Kom nou toch.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Geen zielige underdog maar steeds meer en vaker een gewillig onderwerp van spot, hoon en openlijk geweld vanuit alle lagen van de samenleving.
En daar zit iets fundamenteel heel fout naar mijn mening.
Ja , ik heb de hele uitspraak gelezen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je de hele uitspraak gelezen of alleen de hoogstaande verslaggeving van GS?
De politie heeft een bepaald mandaat. Als ze hun boekje te buiten gaan, staat daar een sanctie op.
Ik zit niet bepaald te wachten op de Amerikaanse 'Shoot first, ask questions later'-mentaliteit...
Meer en vaker..?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Geen zielige underdog maar steeds meer en vaker een gewillig onderwerp van spot, hoon en openlijk geweld vanuit alle lagen van de samenleving.
We verschillen van mening , en ik zie het breder , niet alleen tot de motor / jongen kwestie.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kom nou toch.
Zo lang een agent die een kind aan zijn motor vastbindt en vervolgens gaat rijden, niet op staande voet wordt ontslagen, maar alleen achter een bureau wordt geparkeerd, is er maar één partij waar er iets fundamenteel fout is en dat is de politie-organisatie zelf.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Meer en vaker..?
![]()
![]()
U is de provo vergeten?
Je mening is leuk.. maar de feiten zijn anders...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:49 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zeker niet.
Ik heb uit eerste hand de ervaringen van een agent die erbij was.
Die provo acties vergelijken met het ranzige en totaal debiele geweld tegen overheidsinstanties anno nu gaat niet helemaal op.
Naar mijn mening.
Er zijn genoeg andere voorbeelden, met onze eigen Eric Garner als triest dieptepunt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:46 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
We verschillen van mening , en ik zie het breder , niet alleen tot de motor / jongen kwestie.
Daar ben ik het best me je mee eens, maar het visite kaartje wordt er niet beter op, en de meeste rijden met reklame van de zaak op de auto!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:21 schreef DrMabuse het volgende:
Het merendeel van de agenten en het politieapparaat verdient namelijk veel meer begrip en dank dan dat ze op dit moment in dit land veelal krijgen.
Tja daar worden ze voor opgeleid en worden ze voor betaald of niet?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:36 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_ook_nooit_goed.html
Geeft de idiotie / dilemma's aan waarmee agenten soms te maken hebben.
Denk ik ook of weet ik ook, kan ook he, als de kat van huis is dansen de muizen of hoe ging dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Jouw mening is ook leuk.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je mening is leuk.. maar de feiten zijn anders...
Waar zie jij rookbommen in menigtes..?
Waar zie je kippen midden tussen het defile van de gouden koets..?
Tegenwoordig ben je staatsvijand nr 1 als je iets met een waxinelichtje in de buurt doet..![]()
Er zijn zeker voorbeelden , maar evengoed , zo zeker meer, zijn er legio voorbeelden die begrip voor de acties en reacties van de politie vragen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere voorbeelden, met onze eigen Eric Garner als triest dieptepunt.
Ik pak hem er nog even bij...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:34 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Jouw mening is ook leuk.
Jij komt zelf aan met de provo's en ik heb het over een idiote brief , de eventuele gevolgen daarvan en het geweld tegen politie (en (in)direct brandweer.ambulance personeel) van de laatste jaren.
Meer en vaker... van de laatste jaren...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:41 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Als jij geen toename ziet van debiel geweld tegen overheidsorganisaties en hulpverleners is dat prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik pak hem er nog even bij...
[..]
Meer en vaker... van de laatste jaren...
Uhu...
Wanneer heb jij agenten en demonstranten over en weer stenen naar elkaar zien gooien..?
Bebloede menigtes gezien..?
Ik al jaren niet meer hoor..
Of er ligt meer aandacht op waardoor het lijkt dat het geweld toeneemt. Volgens mij is de trend al een tijdje dat geweld juist afneemt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Als jij geen toename ziet van debiel geweld tegen overheidsorganisaties en hulpverleners is dat prima.
Lekker hysterische reactie ook...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Als jij geen toename ziet van debiel geweld tegen overheidsorganisaties en hulpverleners is dat prima.
Het wordt juist langzaam beter.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lekker hysterische reactie ook...
Zo slecht is het allemaal niet in vergelijking met hoe het was..
Yep het heeft toch geen doel, om in je eentje alles te proberen te veranderen, dan kijk en zie toe!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens mij is de trend al een tijdje dat geweld juist afneemt.
Idd.. dat mensen met gaten in hun hoofd rond renden terwijl er hele straten als barricades lagen heb ik al een poosje niet meer gezien in NL..quote:
Is dat het motto van de marketing-afdeling van de politie?quote:
Daar waar melk de witte motor is...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we zeiden: deze pet past ons allemaal?)
Joris Driepinter... Wie kent hem nog?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar waar melk de witte motor is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |