te doen.
Daar durf ik niet heen, net een mijnenveld.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Slaaptekort vooral. Voor de rest is het inderdaad ook erg leuk maar dat is meer iets voor OUD dan in deze topshow vol geitenbreiers.
Komt goedquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slaap lekker, veel zoete dingen eten morgen/dit weekend!
Duidelijk, ik ben meer typje BNW.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:59 schreef Specularium het volgende:
OUD is zeker wel een van mijn favoriete fora.
Mogen jullie best weten.
Terwijl ik nog wel zo bekend sta als kindervriendquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Slaaptekort vooral. Voor de rest is het inderdaad ook erg leuk maar dat is meer iets voor OUD dan in deze topshow vol geitenbreiers.
Meer dan ik......of als mij.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb in mijn gehele FOK!leven wellicht 5 OUD-topics gelezen
Zeer af en toe vind ik een titel wel eens interessant, over zo'n vrouwke wat er niks van snapt. Lekker ramptoeristenquote:
Van die ouders die zoveel details posten over hun kinderen en hun leven, dat als die kinderen op hun 8e gaan googlen, ze 50jr therapie nodig hebben om dat te boven te komen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer af en toe vind ik een titel wel eens interessant, over zo'n vrouwke wat er niks van snapt. Lekker ramptoeristen
Ik heb dat en JNG echt nog nooit gelezen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar ook nog PUB voor
DAt was ook echt een topsjow.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat en JNG echt nog nooit gelezen.
Had wel handig geweest nu, een forum speciaal voor Fylax.
Ik heb Armageddon op staan, maar dat is denk ik een minder grote catastrofe.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zit weer te genieten van Geer en Goor, schaamteloos.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-reuzenotter.dhtmlquote:Zijn otters echt zo gevaarlijk? Ze eten je toch niet op?
,,Ze eten inderdaad geen mensen, maar twee kilogram vis per dag. Toch blijft het een roofdier. Je kunt als verzorger niet zomaar bij de reuzenotter in zijn verblijf stappen. Deze dieren moeten op afstand gevoerd worden. Ze kunnen flink bijten. Als een reuzenotter je te grazen neemt, dan loopt het niet goed af."
picsquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb vandaag een spannend avontuur meegemaakt. Ik was in Breda bij de Macro, lekker goedkoop zalmpjes scoren, maar jullie raden nooit wat me toen overkwam!
Ik heb Frans Bauer in het wild gespot. Hij zag er goed uit, waggelend met zijn bierbuik in zijn trainingsbroek
Is niet de eerste keer hoor. Heb zelfs bijpassende UI.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
Yasmin gaat zich nu mengen in het Gazaconflict.
Met reuzenottersquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
Yasmin gaat zich nu mengen in het Gazaconflict.
Lekker tof doen met je ongefundeerde mening over iets wat honderden kilometers weg is en je ongeveer 5% van meekrijgtquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. Heb zelfs bijpassende UI.
Dan kunnen we heel FOK! Nieuws wel opdoeken.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker tof doen met je ongefundeerde mening over iets wat honderden kilometers weg is en je ongeveer 5% van meekrijgt
Daar heb ik jarenlang gewerkt, toen kwam hij ook al regelmatig langs.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb vandaag een spannend avontuur meegemaakt. Ik was in Breda bij de Macro, lekker goedkoop zalmpjes scoren, maar jullie raden nooit wat me toen overkwam!
Ik heb Frans Bauer in het wild gespot. Hij zag er goed uit, waggelend met zijn bierbuik in zijn trainingsbroek
Want heel FOK!nieuws bestaat uit mensen die tof actief gaan lopen doen met een UI over iets waar ze geen verstand van hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan kunnen we heel FOK! Nieuws wel opdoeken.
Wat is dezequote:Op donderdag 16 juli 2015 22:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer hoor. Heb zelfs bijpassende UI.
Vandaag heb ik niet tof gedaan hoor. Trouwens die discussie is echt eindeloos dus heb het ook opgegeven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want heel FOK!nieuws bestaat uit mensen die tof actief gaan lopen doen met een UI over iets waar ze geen verstand van hebben?
Matig weer dit, heb ik zo mijn best gedaan op die UI en dan krijg je er dit voor terugquote:
Ik heb je dan ook nog nooit op tof doen kunnen betrappen. Sippe pogingen dan weer welquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vandaag heb ik niet tof gedaan hoor.
Als het een beetje jeukt.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de paddestoelen in je kut.
En stel dat ik dat ineens ben?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggershot wil nu weten of je een zionist bent.
Dan weet je dat je Triggershot aan moet kijken als je morgen ineens naast een dode paardenkop wakker wordtquote:
Is niks mis mee hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matig weer dit, heb ik zo mijn best gedaan op die UI en dan krijg je er dit voor terug
Thnx voor de tip.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan weet je dat je Triggershot aan moet kijken als je morgen ineens naast een dode paardenkop wakker wordt
Leuke bijnaam, die houden we er in.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
NA de Rooie Reporter nu de Reporter met de iets te grote Oren
Ik vind het een beetje jammer ...quote:
Heb het verkeerd gelezen ja. Toevallig heb ik die niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had het tegen LTKDV.
JIj hebt natuurlijk zo'n Palestijnse theedoek.
Dat vind hij waarschijnlijk toch wel. Mijn username is volgens hem waarschijnlijk ook gewoon codetaal van Mossadquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Triggershot wil nu weten of je een zionist bent.
Dat het als je het vertaalt iets van: 'Mannen en vrouwen zijn gelijk' of iets anders kwetsends voor zijn moslimvriendjes betekentquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind hij waarschijnlijk toch wel. Mijn username is volgens hem waarschijnlijk ook gewoon codetaal van Mossad
Gebruik die dan ook verdommequote:
Je bent wel gelijk een stuk agressiever met deze UI hequote:
Mijn moeder zei dat ook altijd. Had ze een lelijke kast waar ze op de deur onze tekeningen plakte. Als er dan een bijzonder lelijke was, zei ze dat het echt de mooiste was, maar dat de deur vol was en dan hing ze hem aan de binnenkant, uit het zichtquote:
En een raketwerper?quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb het verkeerd gelezen ja. Toevallig heb ik die niet.
Zit in de genen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent wel gelijk een stuk agressiever met deze UI he
Daar zou ik wel erg verdrietig om wordenquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Samenvattend: ik zou het niet vertrouwen
Dan maar zo.quote:
Nee gelukkig maar, ik kreeg alweer berichten van Triggerturk over 'dat ik vrouwen niet genoeg onderdruk'.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Hem hem weer aangepast hoor. Zeurzionist.
Nee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Oh leuk, gaan we weer UI's veranderen?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal je crewinfo even aanpassen.
Hoe past dat zinnetje het er best bij?quote:Fylax is het multitalentje van FOK! Overal aanwezig op het forum, plaatst zowel nieuwsberichten als weblogs op de Frontpage, doet af en toe een radioshowtje en is altijd goedlachs.
Ik zou een wijziging willen voorstellen: ', is meestal goedlachs en altijd pleuresirritant'quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hoe past dat zinnetje het er best bij?
quote:Fylax is het multitalentje van FOK! Overal aanwezig op het forum, plaatst zowel nieuwsberichten als weblogs op de Frontpage, doet af en toe een radioshowtje en is altijd goedlachs. En als je om zijn moeder heen moet, moet je brood mee.
Niet meer altijd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou een wijziging willen voorstellen: ', is meestal goedlachs en altijd pleuresirritant'
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou een wijziging willen voorstellen: ', is meestal goedlachs en altijd pleuresirritant'
Dit heb ik niet zelf geschreven.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent alleen leuk op de radio, verder ben je gewoon kut natuurlijk.
Godverquote:
*pleurisquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTDKVquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, diegene mag het zelf zeggen als diegene dat wil.
Ik zag ook bliksemquote:
ik nu ook...dat is snel.quote:
Wat denk je zelfquote:
Kan gewoon hoorquote:Op donderdag 16 juli 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Het nadeel van een FOK!functie. Ik kan niet bij mijn crewinfo zetten: 'ik hoop dat jullie allemaal aids krijgen en sterven
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ook als ik mijn lul in het stopcontact steek.
Ebola is ook dodelijker.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Het nadeel van een FOK!functie. Ik kan niet bij mijn crewinfo zetten: 'ik hoop dat jullie allemaal aids krijgen en sterven
Ja echt.quote:
Somaliër dat het is.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
Fokker met zijn gejatte zooi de hele tijd.
Waar?quote:
Goed he, zo gaat alle aandacht weer naar jouquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, diegene mag het zelf zeggen als diegene dat wil.
Nee, die hoop heb ik allang laten varen.quote:
Zal eens even linkjes pakken voor je.quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Waar staan al die stukjes van Fylax dan want ik kan niet op auteur zoeken.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zal eens even linkjes pakken voor je.
'Microsoft lanceert Surface Pro 4 in oktober'quote:Op donderdag 16 juli 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
Waar staan al die stukjes van Fylax dan want ik kan niet op auteur zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar een kilometer naar beneden scrollen?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:08 schreef Fokker89 het volgende:
Eigenlijk wou ik mijn oogjes al toe doen, maar wou nog even zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ga jij nou ook al FB plaatjes posten?quote:
dikke tettenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:05 schreef Specularium het volgende:
Die van Zimra had ik natuurlijk al aangeklikt.
Mag ook wel.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben best trots op mezelf.
Ja die is er, maar daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag ook wel.
Maar eh weblogjes schrijven, radioshow maken...
Heb je ook een schoolkrant op school?
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zijn echt teveel van dit soort plaatjes die elkaar allemaal kopiëren...
Teveel moeite.quote:
Niet zo lui als jij, maar wel heel lui.quote:
Heb die hele sims niet opgestart vandaag:Pquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is je Sims keuken al af? Ik wil even lachen.
Jammer.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb die hele sims niet opgestart vandaag:P
Nie-hiet?!quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja die is er, maar daar doe ik niet aan mee.
Oh?quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
Al die nerdjes zaten bij de schoolkrant.
Kregen brood tegen hun hoofd in de pauze.
Volgens mij boeit niemand echt de schoolkrant bij ons op school...quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nie-hiet?!
De manier om nog meer ervaring op te doen, meiden(!)/jongens te leren kennen en je komt ook nog eens ergens.
Toen ik dat deed mocht ik een keer naar een opname van een jongerenserie en alles werd gewoon vergoed door mijn school.
En als je het heel leuk doet kun je ook nog eens populairder worden op school.
Even wat cijfers 'opkrikken' zeker.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh?
Bij mij was het juist een teken van lef als je dat durfde.
Plus: extra contact met leerkrachten, niks mis mee.
Staat ook nog eens leuk op je cv, mocht je iets met schrijven willen doen in de toekomstquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij boeit niemand echt de schoolkrant bij ons op school...
Ik ben wel voorzitter van de activiteitencomissie.
Redacteur FOK.nl staat ook goed op de CVquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Staat ook nog eens leuk op je cv, mocht je iets met schrijven willen doen in de toekomst.
ja hoor, schrijver van een schoolkrantquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Staat ook nog eens leuk op je cv, mocht je iets met schrijven willen doen in de toekomst.
Ook, maar niks mis met contacten leggen buiten FOK!.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Redacteur FOK.nl staat ook goed op de CV
Misschien kan Fylax via GutterFM een slaapliedje voor je zingenquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
En fuck slapen, ik lig te stuiteren alsof ik XTC heb gebruikt.
Stel dat hij ooit journalistiek mocht willen studeren: daar zijn toelatingstesten voor.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja hoor, schrijver van een schoolkrant
Daar zul je echt eindredacteur mee worden bij de telegraaf.
'netwerkster'quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was al heel vroeg een netwerkster.
Ik dacht altijd dat FOK! was voor contacten erbij.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ook, maar niks mis met contacten leggen buiten FOK!.
Ja, de schoolkrantquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stel dat hij ooit journalistiek mocht willen studeren: daar zijn toelatingstesten voor.
Ik wil toch nog wel een beetje slapen vannachtquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kan Fylax via GutterFM een slaapliedje voor je zingen
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, de schoolkrant
[..]
Ik wil toch nog wel een beetje slapen vannacht
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, de schoolkrant
[..]
Ik wil toch nog wel een beetje slapen vannacht
Ik denk dat ik niet heb aangegeven open te staan voor iets dergelijks.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'netwerkster'
Maar als jij al een glansrijke carrière bij de schoolkrant achter de rug hebt, waarom heeft timmmmm je dan nog niet gehosseld voor de FP?
Niet bij iedereen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht altijd dat FOK! was voor contacten erbij.
Bij deze dusquote:Op donderdag 16 juli 2015 23:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet heb aangegeven open te staan voor iets dergelijks.
Wel dusquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:35 schreef Fokker89 het volgende:
En fuck slapen, ik lig te stuiteren alsof ik XTC heb gebruikt.
Proberen te verbeteren en dan niet de drie puntjes aanpassen ...quote:
Drie puntjes zijn leestekens die je kunt gebruiken...quote:Op donderdag 16 juli 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Proberen te verbeteren en dan niet de drie puntjes aanpassen ...
Voor die puntjes moet wel een spatie ... http://taaladvies.net/taa(...)etselteken_algemeen/quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drie puntjes zijn leestekens die je kunt gebruiken...
Jawel joh, gewoon elke dag een horoscoop tikkenquote:
Eckte jilla stilo.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
Je kunt ook 3 puntjes op je hand tatoeëren.
Nja, valt me op. Altijd rond 5 uur, als ik moet werken moet ik er dan toch uit. Dus wel een handige wekker.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
Die volgde ik al natuurlijk.
Met je vliegtuig over Emmeloord.
Ik vertrouw die dingen voor geen meterquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zag vandaag een luchtballon, dat moet ik ook een keer doen.
Ken je deze wekker al?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, valt me op. Altijd rond 5 uur, als ik moet werken moet ik er dan toch uit. Dus wel een handige wekker.
Je hoort nooit dat er eentje neerstort.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vertrouw die dingen voor geen meterterwijl ze toch best veilig zijn.
Staat ook op mijn to-do listquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zag vandaag een luchtballon, dat moet ik ook een keer doen.
Ik zou hier zo ontzettend agressief van worden.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken je deze wekker al?
http://www.apparata.nl/ni(...)ij-de-wakie-app-9116
Nee, wel een leuke.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ken je deze wekker al?
http://www.apparata.nl/ni(...)ij-de-wakie-app-9116
natuurlijk ook meer om zelf te bellenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
Allemaal van die kutmensen waar je sowieso nooit zin in hebt.
oh hai!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
Allemaal van die kutmensen waar je sowieso nooit zin in hebt.
Ik zou de telefoon in de wc flikkeren, en de flat in de fik steken.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:33 schreef moemoe het volgende:
Het lijkt mij juist leuk om de beller te zijn.
''GOOOOOOOOOOEEEEDEEEMOOORGEEEEEENNNN! RISEEEE AND SHINEEE SWEETHEART!!''
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:33 schreef moemoe het volgende:
Het lijkt mij juist leuk om de beller te zijn.
''GOOOOOOOOOOEEEEDEEEMOOORGEEEEEENNNN! RISEEEE AND SHINEEE SWEETHEART!!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |